kan me voorstellen dat je er even niets bij kan verzinnen, maar het is een heel tof bladquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt goed p dat bamboe barretje na daar kan ik me niets bij voorstellen en doe ik t wel dan klopt t niet met de rest
als t af is kom ik op bezoek
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
altijd en immer! en bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik vond als 20 jarige mensen van 28 heul niet bejaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze is 20, Duim. Vergeleken bij haar zijn we bejaard.
je werkt bij Mc Donnalds?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, mezelf maar weer eens in m'n uniform gehesen, nog een kwartiertje en dan naar de zaak
Ik heb dus het verhaal gehoord van een vriend over zijn tijd in Srebrenica. Erg heftig en ook een eer dat hij mij in vertrouwen wilde nemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je nog gedaan dan? Behalve muziekjes luisteren?
Wat spuw jij toch met vooroordelen jegens mijquote:
Ohh, dat had je laten weten ja, maar wist niet dat hij er nog mee bezig was zo laat nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb dus het verhaal gehoord van een vriend over zijn tijd in Srebrenica. Erg heftig en ook een eer dat hij mij in vertrouwen wilde nemen.
oh dat is natuurlijk veel beter die eten alleen bij Mc Donnalds (en laten die ouwetjes in de hete zon in een dichte bus wachtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat spuw jij toch met vooroordelen jegens mij![]()
Nee, touringcar chauffeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat is natuurlijk veel beter die eten alleen bij Mc Donnalds (en laten die ouwetjes in de hete zon in een dichte bus wachtenWij hebben zo'n bus! Eentje zonder airco, en daar mag ik zometeen op weg, mensen halen van DuinrellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nou ja het was geen kattenpis en dan moet je niet meteen gaan slapen na zo'n heftig verhaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dat had je laten weten ja, maar wist niet dat hij er nog mee bezig was zo laat nog
heb ik speciaal gedaan om weer even wat van jou te kunnen lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Een van de bekendste merken ter wereld en het dan nog fout schrijven, knap.
Mjah, das ook weer zo, dat moet je even laten bezinken enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja het was geen kattenpis en dan moet je niet meteen gaan slapen na zo'n heftig verhaal.
Jaja, ik heb verder prima geslapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, das ook weer zo, dat moet je even laten bezinken enzo![]()
Wel enigsinds geslapen nog? Of juist niet en daarom wat brak?
En je krijgt nog een pm van me zo
Nee, maar ik ben al over de 30.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond als 20 jarige mensen van 28 heul niet bejaard
Dom en een leugenaar, niet mijn dingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik speciaal gedaan om weer even wat van jou te kunnen lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
hier hebben we een drijvend zwembadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Mwah het wordt hier ook wel eens heel heet, ik ben dan juist blij met de zeewind, dan heb je nog enigszins verkoeling. Ik vind het echt beter dan in het binnenland zitten en je al helemaal leegzweten als je je omdraait.
Ik las je post van rond 5 uur nog ja, toen zat ik er stiekem ook nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaja, ik heb verder prima geslapenen die vriend gelukkig ook.
Maar het was pas half 6 toen ik eindelijk in slaap viel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |