vis met een sausje of gewoon droog gebakkenquote:
Zit een "toscaanse" smurrie overheen die er over heen gaat smelten in de panquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
vis met een sausje of gewoon droog gebakken
dat doe ik ookquote:
quote:
dan mag hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet in nederland![]()
en ik heb hem gekregen![]()
Kaas dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit een "toscaanse" smurrie overheen die er over heen gaat smelten in de pan
zo als je het nou zo omschrijft klinkt het niet echt lekker meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Iglo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
in Belgiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan mag het![]()
(waar woon je dan?)
Ik eet vandaag eendenborst met een salade van sla, frambozen, mozarella, avocado. ik kan nu al niet wachten
*edit* Ah, Belgique!quote:
mij ook niet hihiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo als je het nou zo omschrijft klinkt het niet echt lekker meer
Boeiend. Fha is net een bagageloket. Kan je eineloos van alles in kieperen en het komt goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo als je het nou zo omschrijft klinkt het niet echt lekker meer
Aldi maar zelfde idee inderdaadquote:
Patat ehm pardon Frietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Belgie![]()
klinkt verdomde lekker
huh moet het nou in de oven of in de panquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Aldi maar zelfde idee inderdaad![]()
En nee Fles, geen kaas
Dus dat ga ik nu maar in de oven doen want dan duurt het nog 45 minuten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Fha is net een bagageloket. Kan je eineloos van alles in kieperen en het komt goed
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*edit* Ah, Belgique!Kewl. Vanwege belasting zeker.
![]()
Het kan allebei, maar oven is lekkerderquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef Panda72 het volgende:
huh moet het nou in de oven of in de pan
Niet?quote:
de huizenprijzen hier zijn niet meer zoveel lager als in nederlandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?Dan nog, maakt toch niet uit?
Als ik het zou willen zou ik het ook doen, zeker daarvoor. En huizenprijzen enzo
Nee? Oh, jammer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de huizenprijzen hier zijn niet meer zoveel lager als in nederland
Jawel, maar dan moet je wat verder Belgie in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de huizenprijzen hier zijn niet meer zoveel lager als in nederland
En dan iets vinden wat je "huis" durft te noemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wat verder Belgie in.
Dat is het probleem nog niet perse. Het Frans moeten spreken lijkt me ergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan iets vinden wat je "huis" durft te noemen
kapteinquote:
dat had hier moeten zijnquote:
veel ergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet perse. Het Frans moeten spreken lijkt me erger
KGquote:
En nu?quote:
Koffie-infuus. Sowiesoquote:
* Marijkezwollepakt het koffie-infuus erbij en is bereid om eerste hulp te verlenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie-infuus. Sowieso.
* MPG roept de zuster erbij
Jij krijgt gewoon eten danquote:
Kom maar opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwollepakt het koffie-infuus erbij en is bereid om eerste hulp te verlenen
Niets aan de hand hoorquote:
Gaat u maar even liggen danquote:
Oh gelukkigquote:
Ja wat hij zegtquote:
Ik dacht dat IK dat koffie-infuus mocht /mad .quote:
Ik had het topic toch vermoord, niet jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK dat koffie-infuus mocht /mad .
Nee, alsjeblieft nietquote:
Of je effe een koffie-infuus aan kunt leggen aan dit topicquote:
Met een extra dikke naald voor MPGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je effe een koffie-infuus aan kunt leggen aan dit topic.
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet
Ik krijg al genoeg naalden in mijn armen en handen
Sure!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je effe een koffie-infuus aan kunt leggen aan dit topic.
En terecht. Dat moet dan maar een thee-infuus wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan de hand hoorIk wil Fha heel graag levend houden, want Fha
* MPG gaat liggenquote:[..]
Gaat u maar even liggen dan
Ik wens je succes bij mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maar ik vind het leuk om te doen, en om goed te doen zodat iemand er zo min mogelijk last van heeft![]()
Ik kan allebeiquote:Tenminste, venapunctie kan ik al, infuus prikken ga ik nog leren
Succesquote:Sure!
* Enfermera pakt spulletjes voor infuus en trekt handschoenen aan![]()
![]()
Misschien kun jij bij mijn collega een infuus aanleggen zodat ze niet meer werkziek is ze gauw weer beter word.quote:
Ahw. Ja, ik mocht laatst op een collega oefenen op haar hand, met wegrollende aderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wens je succes bij mij![]()
Overal littekens en hele dunne, wegrollende aderen
[..]
Ik kan allebei
[..]
Succes
Misschien met een oppeppertje erin?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien kun jij bij mijn collega een infuus aanleggen zodat ze niet meer werkziek is ze gauw weer beter word.
En dan haar natuurlijk niet lek prikken anders doet ze helemaal nks![]()
Is goed gelukt, wel achter een italiaan gereden die de weg niet wist. Had zichzelf bijna in een bus geboord.quote:
Ahhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
Wel thuis ik moet nog tot 18:00.(werkdag van 10 uur vandaag)
Tot morgen zelfs al, wil je zo graag van me af.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah jij bent goehoedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien met een oppeppertje erin?![]()
Die mag dan hier heen, ben zo verrot moequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien met een oppeppertje erin?![]()
Nee vandaag maar dat komt door collega die "ziek" is en 2 collega's zijn met vakantie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ahh, is dat elke dag of maar paar daagjes in de week?
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mag dan hier heen, ben zo verrot moe
Ok, valt mee dus. Even dagje door bijten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:22 schreef Panda72 het volgende:
Nee vandaag maar dat komt door collega die "ziek" is en 2 collega's zijn met vakantie.
Kom, peppen we elkaar opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel een oppeppertje gebruiken
* MPG geeft Marijke een grote kop sterke koffiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het viel mee hoor vandaag was goed te doen en ach die twee overuren kunnen er ook nog wel bij ik heb er nog zoveel dat ik nog 4,5 week vrij kan nemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, valt mee dus. Even dagje door bijten.
Met melk en suiker pleasequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijke een grote kop sterke koffie
Altijd lekker. Als je ze tenminste op kan nemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:25 schreef Panda72 het volgende:
Het viel mee hoor vandaag was goed te doen en ach die twee overuren kunnen er ook nog wel bij ik heb er nog zoveel dat ik nog 4,5 week vrij kan nemen.
Oh ja blert :quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, peppen we elkaar opGa lekker je liedje zingen
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw. Ja, ik mocht laatst op een collega oefenen op haar hand, met wegrollende aderen1e dag prikken en ik had 'm na 2 of 3x aangeprikt!
Dus nog best goed vond ik ^^
XD * Enfermera gaat aan de slag![]()
zo zonde van de koffiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met melk en suiker please![]()
Dankje
In oktober heb ik al 2 weken vrij en als het echt nodig is kan ik een week meenemen naar 2011. Of uit laten betalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd lekker. Als je ze tenminste op kan nemen.
* Dr_Flash gaat Fha lekker kriebelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik word gewoon helemaal kriebelig van al dat gepraat over infuzen hahah
Ja als het maar niet met een naald isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash gaat Fha lekker kriebelen
Vind jij, vind ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
zo zonde van de koffie
Das verkeerde koffiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind jij, vind ik nietIk ben dol op melk met een scheut sterke koffie
Nee joh gekk0rdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja als het maar niet met een naald is
Hmm, opgeklopte melk in mijn koffie vind ik af en toe wel lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind jij, vind ik nietIk ben dol op melk met een scheut sterke koffie
Koffie verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaah jij bent goehoed![]()
* Enfermera maakt nog een infuussysteempje klaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik word gewoon helemaal kriebelig van al dat gepraat over infuzen hahah
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
zo zonde van de koffie
* MPG geeft zijn kopje ook aan Marijke en neemt zelf een espressoquote:
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee joh gekk0rd
geen scherpe voorwerpen binnen handbereik van Fhaatjes bewaren jeweetzellluf
Maar wat moet ik dan met jouw kopje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft zijn kopje ook aan Marijke en neemt zelf een espresso.
Veel plezierquote:
Op welk zender is dat?quote:
aaien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan met jouw kopje?![]()
[..]
Veel plezier
De koffie met melk die erin zit opdrinkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan met jouw kopje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |