abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:53:03 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85501308
Dames! Foei! o|O
wij hebben gewoon sex met baby aan de borst :7

Gisteren nog op het CB geweest voor de check-up.
Onze kabouter is nu 64,5cm en weegt 6140g. Lekker iniminie dus O+

Natuurlijk mogen de curves niet ontbreken

pi_85501821
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef Twinkly het volgende:
Ik moest ook echt heel strikt zijn met blokvoeden, anders had ik direct weer ontploftieten :') Ik merk sinds Niels echt goed van de bijvoeding eet dat mijn overproductie gestopt is, ik leg hem nu gewoon steeds aan de andere borst aan.
Van mijn eerste menstruatie deze maand heb ik helemaal niets gemerkt in de productie :)

Linda ik hoop dat ze vannacht niet meer gaat drinken dan!
Wat rot dat je nu alweer spruw gehad hebt zeg, ik denk dat dat wel kan samenhangen met de menstruatie, dat dan je weerstand wat verlaagd. De candida schimmel komt normaal ook voor op ons lichaam, maar vormt pas een probleem zodra de weerstand verlaagd is.
Het was half 6, maar daarna nog geslapen tot 7u. Dat gaat nog!

Asy, Harry is gekrompen :D Maar mooi lijntje hoor, voor je kleine kaboutertje
Lotte!
Noah!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:08:06 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85503433
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je melk is ook besmet hè, hydrofielen dus óók op 60 graden of hoger wassen! Besmette melk uit de vriezer niet meer geven, want herbesmetting. En als je een vaginale schimmel hebt, moet R ook worden meebehandeld, want je blijft elkaar besmetten...
spruwmelk uit de vriezer kan je nog wel gebruiken, toch?
even oververhitten en klaar is de hap :P

madam komt weer steevsat voor 1 nachtvoeding ;(
maar gister kwam tand 2 door, en boventanden zijn ook aan het bobbelen.
ga ik nou iedere keer als er tandjes komen nachtvoedingen krijgen? bwuh...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85503886
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef WupWup het volgende:

[..]

Tja. Ik heb ook een R. Misschien ligt het daaraan.
Oooohhh is dat het! Ik heb ook zo'n exemplaar! :D

Linda, handig dat ze zo lang zijn, kun je Lotte voeden terwijl ze op je rug zit _O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85504497
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:28 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oooohhh is dat het! Ik heb ook zo'n exemplaar! :D

Linda, handig dat ze zo lang zijn, kun je Lotte voeden terwijl ze op je rug zit _O-
_O-

Asy mooie gewcihtscurve weer hoor! enneh, seriously? vriend moet echt van me afblijven tijdens het voeden, kan dat er niet bij hebben :N
pi_85504547
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef WupWup het volgende:

[..]

_O-

Asy mooie gewcihtscurve weer hoor! enneh, seriously? vriend moet echt van me afblijven tijdens het voeden, kan dat er niet bij hebben :N
Ik kan het me niet voorstellen hoor Wup. Dat zou voor mij echt een beetje voelen als het betrekken van mn baby bij onze seks :X Ik moet trouwens vaker klagen hier :Y)

Twinkly, Lotte zit nooit op mn rug, anders had ik het even uitgeprobeerd. Pvoesss kon dat toch? Onder d'r oksel door? :D
Lotte!
Noah!
pi_85504816
Jen slaapt al 2,5 jaar bij ons in bed... Ik kan wel verklappen dat we tussendoor wel ergens een keer sex hebben gehad. :D Heel stil en op M. zn kant zeg maar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85504874
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:02 schreef Ticootje het volgende:
Jen slaapt al 2,5 jaar bij ons in bed... Ik kan wel verklappen dat we tussendoor wel ergens een keer sex hebben gehad. :D Heel stil en op M. zn kant zeg maar.
Ja, tuurlijk, wij ook toen Lotte nog op onze kamer sliep. Maar asy zei: seks met kindje aan de borst. Dat kwam over als, Harry drinkt en Asy heeft ondertussen seks
Lotte!
Noah!
pi_85504909
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, wij ook toen Lotte nog op onze kamer sliep. Maar asy zei: seks met kindje aan de borst. Dat kwam over als, Harry drinkt en Asy heeft ondertussen seks
Dat zou ik niet kunnen... M. ook niet trouwens.
pi_85504926
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zou ik niet kunnen... M. ook niet trouwens.
Ik ook niet, zoals ik al zei, dat komt op mij een beetje over alsof je je kindje betrekt bij het hebben van seks...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:15:48 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85505292
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:40 schreef Linda2205 het volgende:
Asy, Harry is gekrompen :D Maar mooi lijntje hoor, voor je kleine kaboutertje
Nee, hij was een halve cm gegroeid maar dat kun je niet aangeven in de curve dus ik heb het maar gelijk gelaten ;)

het is eerder andersom: wij hebben het uhm 'gezellig' en hij meldt zich voor een voeding. Dan maar beeb even aanleggen en verder ;)
Maar dat isniet structureel hoor. Is 2-3x voorgekomen en wij hebben echt wel vaker sex :D
pi_85517810
Dames met grote borsten, hoe doen jullie dat met voeden in het openbaar?

Wij gingen net terrassen, en ik merkte dat ik toch moeite had nog. Ook wel omdat ik zonder kussen voeden nog lastig vind, maar gewoon. Jarenlang heb ik mijn grote borsten 'verborgen' en nu ineens zijn er delen (en ook nog wel flinke delen) te zien bij het voeden (ik lig bijv. ook nooit topless aan het strand, sauna is een ander verhaal daar heb ik geen moeite mee). Ik moet er duidelijk nog aan wennen... Iemand goede tips? Ben nu even binnen gaan zitten waar het rustig was, had ook geen zin dat Leia onrustig werd van mijn gepruts ;)

Gek genoeg heb ik er thuis geen moeite mee als er bijv. visite is...

Qua kleding: ik heb een voedings shirt van de Hema, maar dat is niet helemaal berekend op zulke grote borsten ;) stuk stof wat moet bedekken is veels te klein...
pi_85518084
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:53 schreef Orea het volgende:
Dames met grote borsten, hoe doen jullie dat met voeden in het openbaar?

Wij gingen net terrassen, en ik merkte dat ik toch moeite had nog. Ook wel omdat ik zonder kussen voeden nog lastig vind, maar gewoon. Jarenlang heb ik mijn grote borsten 'verborgen' en nu ineens zijn er delen (en ook nog wel flinke delen) te zien bij het voeden (ik lig bijv. ook nooit topless aan het strand, sauna is een ander verhaal daar heb ik geen moeite mee). Ik moet er duidelijk nog aan wennen... Iemand goede tips? Ben nu even binnen gaan zitten waar het rustig was, had ook geen zin dat Leia onrustig werd van mijn gepruts ;)

Gek genoeg heb ik er thuis geen moeite mee als er bijv. visite is...

Qua kleding: ik heb een voedings shirt van de Hema, maar dat is niet helemaal berekend op zulke grote borsten ;) stuk stof wat moet bedekken is veels te klein...
Je wordt er vanzelf handiger in hoor.. De shirtjes van h&m bijvoorbeeld vind ik wel handig, maar de opening is niet echt groot genoeg voor mn borst... Maar ik had op een gegeven moment ook niet echt voedingsshirts meer hoor...

Op een gegeven moment is het gewoon minder geklungel. Dan heb je Leia al bij je borst en is het moment van aanleggen een seconde ofzo... Dus het moment van bloot is gewoon minder.. Als ze eenmaal drinkt kun je altijd nog je draagdoek of een hydrofiel een beetje over je heen draperen.

Maar binnen gaan zitten is toch ook niet raar? Zeker als ze straks ouder is zijn ze door alles afgeleid, dan laten ze echt wel een stuk of 10x los om te kijken wat dat ene geluidje was... Ik vond het dan wel prettig om heel even apart te zitten.
pi_85518238
Binnen is inderdaad ook niet raar... en wel fijn om even de rust te hebben inderdaad!
Later liepen we langs de dijk en mevrouw had nog honger en toen even op een bankje aan het water gaan zitten en M. zei al er is amper wat te zien... Het is echt mijn eigen gevoel..

Heb gewoon niet echt veel handige kleding voor borstvoeding... maar eens kijken of die van de h&m wat zijn voor nu.. verder zal het kwestie van wennen zijn denk ik :) had ik eigenlijk niet van mezelf verwacht... Had gedacht er makkelijker in te zijn!
pi_85518393
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:04 schreef Orea het volgende:
Binnen is inderdaad ook niet raar... en wel fijn om even de rust te hebben inderdaad!
Later liepen we langs de dijk en mevrouw had nog honger en toen even op een bankje aan het water gaan zitten en M. zei al er is amper wat te zien... Het is echt mijn eigen gevoel..

Heb gewoon niet echt veel handige kleding voor borstvoeding... maar eens kijken of die van de h&m wat zijn voor nu.. verder zal het kwestie van wennen zijn denk ik :) had ik eigenlijk niet van mezelf verwacht... Had gedacht er makkelijker in te zijn!
Heb je zelf wel eens voor de spiegel gezeten om te kijken hoeveel er te zien is? Misschien helpt je dat met het beeld wat je hebt...

Ja en handig voor borstvoeding, we gaan straks ook de koude periode weer in... Dus spagettiebandtruitjes die je gewoon ff omlaag trekt is er straks niet bij...

Een vest is misschien handig... (Maar niet zo charmant) Maar he, je hebt in elk geval een goed excuus om lekker eens te shoppen...
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:14:23 #116
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85518523
ik trek nooit shirtjes omlaag, altijd omhoog. en dan niet te hoog, waardoor je het hele bovendeel van de borst eigenljik bedekt met kleding. de rest ligt het hoofd van het kind voor, je ziet er niets aan :)

en anders idd een doek oid eroverheen. en anders draai ik me om. wel buiten, maar niet full frontal naar de mensen toe. vinnik niet prettig.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85518641
Persoonlijk vind ik de hemashirts makkelijker te handelen dan de H&M-shirts. Die laatste heeft nl wel heel kleine gaten en dan zitten ze nog ongeveer onder je oksel ook.

Ik heb trouwens het idee dat ik weer bijna terugben op m'n oude, pre-zwangerschap, cupmaat. Krimpen jullie ook of ben ik raar?
pi_85518732
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:18 schreef WupWup het volgende:
Persoonlijk vind ik de hemashirts makkelijker te handelen dan de H&M-shirts. Die laatste heeft nl wel heel kleine gaten en dan zitten ze nog ongeveer onder je oksel ook.

Ik heb trouwens het idee dat ik weer bijna terugben op m'n oude, pre-zwangerschap, cupmaat. Krimpen jullie ook of ben ik raar?
Nee, dat had ik ook... Ik "kromp" van 85 E tijdens het borstvoeden naar 75 E... Toen ik stopte werd het weer een D... nu zit ik op 80 F en ik verwacht eigenlijk dat het tijdens de stuwing en de eerste maanden misschien ietsjes groter wordt, maar dat ik vrij snel weer op F zit en dat ik ook weer terugplooi naar 75..
pi_85518907
Maar dat is je omvang. Ik heb het echt over de cup. Ben van E terug naar een C :?
pi_85519034
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef WupWup het volgende:
Maar dat is je omvang. Ik heb het echt over de cup. Ben van E terug naar een C :?
Als je van 85 naar 75 gaat en wel dezelfde cup houdt, dan krimpen je borsten ook ;)
pi_85519107
Oohhh dus ik kan gewoon een -ff rekenen- 65E gaan halen :+
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:33:52 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85519126
hmm mijn cup is na 8,5 maand Bv nog niet veel anders geworden eigenlijk...

en voeden in het openbaar maak ik me ook niet meer zo druk om, ik heb ook grote borsten (75G momenteel) en ik heb altijd een voedingsbh aan en gewone kleren, meestal met een redelijk diep halsje, dus gewoon ff 1 kant van het shirtje naar beneden, bh los, Evie aan de borst; en als ze eenmaal aanligt zie je helemaal niets meer...
alleen wat hier al eerder gezegd wordt; Evie is wel op een leeftijd, die snel is afgeleid; ze wil ALLES altijd volgen. dus ik zoek wel vaak een rustig plekje op...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85519392
Ik hoop dat die van mij nog wel een beetje gaan krimpen... omvang is al wel terug van 85 naar 80 (75 zit ook goed maar 80 nog net ff beter).... (cup bij omvang 80; H :X bij 85 past G ook goed maar ondersteunt niet meer door te wijd)

En bedankt voor jullie antwoorden... Gewoon beetje oefenen en mijn gevoel volgen dus :)
pi_85519407
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:33 schreef WupWup het volgende:
Oohhh dus ik kan gewoon een -ff rekenen- 65E gaan halen :+
Das wel heeeeeel smal hoor! :D
pi_85519485
ach orea je bent niet de enige met die cupmaat nu -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')