Morretje, Stef dronk naar de avond toe ook steeds vaker zeg maar. En wakker worden van de stuwing (en in een grote plas melk

) heb ik ook heel lang gehad. Ik sliep met een hydrofiel in mijn hemd en 's-morgens gaf ik de ene borst en kolfde ik de andere, omdat ik anders de rest van de ochtend scheef liep zeg maar. Nu dronk Stef altijd maar aan één kant, een tweede borst aanbieden lukte me nooit. Geef jij beide borsten bij elke voeding?
Mag ik dan zelf ook nog even een dilemma bespreken? Ik heb het idee dat mijn productie toch de halve overgang naar kv niet heeft overleefd. Ik kolf ook nauwelijks nog, dus als ik eens een keer kolf komt er echt zo goed als niks uit en daaruit kan ik dus niet opmaken wat er evt. nog wel of niet uitkomt (ik denk nl. dat dat meer te maken heeft met het feit dat ik het kolven een beetje ontwend ben).
Het komt nauwelijks nog voor dat Stef echt lekker bij me drinkt, meestal is hij enorm onrustig en doet hij me pijn. Hij drinkt meestal ook nog maar een paar minuten, hoogstens 10. Een andere grote aanwijzing is dat Stef metéén na een bv in staat is twee stuks fruit en 1 a 2 volkorenboterhammen weg te werken, of nog een complete flesvoeding, zonder over te geven of wat ook. Dat er nog melk uitkomt weer ik zeker want dat zie ik (en gisteren gaf Stef vlak na een voeding over en er kwam toch echt melk uit), maar ik vraag me af of het nog wel zin heeft.
Enerzijds wil ik die voedingen graag blijven geven, de keren dat hij wel lekker drinkt zijn enorm bijzonder en fijn, anderszijds gaan we komend weekend naar Lowlands en daar moet ik dus veel moeite gaan doen om mijn productie aan de gang te houden. Vind ik op zich niet erg en dat is het zeker waard, maar als het sowieso al een aflopende zaak blijkt te zijn zou ik er wel van balen dat ik op LL zo heb zitten kolven. De omstandigheden om te kolven zijn daar natuurlijk niet optimaal (maar wel aanwezig overigens, wat ik wel weer enorm fijn vind) dus ik denk dat als ik daar ga kolven, ik er wel echt hélemaal voor moet gaan.
Wat zouden jullie doen? Ik weet dat er geen enkele manier is om te weten wat je kind binnenkrijgt aan voeding (tenzij je gaat wegen, maar dat is nog niet zo makkelijk met een druk ventje van bijna 9 maanden), maar eigenlijk wil ik tóch weten hoe je merkt dat je productie niet meer je-van-het is. Halp!
[edit]De directe aanleiding voor deze vraag is overigens dat we Stef al tijden niet meer terug zijn bed in krijgen als hij 's-morgens heel vroeg wakker wordt. Voorheen lukte dat wel altijd, dan dronk hij zichzelf bij mij in slaap. Vanochtend hebben we na de gebruikelijke bv dus nog een volledige flesvoeding gegeven en daarna sliep hij tot half 9.. [/edit]
[ Bericht 3% gewijzigd door Incantrix op 14-08-2010 09:57:21 ]