Het gaat op zich ook wel zonder pleister, het brandplekje is zeg maar een streepje. Ik zette de bakplaat neer en duwde hem toen aan

Echt heel erg dom ja..

Maar als ik de draad naast het streepje laat lopen dan gaat het goed

Ik wist trouwens niet dat je een baan niet kan krijgen omdat je overgekwalificeerd bent?
Heeft het er dan mee te maken dat ze je naar verhouding meer moeten betalen dan iemand die zeg maar precies voor die baan opgeleid is?
Heb het zelf nooit meegemaakt, ik heb de (MBO) opleiding voor doktersassistente gedaan, daarna nog 3 jaar HBO maar dit door omstandigheden niet afgemaakt en daarna ben ik gaan werken als doktersassistente wat ik nu dus bijna 2 jaar doe.
Zit nu wel met een vrij hoge studieschuld, dus ik wil misschien toch nog een HBO opleiding af zien te ronden, maar dat wordt dan een combinatie met mijn huidige baan. Via het LOI ofzo. Ik zat de laatste paar dagen al een beetje rond te kijken op de website, en vond de opleiding vertaler Engels. Taal is best wel mijn ding, en met Engels heb ik ook absoluut geen moeite. Daarnaast krijg je ook een deel freelance ondernemerschap, wat me best handig lijkt, ook voor 'later'
Maar goed.. ik ga nu wel erg off-topic

Komt omdat het al over werk enzo ging, en ik nu nogal enthousiast ben over die opleiding die ik dus misschien wil gaan doen, dus dan kan ik niet meer stoppen met typen, haha

Staat overigens nog niks vast, omdat ik nog even uit moet vogelen of ik het allemaal kan combineren, met name omdat ik binnenkort, met name omdat er binnenkort nog wat bij komt naast mijn werk waar mogelijk ook veel tijd in gaat zitten, maar dat hoor ik waarschijnlijk deze week (ga er liever hier niet in detail op in, als er iemand toch graag meer wilt weten, PM maar want ik snap dat ik nu mensen nieuwsgierig maak

).
Oh, en Stefanie, ik kan ook wat anders in de koekjes doen hoor, dan maak ik gewoon meerdere soorten

Je hoeft echt niet mijn rozijnenkoekjes te eten als je niet van rozijnen houdt!