Niets aan de hand hoorquote:
Gaat u maar even liggen danquote:
Oh gelukkigquote:
Ja wat hij zegtquote:
Ik dacht dat IK dat koffie-infuus mocht /mad .quote:
Ik had het topic toch vermoord, niet jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK dat koffie-infuus mocht /mad .
Nee, alsjeblieft nietquote:
Of je effe een koffie-infuus aan kunt leggen aan dit topicquote:
Met een extra dikke naald voor MPGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je effe een koffie-infuus aan kunt leggen aan dit topic.
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet
Ik krijg al genoeg naalden in mijn armen en handen
Sure!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je effe een koffie-infuus aan kunt leggen aan dit topic.
En terecht. Dat moet dan maar een thee-infuus wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan de hand hoorIk wil Fha heel graag levend houden, want Fha
* MPG gaat liggenquote:[..]
Gaat u maar even liggen dan
Ik wens je succes bij mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Maar ik vind het leuk om te doen, en om goed te doen zodat iemand er zo min mogelijk last van heeft![]()
Ik kan allebeiquote:Tenminste, venapunctie kan ik al, infuus prikken ga ik nog leren
Succesquote:Sure!
* Enfermera pakt spulletjes voor infuus en trekt handschoenen aan![]()
![]()
Misschien kun jij bij mijn collega een infuus aanleggen zodat ze niet meer werkziek is ze gauw weer beter word.quote:
Ahw. Ja, ik mocht laatst op een collega oefenen op haar hand, met wegrollende aderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wens je succes bij mij![]()
Overal littekens en hele dunne, wegrollende aderen
[..]
Ik kan allebei
[..]
Succes
Misschien met een oppeppertje erin?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien kun jij bij mijn collega een infuus aanleggen zodat ze niet meer werkziek is ze gauw weer beter word.
En dan haar natuurlijk niet lek prikken anders doet ze helemaal nks![]()
Is goed gelukt, wel achter een italiaan gereden die de weg niet wist. Had zichzelf bijna in een bus geboord.quote:
Ahhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
Wel thuis ik moet nog tot 18:00.(werkdag van 10 uur vandaag)
Tot morgen zelfs al, wil je zo graag van me af.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaah jij bent goehoedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien met een oppeppertje erin?![]()
Die mag dan hier heen, ben zo verrot moequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien met een oppeppertje erin?![]()
Nee vandaag maar dat komt door collega die "ziek" is en 2 collega's zijn met vakantie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ahh, is dat elke dag of maar paar daagjes in de week?
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mag dan hier heen, ben zo verrot moe
Ok, valt mee dus. Even dagje door bijten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:22 schreef Panda72 het volgende:
Nee vandaag maar dat komt door collega die "ziek" is en 2 collega's zijn met vakantie.
Kom, peppen we elkaar opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel een oppeppertje gebruiken
* MPG geeft Marijke een grote kop sterke koffiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mag dan hier heen, ben zo verrot moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |