Nee, gewoon de verzendkosten zoals ze wettelijk vastgesteld zijn. En nu enkel ontopicquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef bierjoost het volgende:
Maar ¤ 30,- verzendkosten vragen, zou wel kunnen.
Als je er extra voor wil hebben zal je een andere site moeten zoeken want hier mogen ze enkel verkocht worden voor de maximale officiële verkoopprijsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef tuti het volgende:
De kaartjes waren per stuk ¡¤155 inclusief servicekosten
en als we iets extra's voor konden krijgen is niet slecht.
Maar ik wil ze in ieder geval vanaf ¤155 kwijt.
Ja, ik verkoop ze ook los en deze kaartjes zijn ligitiem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Flappekz het volgende:
Verkoop je ze ook los? Zo ja, interesse in 1. Indien het een ligitiem kaartje is uiteraard
OK, ik moet straks na de lunch ff vragen of ik vrij kan krijgen. Kun je er 1 reserveren voor me, tot die tijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:48 schreef tuti het volgende:
[..]
Ja, ik verkoop ze ook los en deze kaartjes zijn ligitiem.
Das goed, ik kan er toch niet meer heen dus hoe sneller ik er van af ben eimand blij kan maken,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, ik moet straks na de lunch ff vragen of ik vrij kan krijgen. Kun je er 1 reserveren voor me, tot die tijd?
Thanks! Laat het je zsm wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef tuti het volgende:
[..]
Das goed, ik kan er toch niet meer heen dus hoe sneller ik er van af ben eimand blij kan maken,
heb ik ook een opgelucht gevoel.
Ik ben net terug van de lunch en lees jouw bericht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, heb het allemaal kunnen regelen. Verdere afhandeling via PM?
Ik zou het tweede kaartje graag van je overnemen? Heb je een PM (berichtje, bovenin beeld zie je als het goed is een geel envelopje staan) gestuurd met mijn emailadres erin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef tuti het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de lunch en lees jouw bericht.
Wat leuk voor jou, dat je erheen kunt.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou het tweede kaartje graag van je overnemen? Heb je een PM (berichtje, bovenin beeld zie je als het goed is een geel envelopje staan) gestuurd met mijn emailadres erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |