abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85281119
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat jullie het uithouden met de N900 in het Nederlands te hebben. :{
Wat is er mis mee dan :D ?
pi_85281139
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oor-smartphones.html

Voor mensen die een nieuwe abbo willen nemen. Geen Vodafone. Een N900 met zo erg beperkt internet maakt het ding vrij waardeloos imho.
:') :') :') Jezus wat kut zeg, gelukkig ben ik op tijd geweest!

Alsnog heb ik wel spijt van m'n keuze voor Vodafone, m'n bereik is wel heel drastisch verslechterd -O-
pi_85281156
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:54 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze allemaal van alles aan gaan passen. KPN heeft iig. al aangeven ook aanpassingen te maken richting het einde van het jaar met verschillende abbo's.

Zolang ze niet gaan rekenen voor extra gebruik en bv. gewoon afknijpen zoals ze nu doen is het opzich niet zo heel dramatisch. Je krijgt dan iig. niet opeens enorme rekeningen. Dat krijgen klanten van Vodafone, die na 6 september een nieuw abbo afsluiten, wel als ze over hun limiet gaan.
Ik hoorde net op de radio dat ze bij elke provider een limiet willen doen dat je daarna als je er over heen zit moet gaan bij betalen :{ Dus elke provider heeft straks een limiet en zit je er over is het bij dokken :{ KPN zat er ook aan te komen hoorde ik en tmobile nog niet
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85281182
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat bedoelen ze er wel mee.

Als u Apparaat ingeschakeld uitvinkt zal het witte lampje niet meer knipperen :Y
Even testen, volgens mij werkt het wel. Echt raar toen die nog niet gemaakt was stond dit allemaal niet ingeschakeld enzo :P

Sorry als ik jullie dus zo lastig val :@
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  † In Memoriam † zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:02:53 #55
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_85281250
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan :D ?
Ik snap er geen reet meer van als software in het Nederlands is. :') :D
Carpe Libertatem
pi_85281583
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Even testen, volgens mij werkt het wel. Echt raar toen die nog niet gemaakt was stond dit allemaal niet ingeschakeld enzo :P

Sorry als ik jullie dus zo lastig val :@
Maakt niet uit, je vraagt maar ;)
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet meer van als software in het Nederlands is. :') :D
hehe :P
pi_85291860
ik kan niet meer in dat symbolen menu komen..
weet iemand hier wat voor?

Normaal kon ik ook eerst die euh fn? toets indrukken en dan een vraagteken oid. Maar dat gaat ook niet meer.
Ajax Amsterdam
  † In Memoriam † zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:15:32 #58
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_85291934
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:12 schreef Kuhly het volgende:
ik kan niet meer in dat symbolen menu komen..
weet iemand hier wat voor?

Normaal kon ik ook eerst die euh fn? toets indrukken en dan een vraagteken oid. Maar dat gaat ook niet meer.
Fn + Sym. (het knopje erboven)

Als je grote klauwen hebt kan je ze gewoon tegelijkertijd indrukken.
Carpe Libertatem
pi_85300903
Ja, dat weet ik. Maar dat werkt dus niet meer.. kan fn ook niet locken oid.. Die gevallen achter me letters doen het wel. Ik kan me shift ook niet meer locken..
Ajax Amsterdam
pi_85445319
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:31 schreef Kuhly het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar dat werkt dus niet meer.. kan fn ook niet locken oid.. Die gevallen achter me letters doen het wel. Ik kan me shift ook niet meer locken..
Dat probleem heb ik ook wel is dat ie het niet meer doet, geen idee waarom :')
pi_85446617
Wat raar om weer met mn n95 te werken, nu waardeer ik mn n900 stukken meer :D

Morgenvroeg naar Lowlands en mn n900 blijft veilig thuis!
pi_85453353
Pff als ik iets uit toepassingsbeheer wil downloaden is hij heel sloom voordat hij fatsoenlijk is opgestart ben ik al paar min veder, als ik gedownload heb en terug wil zoeken duurt het ook weer een eeuwigheid -O-
pi_85458004
En heeft iemand een msn die wel werkt op het toestel ?
pi_85458150
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Pff als ik iets uit toepassingsbeheer wil downloaden is hij heel sloom voordat hij fatsoenlijk is opgestart ben ik al paar min veder, als ik gedownload heb en terug wil zoeken duurt het ook weer een eeuwigheid -O-
Ik snap niet waarom alles zo sloom bij jou werkt, bij mij werkt alles snel. Oke als ik mijn geinstalleerde programma's wil zien dan duurt het een paar minuten bij mij. Zelfde geld als ik wat wil downloaden

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En heeft iemand een msn die wel werkt op het toestel ?
Ik gebruik het programma: MSN protocol pluginf or Conversations and Contacts.

Als je die geinstalleerd hebt ga dan naar: Menu -> Instellingen -> VoIP- en chataccounts -> Nieuw -> MSN -> voer je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op aanmelden.

Zodra er een groen rondje bij je tijd komt te staan is MSN aangemeld.
Om berichten te versturen naar je contactpersonen: Menu -> Conversaties -> Nieuwe IM

Succes ;)
pi_85458222
Ja die msn gebruikte ik eerst dus ook altijd, maar sinds ik mijn telefoon weer terug heb doet hij het niet meer :{
naja ik kan wel inloggen en de mensen kunnen wel tegen mij praten maar hij wil geen contactpersonen laten zien daar geeft hij aan "leeg"

Heb al geprobeerd om een paar keer heel mijn account te wissen maar ook dat werkte niet
pi_85458442
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja die msn gebruikte ik eerst dus ook altijd, maar sinds ik mijn telefoon weer terug heb doet hij het niet meer :{
naja ik kan wel inloggen en de mensen kunnen wel tegen mij praten maar hij wil geen contactpersonen laten zien daar geeft hij aan "leeg"

Heb al geprobeerd om een paar keer heel mijn account te wissen maar ook dat werkte niet
Dat probleem heb ik ook inderdaad soms, keer telefoon opnieuw opstarten of opnieuw aanmelden lost het probleem op.

Ik snap echt niet waarom je zoveel problemen hebt ;(
Heb je de nieuwste software voor je mobiel?
pi_85458580
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook inderdaad soms, keer telefoon opnieuw opstarten of opnieuw aanmelden lost het probleem op.

Ik snap echt niet waarom je zoveel problemen hebt ;(
Heb je de nieuwste software voor je mobiel?
Ja dat hielp dus bij mij niet.
Ja denk het wel want toen ik hem terug kreeg was een deel veranderd
pi_85531274
Super hoor stelletje oplichters :{
telefoon is niet gemaakt terug nee nog meer naar de tering :{
En nu kan hij niet meer fatsoenlijk opladen en gaat de telefoon nog maar net 2 uur mee, en dat terwijl internet uit , bluetooth uit, niets open, licht op 1 streepje :{

Pff
pi_85531997
Das echt niet goed, ik heb helemaal geen problemen met mn N900.
pi_85533057
Hier na 6 maanden ook nog 0,0 problemen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  † In Memoriam † zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:42:25 #71
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_85533139
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Super hoor stelletje oplichters :{
telefoon is niet gemaakt terug nee nog meer naar de tering :{
En nu kan hij niet meer fatsoenlijk opladen en gaat de telefoon nog maar net 2 uur mee, en dat terwijl internet uit , bluetooth uit, niets open, licht op 1 streepje :{

Pff
Waar heb je je foon vandaan?
Carpe Libertatem
pi_85533206
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waar heb je je foon vandaan?
hi abonnement , smartphoneshop in rotterdam
pi_85539307
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

hi abonnement , smartphoneshop in rotterdam
Denk toch dat je gewoon een nieuwe of in ieder geval een goede kunt eisen.
Volgens mij zijn ze altijd verplicht een goed werkende telefoon te leveren.

Of je moet even naar Nokia service point gaan en daar ding even helemaal laten resetten,en nieuwe install van de os vragen. Doen ze vaak kosteloos ook nog.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_85772135
Als ik mijn mail open worden er geen plaatjes geladen. Weet iemand welke instelling er verkeerd staat????
pi_85772478
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef soapie het volgende:
Als ik mijn mail open worden er geen plaatjes geladen. Weet iemand welke instelling er verkeerd staat????
Rechtsonder staat een knopje waarmee je de plaatjes laadt.
Er zal vast wel een optie zijn dat hij ze automatisch altijd laadt, maar ik vind het wel best zo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')