Wat is er mis mee danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat jullie het uithouden met de N900 in het Nederlands te hebben.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oor-smartphones.html
Voor mensen die een nieuwe abbo willen nemen. Geen Vodafone. Een N900 met zo erg beperkt internet maakt het ding vrij waardeloos imho.
Ik hoorde net op de radio dat ze bij elke provider een limiet willen doen dat je daarna als je er over heen zit moet gaan bij betalenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze allemaal van alles aan gaan passen. KPN heeft iig. al aangeven ook aanpassingen te maken richting het einde van het jaar met verschillende abbo's.
Zolang ze niet gaan rekenen voor extra gebruik en bv. gewoon afknijpen zoals ze nu doen is het opzich niet zo heel dramatisch. Je krijgt dan iig. niet opeens enorme rekeningen. Dat krijgen klanten van Vodafone, die na 6 september een nieuw abbo afsluiten, wel als ze over hun limiet gaan.
Even testen, volgens mij werkt het wel. Echt raar toen die nog niet gemaakt was stond dit allemaal niet ingeschakeld enzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze er wel mee.
Als u Apparaat ingeschakeld uitvinkt zal het witte lampje niet meer knipperen
Maakt niet uit, je vraagt maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Even testen, volgens mij werkt het wel. Echt raar toen die nog niet gemaakt was stond dit allemaal niet ingeschakeld enzo
Sorry als ik jullie dus zo lastig val
hehequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van als software in het Nederlands is.![]()
Fn + Sym. (het knopje erboven)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:12 schreef Kuhly het volgende:
ik kan niet meer in dat symbolen menu komen..
weet iemand hier wat voor?
Normaal kon ik ook eerst die euh fn? toets indrukken en dan een vraagteken oid. Maar dat gaat ook niet meer.
Dat probleem heb ik ook wel is dat ie het niet meer doet, geen idee waaromquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:31 schreef Kuhly het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar dat werkt dus niet meer.. kan fn ook niet locken oid.. Die gevallen achter me letters doen het wel. Ik kan me shift ook niet meer locken..
Ik snap niet waarom alles zo sloom bij jou werkt, bij mij werkt alles snel. Oke als ik mijn geinstalleerde programma's wil zien dan duurt het een paar minuten bij mij. Zelfde geld als ik wat wil downloadenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Pff als ik iets uit toepassingsbeheer wil downloaden is hij heel sloom voordat hij fatsoenlijk is opgestart ben ik al paar min veder, als ik gedownload heb en terug wil zoeken duurt het ook weer een eeuwigheid
Ik gebruik het programma: MSN protocol pluginf or Conversations and Contacts.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En heeft iemand een msn die wel werkt op het toestel ?
Dat probleem heb ik ook inderdaad soms, keer telefoon opnieuw opstarten of opnieuw aanmelden lost het probleem op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja die msn gebruikte ik eerst dus ook altijd, maar sinds ik mijn telefoon weer terug heb doet hij het niet meer
naja ik kan wel inloggen en de mensen kunnen wel tegen mij praten maar hij wil geen contactpersonen laten zien daar geeft hij aan "leeg"
Heb al geprobeerd om een paar keer heel mijn account te wissen maar ook dat werkte niet
Ja dat hielp dus bij mij niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook inderdaad soms, keer telefoon opnieuw opstarten of opnieuw aanmelden lost het probleem op.
Ik snap echt niet waarom je zoveel problemen hebt
Heb je de nieuwste software voor je mobiel?
Waar heb je je foon vandaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Super hoor stelletje oplichters
telefoon is niet gemaakt terug nee nog meer naar de tering
En nu kan hij niet meer fatsoenlijk opladen en gaat de telefoon nog maar net 2 uur mee, en dat terwijl internet uit , bluetooth uit, niets open, licht op 1 streepje
Pff
hi abonnement , smartphoneshop in rotterdamquote:
Denk toch dat je gewoon een nieuwe of in ieder geval een goede kunt eisen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hi abonnement , smartphoneshop in rotterdam
Rechtsonder staat een knopje waarmee je de plaatjes laadt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef soapie het volgende:
Als ik mijn mail open worden er geen plaatjes geladen. Weet iemand welke instelling er verkeerd staat????
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rechtsonder staat een knopje waarmee je de plaatjes laadt.
Er zal vast wel een optie zijn dat hij ze automatisch altijd laadt, maar ik vind het wel best zo
Kan je dan serieus je PS3 jailbreaken met alleen je N900?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef SinofEnvy het volgende:
Dit is echt goddelijk. Ik ben nog nooit blijer geweest een N900 te hebben.
Teehee, al die android en iphoners in dat topic die janken. BOEHOE, waarom kan het niet met mijn inferieure telefoon, boehoe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef SinofEnvy het volgende:
Dit is echt goddelijk. Ik ben nog nooit blijer geweest een N900 te hebben.
Waarom? Het werkt toch al met de beste telefoon ter wereld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef allroms het volgende:
ja het kan echtnu maar snel hopen dat er een port voor de ios/psp/symbian komt
Heb helaas geen nokia n900quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom? Het werkt toch al met de beste telefoon ter wereld.
iOS is al praktisch uitgesloten gezien er hier dusdanig met USB wordt gekloot (het is geen standaard USB spul, er wordt gewoon seriele data over gezonden en er moeten dus specifieke drivers voor mogelijk zijn), wat met iOS praktisch onmogelijk is, voor zover ik heb begrepen. PSP is zeer waarschijnlijk en zal waarschijnlijk ook binnekort uitkomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef allroms het volgende:
ja het kan echtnu maar snel hopen dat er een port voor de ios/psp/symbian komt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:03 schreef Athlon64x het volgende:
zo nieuwe accu gekocht op Ebay 2000 amp zal vast langer mee gaan
Opladen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
na 1 uurtje op 3g lopen surfen al op 50% en na 10 min helemaal leeg
![]()
![]()
En die accu's moet je toch niet helemaal vol laden? Alleen meestal wordt hier automatisch voor gezorgd. Ik weet niet precies hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
hij was in het begin vol ik ga zo even proberen
Je bedoelt apart van je G3?quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bestaat er trouwens een proggie dat bijhoud hoeveel data ik gebruik via VODAFONE GPRS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |