I beg to differ.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als je dronken bent, merk je niet of het goed of slecht is
Mbt wat precies? Of gewoon, in zijn algemeenheid?quote:
ALLES!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mbt wat precies? Of gewoon, in zijn algemeenheid?
Ooh ooh, geenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, geen. Die liefde is over
Alles is veel. Dan gaat het wel redelijk hier. Daar?quote:
ze is weer weg, kom maar terug allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef Duimelot het volgende:
ik merk t al, is saai hier, ik ga er maar weer vandoor
NOOOOEEEEESSS!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef Duimelot het volgende:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef Duimelot het volgende:
Met een bounty je anus penetreren?quote:
Nee!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met een bounty je anus penetreren?
"Smelt niet in de hand, wel in de kont!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef Lily-Ella het volgende:
Is het hip om veranderingen in de OP aan te brengen?
Cool en afstandelijk was zijn reactie. He's playing hard to get!quote:
Je hebt de brownie nog niet eens op of je hebt alweer zin in wat anders. Vrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Tally het volgende:
En nu heb ik zin in een dikke vette cheeseburger.
Zwangerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt de brownie nog niet eens op of je hebt alweer zin in wat anders. Vrouw
Ho wacht.. lees ik dat goed?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Zwanger
En ik heb nog geen brownie gehadEn nu ook geen zin meer in!
Brownies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Echt?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef Tally het volgende:
Zwanger
En ik heb nog geen brownie gehadEn nu ook geen zin meer in!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef Tally het volgende:
Ik snap toch niet hoe die dingen werken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar een plus is positief?! dus dus dus dus dus dus... ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat!![]()
'Men'quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef Tally het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
2 keer in de maand? i wishquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Men'
http://www.nu.nl/lifestyle/2309322/helft-liegt-seksleven.html
Representatief is het dan weer niet
4 en half jaar hebben we er op moeten wachtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dus!
Wat een Feest![]()
man dit heeft zo lang moeten duren dit kan niet anders dan goed gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30 augustus is een mooie dag!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
4 en half jaar hebben we er op moeten wachten![]()
![]()
![]()
Mijn man durft er nog niet over te praten (zelfs niet tegen mij) want bang dat het mis gaat
En ik zweef op mijn roze of blauwe wolk30 augustus mijn eerste echo
ik ben echt vet blij voor jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn man durft er nog niet over te praten (zelfs niet tegen mij) want bang dat het mis gaat
De dag na mijn mans verjaardagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
30 augustus is een mooie dag!
Vanaf het moment dat ik het weet (zondagavond) tot aan gisteravond (ik eindelijk in slaap kwam) heb ik zitten jankenquote:
Heb je iets bijzonders gedaan waardoor het nu waarschijnlijk wel lukt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
IVF. Dit is onze eerste IVF poging.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb je iets bijzonders gedaan waardoor het nu waarschijnlijk wel lukt?
Of heb je gewoon 4 jaar lang slechte timing (of gebrek aan sex) gehad?
Poep in je ogen? We hebben het over Tally hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:42 schreef mahlah het volgende:
Heb je iets bijzonders gedaan waardoor het nu waarschijnlijk wel lukt?
Of heb je gewoon 4 jaar lang slechte timing (of gebrek aan sex) gehad?
Dat is het ook echt niet geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Poep in je ogen? We hebben het over Tally hoor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik het weet (zondagavond) tot aan gisteravond (ik eindelijk in slaap kwam) heb ik zitten janken![]()
Lekker wijf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Humeur is een stuk beter, wat 1 glimlach niet kan doen met een mens.
Naar de borsten van welke 18 jarige heb je zitten staren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef HeatWave het volgende:
heel cute, lief, klein meisje (klein, niet jong)quote:
Godt vergeet mahlahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Godtje het volgende:
Samenvatting?
HW is sjago en heeft geen zin.
Yuki ligt zichzelf te penetreren met een bounty en een mars.
Lily is zichzelf aan het vol vreten
Tally gaat de wereld nog voller maken.
Ik vergeet je niet hoor. Ik vind je gewoon niet belangrijk genoeg,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Godt vergeet mahlah
Mahlah is apatisch
Begin de dag met een lach!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Twinky!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel cute, lief, klein meisje (klein, niet jong).
Same differencequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergeet je niet hoor. Ik vind je gewoon niet belangrijk genoeg,
waag hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vergeet je niet hoor. Ik vind je gewoon niet belangrijk genoeg,
nee, die werkt hier nietquote:
Nu jij zegt dat je d'r in je MSN lijstje hebt moet ik steeds aan d'r denken als je het over cute-meisjes hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die werkt hier niet.
Al is die ook heel cute ja.
Ze is een tikje te jong voor mequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nu jij zegt dat je d'r in je MSN lijstje hebt moet ik steeds aan d'r denken als je het over cute-meisjes hebt![]()
Tis dat ze een vriendje heeft, maar anders had ik me misschien wel laten afwijzen door dr ....
Een afwijzing van iemand met een vriendje is toch niet hetzelfde
Als je het over schatjes hebt dan spant Twinky wel de kroon..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ze is een tikje te jong voor me.
Maar heb dr een paar keer op een meeting gezien, tis een schatje ja.
En helaas idd, japdinges is dr vriendje, het leven is hard.
"Zie je die vrouw daar ja, die zit met haar mobiel op Fok! te posten!"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Yuki het volgende:
Volgens mij wordt er over me geluld in de trein
vind je het gek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Yuki het volgende:
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het over schatjes hebt dan spant Twinky wel de kroon..
Heel Nederland praat over jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Yuki het volgende:
ja, legaal is het welquote:
Dat persoontje dat zich verstopt achter die Ipad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, legaal is het wel. Zie fobo
.
nee, das geen foksterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat persoontje dat zich verstopt achter die Ipad?
al die heisa voor niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, legaal is het wel. Zie fobo
.
Haay, doe, have fun!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik moet naar oma's verjaardag. Doei.![]()
daarna pasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haay, doe, have fun!
Al naar de piercer geweest? Of daarna pas?
*zucht*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat ze niet is, dan staat ze niet in je fobo
Gefeliciteerd met je omaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik moet naar oma's verjaardag. Doei.![]()
Hij, niet wij!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*
Ben ik nou zo slim, of zijn jullie zo dom?.
Prima. Druk. Traag reagerend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Alles is veel. Dan gaat het wel redelijk hier. Daar?
Dat!quote:
Jij zegt zie fobo, dus ik ga naar JOUW foboquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*
Diep in mijn hart zal ik altijd van L-E blijven houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, geen. Die liefde is over
Ik kam alles over 1 scheer vandaagquote:
Moet je naar ze toe lopen, en dan heul dapper zeggen dat je nu een vertaling wilt van wat ze zojuist zeidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Alleen jammer dat ik hun taal niet spreek
Ik ben er niet van overtuigd dat ze me gaan verstaan dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je naar ze toe lopen, en dan heul dapper zeggen dat je nu een vertaling wilt van wat ze zojuist zeiden
Geen idee waar jij nu bent, maar hier in 't westen is het best bewolkt..quote:
Wat gebeurd je nú weer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:22 schreef Yuki het volgende:
Sommige dingen zijn echt te triest voor woorden
Vertel! Tenzij het over mij gaat, dan hoeft het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:22 schreef Yuki het volgende:
Sommige dingen zijn echt te triest voor woorden
Of?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*
Erachter komen dat een vriendschap echt helemaal over is omdat je wordt ontvriend op twitter en Facebookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Vertel! Tenzij het over mij gaat, dan hoeft het niet
Wowo, dramatisch effect moet dat geven!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Erachter komen dat een vriendschap echt helemaal over is omdat je wordt ontvriend op twitter en Facebook
Het mooie Oostenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee waar jij nu bent, maar hier in 't westen is het best bewolkt..
Het is gewoon triest, ze negeerde me ineens en nu dit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wowo, dramatisch effect moet dat geven!
Tja...binaire vriendschappen zijn idd óf 1 óf 0quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Erachter komen dat een vriendschap echt helemaal over is omdat je wordt ontvriend op twitter en Facebook
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is gewoon triest, ze negeerde me ineens en nu dit.
Heb dan de ballen om het recht in m'n gezicht te zeggen
is er een nieuw Oosten dan?quote:
Als we het westen onder water laten lopen wel jaquote:
Jullie kunnen dat dus niet, want alleen in het westen waren we intelligent en competent genoeg om dat soort dingen te bouwen, je dacht toch niet dat jullie daar zelfs maar in de buurt van mogen komen he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als we het westen onder water laten lopen wel ja
Pfff, ik was er zondag nog korterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Waarom ben ik maar 5 minuutjes op Schiphol?
Ik wil koffie! Of shoppen!
Of nog liever: op vakantie
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Waarom ben ik maar 5 minuutjes op Schiphol?
Ik wil koffie! Of shoppen!
Of nog liever: op vakantie
Dat mag niet gebeuren!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als we het westen onder water laten lopen wel ja
Wat dapper van haar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is gewoon triest, ze negeerde me ineens en nu dit.
Heb dan de ballen om het recht in m'n gezicht te zeggen
Dat zal ook niet gebeuren, die boeren snappen dat soort ingewikkelde technieken allemaal niet johquote:
Overstap met de trein. Die overigens inmiddels al op de eindbestemming had moeten zijnquote:
Hehe, we kunnen natuurlijk wel de polder gewoon weer vol laten lopen met water.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook niet gebeuren, die boeren snappen dat soort ingewikkelde technieken allemaal niet joh.
Het is inderdaad heel verstandig jezelf dusdanig in te polderen dat het landniveau ver beneden NAP komt te liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat dus niet, want alleen in het westen waren we intelligent en competent genoeg om dat soort dingen te bouwen, je dacht toch niet dat jullie daar zelfs maar in de buurt van mogen komen he?.
en daarbij... wij westerlingen onderhouden de duinen! zonder ons waren de achterhoekers duitsers, de brabanders belgen en bestond er verder geen nederland meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook niet gebeuren, die boeren snappen dat soort ingewikkelde technieken allemaal niet joh.
Owquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap met de trein. Die overigens inmiddels al op de eindbestemming had moeten zijn
En waarom is hij dat nog niet? Loop je weer met de machinist te flirten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overstap met de trein. Die overigens inmiddels al op de eindbestemming had moeten zijn
Night like this nummertje? Is niet ZO verschrikkelijk hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben doomed, ik vind een nummer van Caro Emerald leuk, what the FUCK is wrong with me?.
Dan ben ik een Held, want ik ken die hele gast nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben doomed, ik vind een nummer van Caro Emerald leuk, what the FUCK is wrong with me?.
Welke??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
ja, die, hoorde het gisteren in een restaurant, bleef in mijn kop hangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Night like this nummertje? Is niet ZO verschrikkelijk hoor
Tis een vrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben ik een Held, want ik ken die hele gast niet
Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
en daarbij... wij westerlingen onderhouden de duinen! zonder ons waren de achterhoekers duitsers, de brabanders belgen en bestond er verder geen nederland meer
Het is de NS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarom is hij dat nog niet? Loop je weer met de machinist te flirten?
Treinen rijden altijd op tijd!quote:
Ze rijden op een railsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Treinen rijden altijd op tijd!
Alleen is het niet dezelfde tijd als in het spoorboekje
Als Wallonië dan naar Frankrijk gaat liever vandaag dan morgen nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
en daarbij... wij westerlingen onderhouden de duinen! zonder ons waren de achterhoekers duitsers, de brabanders belgen en bestond er verder geen nederland meer
Nee hoor, dan zouden er alleen geen westerlingen en Zeelanders zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zonder die boeren had je die nieuwe Intel chip voor je rappe pc'tje niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit van dat mens gehoordquote:
zonder onze westerse krachten lopen die duitsers zo over jullie heenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zouden er alleen geen westerlingen en Zeelanders zijnDe achterhoek wordt niet opeens Duitsland omdat de kustlijn verschuift
jup, en geen textiel, geen metaalindustrie etcquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zonder die boeren had je die nieuwe Intel chip voor je rappe pc'tje niet.
Die Duitsers nemen anders vaak ook de stad hier over, en wij gaan nog Duits voor ze lullen ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
zonder onze westerse krachten lopen die duitsers zo over jullie heen
ja want er werken zoveel brabanders bij philipsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En je ambilight tv en de bezorgtruck waarmee deze word geleverd en............![]()
Als we in NL zouden MOETEN kiezen welk deel genuked wordt kan je niets anders doen dan het oosten kiezen, zonder het westen is het gewoon afgelopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En je ambilight tv en de bezorgtruck waarmee deze word geleverd en............![]()
Bij Philips maken ze geen trucks en geen Waferscanners........quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ja want er werken zoveel brabanders bij philips![]()
iedereen weet dat elke uitvinding bij Philipseigenlijk door een Amsterdammer is bedacht
WIJ niet hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Die Duitsers nemen anders vaak ook de stad hier over, en wij gaan nog Duits voor ze lullen ook.
Enkel financiele ratten daar in de randstad. Echte werkers hebben ze daar niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we in NL zouden MOETEN kiezen welk deel genuked wordt kan je niets anders doen dan het oosten kiezen, zonder het westen is het gewoon afgelopen.
de bezorgtruck hier is degelijk, die komt gewoon uit duitslandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij Philips maken ze geen trucks en geen Waferscanners........
money makes the world go roundquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Enekel financiele ratten daar in de randstad. Echte werkers hebben ze daar niet.
Purmerend ligt ook niet aan de kust, Den Helder wel.quote:
ik snap niet dat je dan ook echt duits gaat praten... engels oke....maar duitsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Purmerend ligt ook niet aan de kust, Den Helder wel.Dus ze vertoeven hier allemaal en nemen haast de stad over met hun lelijke taal.
Hoeveel belastinggeld hebben we ondertussen in de banken gepompt? En hoeveel had Philips , ASML of DAF nodig????quote:
Nou ik beheers het een beetje doordat mijn vader half duits is en vaak Duitse tv kijkt. Maar meestal reageer ik gewoon in het Nederlands hoor. Aanpassen die handel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap niet dat je dan ook echt duits gaat praten... engels oke....maar duits
de bank is dan ook opgericht door boeren, kijk je nooit reclame?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoeveel belastinggeld hebben we ondertussen in de banken gepompt? En hoeveel had Philips , ASML of DAF nodig????
Ik meende toch echt dat het Rotterdam was die plat werd gebombardeerd door de Duitsers en niet Enschedequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
zonder onze westerse krachten lopen die duitsers zo over jullie heen
Als ze mij in het duits aanspreken praat ik sowieso nederlands terug. als ze de moeite nemen om engels te praten doe ik dat ook welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nou ik beheers het een beetje doordat mijn vader half duits is en vaak Duitse tv kijkt. Maar meestal reageer ik gewoon in het Nederlands hoor. Aanpassen die handel!
Rabobank ja, maar die had geen staatshulp nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
de bank is dan ook opgericht door boeren, kijk je nooit reclame?
Jullie liggen zowat in Duitsland, ze waren jullie gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende toch echt dat het Rotterdam was die plat werd gebombardeerd door de Duitsers en niet Enschede
Ik nog korter, ik was de deur nog niet eens door en ik kon weer naar buiten...quote:
Ja, Engels vind ik makkelijker dan Duits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze mij in het duits aanspreken praat ik sowieso nederlands terug. als ze de moeite nemen om engels te praten doe ik dat ook wel
nee klopt, maar al die vliegtuigen kwamen vanaf Enschede omdat die allang in handen was van de duitsersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende toch echt dat het Rotterdam was die plat werd gebombardeerd door de Duitsers en niet Enschede
Nu probeer ik daar iets negatiefs uit te halen, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jullie liggen zowat in Duitsland, ze waren jullie gewoon vergeten.
Nee, die doen het zelf wel evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende toch echt dat het Rotterdam was die plat werd gebombardeerd door de Duitsers en niet Enschede(Dat waren de Amerikanen
)
Ik wil even kwijt dat ik het zwaar irritant vind dat mensen offtopic praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Ela elaaaaaaa (elaa) oehoe oehoeeee oe oehoeeee!
Hallo.
Deutschers!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu probeer ik daar iets negatiefs uit te halen, maar het lukt niet
Schat, ik heb die hele deur niet eens gezien! beat that!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik nog korter, ik was de deur nog niet eens door en ik kon weer naar buiten...
een normaal mens welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, Engels vind ik makkelijker dan Duits.
Ga jij je eens gauw in een hoekje schamen! Weg, hup!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Harribo het volgende:
[..]
Ik wil even kwijt dat ik het zwaar irritant vind dat mensen offtopic praten.
Daar is een forum toch niet voor? Als je wil kletsen, doe dat dan ergens anders graag.
Enschede is nooit meer of minder bezet dan andere Nederlandse steden en dorpen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee klopt, maar al die vliegtuigen kwamen vanaf Enschede omdat die allang in handen was van de duitsers
Zelfs de duitsers konden niet tegen de lelijkheid van Rotterdam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee klopt, maar al die vliegtuigen kwamen vanaf Enschede omdat die allang in handen was van de duitsers
stop met typenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Harribo het volgende:
[..]
Daar is een forum toch niet voor? Als je wil kletsen, doe dat dan ergens anders graag.
Wat is er negatief aan vergeten een stad plat te bombarderen? Dat is geluk hebbenquote:
Het Duits schijnt meer op Nederlands te lijken, maarja, Engels hoor je al je hele leven overal om je heenquote:
aan het accent te horen zijn jullie daar nog bezetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede is nooit meer of minder bezet dan andere Nederlandse steden en dorpen.
Amerika dacht, if you can't beat them, join themquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die doen het zelf wel even![]()
Haha ach, dat is ook niet zo handig natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan vergeten een stad plat te bombarderen? Dat is geluk hebbenHelaas deden de geallieerden het tot drie keer toe.
Ik had het eigenlijk meer over recentere gebeurtenissenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amerika dacht, if you can't beat them, join them
Ik ben inderdaad totaal niet te verstaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
aan het accent te horen zijn jullie daar nog bezet
en engels heb je nog wat aan als je de wereld over gaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het Duits schijnt meer op Nederlands te lijken, maarja, Engels hoor je al je hele leven overal om je heen
Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
en engels heb je nog wat aan als je de wereld over gaat
wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad totaal niet te verstaan
Wat zei je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad totaal niet te verstaan
Ik weet wel zeker dat heel Enschede liever had dat de vuurwerkramp niet was gebeurd hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over recentere gebeurtenissen![]()
Zonde, het is prima weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rupsebeest het volgende:
Nouja ik duik lekker op bedje met mijn Friends DVD's dus tot later!![]()
ben je dan zo'n onzeker twijfelachtig tiepje dat eerst 3 minuten nadenkt of het wel kan voor je iets post?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echtniet! Ik bedacht het eerder!
Nee, ik typ te snel, dus maak spelvouten, en die ga ik eerst fixen voordat ik postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je dan zo'n onzeker twijfelachtig tiepje dat eerst 3 minuten nadenkt of het wel kan voor je iets post?
welke fouten had je allemaal in: wat zei je? gemaakt dan??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik typ te snel, dus maak spelvouten, en die ga ik eerst fixen voordat ik post
Dit weekend wezen dansen, keuken kopen, vloer ophalen etc.. alles behalve thuis hangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey snuitnog geweest dit weekend of thuis gehangen?
Hoeveel spelfouten kun je maken in dat zinnetje danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik typ te snel, dus maak spelvouten, en die ga ik eerst fixen voordat ik post
Jaloersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rupsebeest het volgende:
waty zie je stond er eerstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke fouten had je allemaal in: wat zei je? gemaakt dan??
Zeg, ga ff met je snoepjes spelen, Peter-Jan Rens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Harribo het volgende:
[..]
Jij woont dan ook boven de poolcirkel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hier is het anders kut en koud.
ga er niet zo op in joh dat was volgens mij de bedoelingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga ff met je snoepjes spelen, Peter-Jan Rens.
Ten eerste: Dit is een slowchat, ja echt, dus wat nou ontopic?
Ten tweede kom ik nu pas binnenvallen en niemand leest hier terug.
Dus.
Leek me ook HEEL verstandigquote:
Koude kutjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hier is het anders kut en koud.
Ik mag toch best reageren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga er niet zo op in joh dat was volgens mij de bedoeling
Ja, sorry!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij woont dan ook boven de poolcirkel..
oeh keukenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit weekend wezen dansen, keuken kopen, vloer ophalen etc.. alles behalve thuis hangen
oh en Duim!
Is de zon opeens gaan schijnen?quote:
Relnichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga ff met je snoepjes spelen, Peter-Jan Rens.
Ten eerste: Dit is een slowchat, ja echt, dus wat nou ontopic?
Ten tweede kom ik nu pas binnenvallen en niemand leest hier terug.
Dus.
nou ik kan wel leukere dingen bedenken om mee op bed te duikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rupsebeest het volgende:
een blije angel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag toch best reageren?Vin'k leuk
Ja maar ik heb helaas geen lekkere vent tot m'n beschikkingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik kan wel leukere dingen bedenken om mee op bed te duiken![]()
maar have fun
Ik reageer alleen maar heel vriendelijk!quote:
Ja, vanavond naar de sneakquote:
nutteloos volgens mij maar okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag toch best reageren?Vin'k leuk
geen voorbeeld.. wel op papier, maar die zie je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh keukenheb je voorbeeld? Helemaal uitgetekend enzo of kon je een kant en klare plaatsen?
oh en snuit! *mjamie*
Meer zonuren dan Miami? Knap.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Rupsebeest het volgende:
Trouwens Den Helder is vaak wel de stad met de meeste zonuren, dus niet zeiken ja!
Niet eens eigenlijk, gewoon een verslechterde hand-oog coördinatiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ok, je hebt van die kleine dikke worstenpootjes???
En aan de singles hier heb je ook niks. Hier zitten alleen bejaarden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja maar ik heb helaas geen lekkere vent tot m'n beschikking
Sja ik zou dan voor Lost gaan, lig liever tussen jack en Sawyer in dan chandler en rossquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik kan wel leukere dingen bedenken om mee op bed te duiken![]()
maar have fun
Volgens mij is dat Arcen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Rupsebeest het volgende:
Trouwens Den Helder is vaak wel de stad met de meeste zonuren, dus niet zeiken ja!
Godver, maak het anders nog even ergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik heb ook nog Grey's Anatomy klaarliggen om opnieuw te kijken.
Dat denk jij!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga vanavond naar de paradeNog leuker dan sneekje kijken met HM
Spreek voor jezelf, opa!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En aan de singles hier heb je ook niks. Hier zitten alleen bejaarden.
ik ken je een beetjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek me ook HEEL verstandig
Je zag me de kast al opgaan he?
wat voor idee dan, kleuren en bv greeploos of met handgrepen, wat voor extra luxe enzo!?!?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen voorbeeld.. wel op papier, maar die zie je niethij is niet kant en klaar.. is een iets te luxe keuken geworden
Van Nederland dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meer zonuren dan Miami? Knap.....
Inderdaad, de meeste wel jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag je buurmeisje wel eens komen eten hè?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen voorbeeld.. wel op papier, maar die zie je niethij is niet kant en klaar.. is een iets te luxe keuken geworden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ff " hide the salami" spelen...........quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan mag je buurmeisje wel eens komen eten hè?
greeploos mat witte kastjes, en een donker grijs ruw (dus niet zo een gepolijst) composiet blad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat voor idee dan, kleuren en bv greeploos of met handgrepen, wat voor extra luxe enzo!?!?
vertel vertel vind ik altijd zo leuk om creaties van mensen te horen/ zien
maar dankzij al die zeewind is het er nooit lekker warmquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Rupsebeest het volgende:
Dit was een uitzonderingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haay Bloempje![]()
Voortaan eerder je bedje opzoeken dan?
O ja? Is er kans op hevig zoenen dan?quote:
altijd en immer! en bij jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja? Is er kans op hevig zoenen dan?
klinkt goed p dat bamboe barretje na daar kan ik me niets bij voorstellen en doe ik t wel dan klopt t niet met de restquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
greeploos mat witte kastjes, en een donker grijs ruw (dus niet zo een gepolijst) composiet blad.
In een L vorm, dan begin ik rechts onder en volg ik de L even
30 cm kastje
60 cm front met vaatwasser
60 cm spoelbakkast met een mooie strakke spoelbak en hippe kraan erboven
130 cm hoekkast
tot zo ver het blad ook 63 cm diep en dan gaan we de hoek om en wordt het blad 70 cm diep
90 cm ladekast. 2 fronten voor de lades en achter het bovenste front nog een extra bestek lade
60 cm oven met pyrolyse en 2 verschillende warmte zones zodat ik vlees en stokbrood tegelijk kan bakken. Hierboven een 90 cm gas-op-glas kookplaat met een grote wokbrander, maar die kan ook als sudderpit gebruikt worden.
90 cm ladekast. 2 fronten voor de lades en achter het bovenste front nog een extra bestek lade
en dan komt daar aan het eind nog een barretje van bamboe zodat het toch een soort van U wordt.
Wat heb je nog gedaan dan? Behalve muziekjes luisteren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dit was een uitzondering
Het was het dubbel en dwars waard!
ja sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja maar ik heb helaas geen lekkere vent tot m'n beschikking
Mwah het wordt hier ook wel eens heel heet, ik ben dan juist blij met de zeewind, dan heb je nog enigszins verkoeling. Ik vind het echt beter dan in het binnenland zitten en je al helemaal leegzweten als je je omdraait.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar dankzij al die zeewind is het er nooit lekker warm
kan me voorstellen dat je er even niets bij kan verzinnen, maar het is een heel tof bladquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt goed p dat bamboe barretje na daar kan ik me niets bij voorstellen en doe ik t wel dan klopt t niet met de rest
als t af is kom ik op bezoek
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
altijd en immer! en bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik vond als 20 jarige mensen van 28 heul niet bejaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze is 20, Duim. Vergeleken bij haar zijn we bejaard.
je werkt bij Mc Donnalds?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, mezelf maar weer eens in m'n uniform gehesen, nog een kwartiertje en dan naar de zaak
Ik heb dus het verhaal gehoord van een vriend over zijn tijd in Srebrenica. Erg heftig en ook een eer dat hij mij in vertrouwen wilde nemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je nog gedaan dan? Behalve muziekjes luisteren?
Wat spuw jij toch met vooroordelen jegens mijquote:
Ohh, dat had je laten weten ja, maar wist niet dat hij er nog mee bezig was zo laat nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb dus het verhaal gehoord van een vriend over zijn tijd in Srebrenica. Erg heftig en ook een eer dat hij mij in vertrouwen wilde nemen.
oh dat is natuurlijk veel beter die eten alleen bij Mc Donnalds (en laten die ouwetjes in de hete zon in een dichte bus wachtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat spuw jij toch met vooroordelen jegens mij![]()
Nee, touringcar chauffeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is natuurlijk veel beter die eten alleen bij Mc Donnalds (en laten die ouwetjes in de hete zon in een dichte bus wachtenWij hebben zo'n bus! Eentje zonder airco, en daar mag ik zometeen op weg, mensen halen van DuinrellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nou ja het was geen kattenpis en dan moet je niet meteen gaan slapen na zo'n heftig verhaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dat had je laten weten ja, maar wist niet dat hij er nog mee bezig was zo laat nog
heb ik speciaal gedaan om weer even wat van jou te kunnen lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Een van de bekendste merken ter wereld en het dan nog fout schrijven, knap.
Mjah, das ook weer zo, dat moet je even laten bezinken enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja het was geen kattenpis en dan moet je niet meteen gaan slapen na zo'n heftig verhaal.
Jaja, ik heb verder prima geslapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, das ook weer zo, dat moet je even laten bezinken enzo![]()
Wel enigsinds geslapen nog? Of juist niet en daarom wat brak?
En je krijgt nog een pm van me zo
Nee, maar ik ben al over de 30.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond als 20 jarige mensen van 28 heul niet bejaard
Dom en een leugenaar, niet mijn dingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik speciaal gedaan om weer even wat van jou te kunnen lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
hier hebben we een drijvend zwembadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mwah het wordt hier ook wel eens heel heet, ik ben dan juist blij met de zeewind, dan heb je nog enigszins verkoeling. Ik vind het echt beter dan in het binnenland zitten en je al helemaal leegzweten als je je omdraait.
Ik las je post van rond 5 uur nog ja, toen zat ik er stiekem ook nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaja, ik heb verder prima geslapenen die vriend gelukkig ook.
Maar het was pas half 6 toen ik eindelijk in slaap viel!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |