Dat is mijn vader, maar hij gaat al jaren vissen in Jomtien in Thailand. Samen met een jeugdvriend van hem. Hij gaat dus niet voor sexvakanties.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die was het ja, ging over een jongen die op vakantie mocht van zijn vader om op zijn zusje te letten en hij ging zelf naar Thailand om te vissen
Je kleedt me uit tot m'n allerlaatste cent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat jij een vrouw met twee gezichten bent.
Een engel aan de ene kant en aan de andere kan heb ik mijn vingers verbrand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Je kleedt me uit tot m'n allerlaatste cent.
de waarheid is hard, vriend! Ontken het nu maar nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat is mijn vader, maar hij gaat al jaren vissen in Jomtien in Thailand. Samen met een jeugdvriend van hem. Hij gaat dus niet voor sexvakanties.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef poo het volgende:
Hier kan je oefenen:
http://hemaleorshemale.com/
quote:Here are your results:
You got 10 out of 12 right, or about 83%.
A very good score! It looks like you can troll the singles bars with almost total impunity. Just don't get cocky.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat is mijn vader, maar hij gaat al jaren vissen in Jomtien in Thailand. Samen met een jeugdvriend van hem. Hij gaat dus niet voor sexvakanties.
jij bent toch wel de baas der bazen met deze opmerking.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee en ik vraag me nu serieus af waarom nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga altijd op wandelvakantie naar thailand, of is deze grap al gemaakt?
Die grap is alleen leuk als je een wandelaar bent, anders niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga altijd op wandelvakantie naar thailand, of is deze grap al gemaakt?
Ik ben ook een wandelaar, heb vrijdagavond ook nog even gewandeldquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:29 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Die grap is alleen leuk als je een wandelaar bent, anders niet.
Baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef afcajos het volgende:
Ik regel dit soort vakanties. PM voor informatie
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef poo het volgende:
Hier kan je oefenen:
http://hemaleorshemale.com/
quote:Here are your results:
You got 10 out of 12 right, or about 83%.
A very good score! It looks like you can troll the singles bars with almost total impunity. Just don't get cocky.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |