Haha ach, dat is ook niet zo handig natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan vergeten een stad plat te bombarderen? Dat is geluk hebbenHelaas deden de geallieerden het tot drie keer toe.
Ik had het eigenlijk meer over recentere gebeurtenissenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amerika dacht, if you can't beat them, join them
Ik ben inderdaad totaal niet te verstaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
aan het accent te horen zijn jullie daar nog bezet
en engels heb je nog wat aan als je de wereld over gaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het Duits schijnt meer op Nederlands te lijken, maarja, Engels hoor je al je hele leven overal om je heen
Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
en engels heb je nog wat aan als je de wereld over gaat
wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad totaal niet te verstaan
Wat zei je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad totaal niet te verstaan
Ik weet wel zeker dat heel Enschede liever had dat de vuurwerkramp niet was gebeurd hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over recentere gebeurtenissen![]()
Zonde, het is prima weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rupsebeest het volgende:
Nouja ik duik lekker op bedje met mijn Friends DVD's dus tot later!![]()
ben je dan zo'n onzeker twijfelachtig tiepje dat eerst 3 minuten nadenkt of het wel kan voor je iets post?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echtniet! Ik bedacht het eerder!
Nee, ik typ te snel, dus maak spelvouten, en die ga ik eerst fixen voordat ik postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je dan zo'n onzeker twijfelachtig tiepje dat eerst 3 minuten nadenkt of het wel kan voor je iets post?
welke fouten had je allemaal in: wat zei je? gemaakt dan??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik typ te snel, dus maak spelvouten, en die ga ik eerst fixen voordat ik post
Dit weekend wezen dansen, keuken kopen, vloer ophalen etc.. alles behalve thuis hangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey snuitnog geweest dit weekend of thuis gehangen?
Hoeveel spelfouten kun je maken in dat zinnetje danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik typ te snel, dus maak spelvouten, en die ga ik eerst fixen voordat ik post
Jaloersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rupsebeest het volgende:
waty zie je stond er eerstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke fouten had je allemaal in: wat zei je? gemaakt dan??
Zeg, ga ff met je snoepjes spelen, Peter-Jan Rens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef Harribo het volgende:
[..]
Ik wil even kwijt dat ik het zwaar irritant vind dat mensen offtopic praten.
Daar is een forum toch niet voor? Als je wil kletsen, doe dat dan ergens anders graag.
Jij woont dan ook boven de poolcirkel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hier is het anders kut en koud.
ga er niet zo op in joh dat was volgens mij de bedoelingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga ff met je snoepjes spelen, Peter-Jan Rens.
Ten eerste: Dit is een slowchat, ja echt, dus wat nou ontopic?
Ten tweede kom ik nu pas binnenvallen en niemand leest hier terug.
Dus.
Leek me ook HEEL verstandigquote:
Koude kutjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hier is het anders kut en koud.
Ik mag toch best reageren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga er niet zo op in joh dat was volgens mij de bedoeling
Ja, sorry!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij woont dan ook boven de poolcirkel..
oeh keukenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit weekend wezen dansen, keuken kopen, vloer ophalen etc.. alles behalve thuis hangen
oh en Duim!
Is de zon opeens gaan schijnen?quote:
Relnichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga ff met je snoepjes spelen, Peter-Jan Rens.
Ten eerste: Dit is een slowchat, ja echt, dus wat nou ontopic?
Ten tweede kom ik nu pas binnenvallen en niemand leest hier terug.
Dus.
nou ik kan wel leukere dingen bedenken om mee op bed te duikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Rupsebeest het volgende:
een blije angel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag toch best reageren?Vin'k leuk
Ja maar ik heb helaas geen lekkere vent tot m'n beschikkingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik kan wel leukere dingen bedenken om mee op bed te duiken![]()
maar have fun
Ik reageer alleen maar heel vriendelijk!quote:
Ja, vanavond naar de sneakquote:
nutteloos volgens mij maar okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag toch best reageren?Vin'k leuk
geen voorbeeld.. wel op papier, maar die zie je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh keukenheb je voorbeeld? Helemaal uitgetekend enzo of kon je een kant en klare plaatsen?
oh en snuit! *mjamie*
Meer zonuren dan Miami? Knap.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Rupsebeest het volgende:
Trouwens Den Helder is vaak wel de stad met de meeste zonuren, dus niet zeiken ja!
Niet eens eigenlijk, gewoon een verslechterde hand-oog coördinatiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ok, je hebt van die kleine dikke worstenpootjes???
En aan de singles hier heb je ook niks. Hier zitten alleen bejaarden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja maar ik heb helaas geen lekkere vent tot m'n beschikking
Sja ik zou dan voor Lost gaan, lig liever tussen jack en Sawyer in dan chandler en rossquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik kan wel leukere dingen bedenken om mee op bed te duiken![]()
maar have fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |