QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Serioesoe, ik heb dit jaar al van een stuk of vijf mensen gehoord dat er een oudere man uit hun directe omgeving op visvakantie gaat naar Thailand, uiteraard zonder vrouwlief.
Ik bedoel, er zal gerust een hengel aan te pas komen, maar er is toch geen hond die dat gelooft?
Klacht: underground organisatie die seksreizen aanbiedt met minderjarige prostituees onder de codenaam 'visvakantie'.
Klacht 2: niet weten waar je een dergelijke reis kunt boeken.
Klacht 3: mensen die de betreffende mannen geloven.
Een zee van kuikens zelfs...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Ravenous- het volgende:
Het schijnt daar te wemelen van de mosselen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Sinnie het volgende:
Lemming van een topic die ik mij niet meer herinner
watquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Idd een lemming an dat topic over die zoon en dochter naar spanje
Zusje mag niet zelfstandig op vakantie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Idd een lemming an dat topic over die zoon en dochter naar spanje
Ja maar die mag je onder de 18 jaar niet zomaar neuken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap dat niet, Kaukasische mensen zijn toch veel aantrekkelijker.
Voor die mensen is het alleen van belang dat de betreffende vrouw een kut heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap dat niet, Kaukasische mensen zijn toch veel aantrekkelijker.
In dat geval hebben ze gelijk, ik maak wel vaker een lemming over topics van drie weken oud die ik niet heb gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zusje mag niet zelfstandig op vakantie.
Bedoel je die?
Ja diequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bedoel je die?
Die handen ruiken dan toch sowieso naar visquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ruik eens aan hun vingers als ze terugkomen. Dan weet je of ze echt gevist hebben.
Die was het ja, ging over een jongen die op vakantie mocht van zijn vader om op zijn zusje te letten en hij ging zelf naar Thailand om te vissenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bedoel je die?
quote:Meer dan 30 jaar geleden. U fietst langs de klongs (kanalen), door kleine gemeenschappen, langs fruit plantages, lokale scholen waarvan de kinderen u vrolijk tegemoet wuiven, markten en tempels. Een onvergetelijke middag.
Zijn allemaal weer inkomsten hè.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef Diegast het volgende:
Oude vieze mannetjes...Jammer dat de Thaise overheid er zo weinig aan doet... aan verdachte situaties kan het niet liggen.
die krijg je erbij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Excollega was daar ook geweest voor visvakantie, maar kwam wel met een hoop visfoto's terug.
sowieso vrouwtjes met piemels palen
En toch nog een subtiele verwijzing maken, ze denken dat ze onaantastbaar zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Lastpost het volgende:
http://www.alternativephuket.com/fishingcharters.html
Tussen het ladyboys batsen door, bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef ArmadilloSmirnoff het volgende:
in thailand kan je wel prima vissen hoor
Kan je in Oostenrijk/Zwitserland ook, maar daar hebben ze geen 12-jarige zwartnekken die alles voor een euro doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef ArmadilloSmirnoff het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:20 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
die krijg je erbij.
je levert zon foto in bij reisbureau, en zij regelen die foto's
vraag maar aan je andere collega's ze hebben allemaal dezelfde foto
moahahhaa
![]()
ja naar een soaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef ArmadilloSmirnoff het volgende:
Dat is inderdaad een betere omschrijving voor dit soort vakantie's.quote:
wat is er mis met een glaasje ranja na het bloeden?quote:
Dat joch linksonderin doet me aan Bruce Lee denkenquote:
Die chick in het midden kan in ieder geval flink zuigenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat joch linksonderin doet me aan Bruce Lee denken
En dat wijf daar rechts, wat heeft zij eigenlijk in haar hand, net buiten beeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die chick in het midden kan in ieder geval flink zuigen
Wanneer gaan we?quote:
Volgend jaar.. Ik heb na Argentinië en Italië wel genoeg vakantie gehadquote:
Maar niet genoeg pedoseksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgend jaar.. Ik heb na Argentinië en Italië wel genoeg vakantie gehad
dat denk jijquote:
Dat ja. Van een zoontje waar de vader op vis vakantie ging he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Sinnie het volgende:
Lemming van een topic die ik mij niet meer herinner
vanaf de rug is het wat lastig inschatten. maar aan hun kleding te zien zijn ze wel rijp voor een flinke europese knuppel.quote:
dat zijn she-malesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanaf de rug is het wat lastig inschatten. maar aan hun kleding te zien zijn ze wel rijp voor een flinke europese knuppel.
die zijn toch ook uit op westerse pikken? wat staan ze daar anders te doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat zijn she-males
whatever rocks your boat
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die zijn toch ook uit op westerse pikken? wat staan ze daar anders te doen.
oh ja, ter uwer info. ik kom niet in thailand en ben ook geen sextoerist. dus zijn rocken mijn boat niet. de jouwe?
Je weet anders wel verdacht veel over die shemales en je ontkent me iets te hard...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
die zijn toch ook uit op westerse pikken? wat staan ze daar anders te doen.
oh ja, ter uwer info. ik kom niet in thailand en ben ook geen sextoerist. dus zijn rocken mijn boat niet. de jouwe?
lol.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je weet anders wel verdacht veel over die shemales en je ontkent me iets te hard...
Hoe zie je dat?quote:
ja, dat vraag ik me ook af. en vanaf de rug gezien nog wel.quote:
Aan hun adamsappelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef copilco het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
voor mijn a.s. visvakantie is dit soort kennis wel makkelijk
ik zie bij die foto's geen adamsappel.......quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef poo het volgende:
Hier kan je oefenen:
http://hemaleorshemale.com/
quote:You got 5 out of 12 right, or about 42%.
You got less than half of them right. Laboratory monkeys typically get a better score than this. Try it again...
Die zie je toch duidelijk zitten daar bij hun linker enkelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:17 schreef copilco het volgende:
[..]
ik zie bij die foto's geen adamsappel.......
dus zijn het vrouwen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die zie je toch duidelijk zitten daar bij hun linker enkel
Ik ben goed voorbereid op zulke gevallenquote:You got 10 out of 12 right, or about 83%.
A very good score! It looks like you can troll the singles bars with almost total impunity. Just don't get cocky.
Hop! naar Thailandquote:
hier op de markt zie je ook jonkies liggen. dan denk ik ook wel eens: "die gooi je toch gewoon weer terug".quote:
You got 11 out of 12 right, or about 92%.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef poo het volgende:
Hier kan je oefenen:
wel goed wassen hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
3x raden wat ik eet vanavond!
mijn vriendin heeft net een paar ons minderjarige thaise meisjeskutjes bij appie gehaald. in de bonus.
ja, ik ken het ook alleen maar vanwege het heerlijk eten en tepels, oeps, tempels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef cumcumber het volgende:
Net of Thailand één groot bordeel is.
Iedereen wist 't.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef cumcumber het volgende:
Net of Thailand één groot bordeel is.
Maar bij mij viel het kwartje pas veel later.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
De kastelein, de bakker en de slager.
Dat is mijn vader, maar hij gaat al jaren vissen in Jomtien in Thailand. Samen met een jeugdvriend van hem. Hij gaat dus niet voor sexvakanties.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die was het ja, ging over een jongen die op vakantie mocht van zijn vader om op zijn zusje te letten en hij ging zelf naar Thailand om te vissen
Je kleedt me uit tot m'n allerlaatste cent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent.
Een engel aan de ene kant en aan de andere kan heb ik mijn vingers verbrand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kleedt me uit tot m'n allerlaatste cent.
de waarheid is hard, vriend! Ontken het nu maar nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat is mijn vader, maar hij gaat al jaren vissen in Jomtien in Thailand. Samen met een jeugdvriend van hem. Hij gaat dus niet voor sexvakanties.
Hier kan je oefenen:
quote:Here are your results:
You got 10 out of 12 right, or about 83%.
A very good score! It looks like you can troll the singles bars with almost total impunity. Just don't get cocky.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat is mijn vader, maar hij gaat al jaren vissen in Jomtien in Thailand. Samen met een jeugdvriend van hem. Hij gaat dus niet voor sexvakanties.
jij bent toch wel de baas der bazen met deze opmerking.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee en ik vraag me nu serieus af waarom nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga altijd op wandelvakantie naar thailand, of is deze grap al gemaakt?
Die grap is alleen leuk als je een wandelaar bent, anders niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga altijd op wandelvakantie naar thailand, of is deze grap al gemaakt?
Ik ben ook een wandelaar, heb vrijdagavond ook nog even gewandeldquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:29 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Die grap is alleen leuk als je een wandelaar bent, anders niet.
Baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef afcajos het volgende:
Ik regel dit soort vakanties. PM voor informatie
Hier kan je oefenen:
quote:Here are your results:
You got 10 out of 12 right, or about 83%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |