quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rechtsonder staat een knopje waarmee je de plaatjes laadt.
Er zal vast wel een optie zijn dat hij ze automatisch altijd laadt, maar ik vind het wel best zo
Kan je dan serieus je PS3 jailbreaken met alleen je N900?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef SinofEnvy het volgende:
Dit is echt goddelijk. Ik ben nog nooit blijer geweest een N900 te hebben.
Teehee, al die android en iphoners in dat topic die janken. BOEHOE, waarom kan het niet met mijn inferieure telefoon, boehoe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:22 schreef SinofEnvy het volgende:
Dit is echt goddelijk. Ik ben nog nooit blijer geweest een N900 te hebben.
Waarom? Het werkt toch al met de beste telefoon ter wereld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef allroms het volgende:
ja het kan echtnu maar snel hopen dat er een port voor de ios/psp/symbian komt
Heb helaas geen nokia n900quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom? Het werkt toch al met de beste telefoon ter wereld.
iOS is al praktisch uitgesloten gezien er hier dusdanig met USB wordt gekloot (het is geen standaard USB spul, er wordt gewoon seriele data over gezonden en er moeten dus specifieke drivers voor mogelijk zijn), wat met iOS praktisch onmogelijk is, voor zover ik heb begrepen. PSP is zeer waarschijnlijk en zal waarschijnlijk ook binnekort uitkomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef allroms het volgende:
ja het kan echtnu maar snel hopen dat er een port voor de ios/psp/symbian komt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:03 schreef Athlon64x het volgende:
zo nieuwe accu gekocht op Ebay 2000 amp zal vast langer mee gaan
Opladen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
na 1 uurtje op 3g lopen surfen al op 50% en na 10 min helemaal leeg
![]()
![]()
En die accu's moet je toch niet helemaal vol laden? Alleen meestal wordt hier automatisch voor gezorgd. Ik weet niet precies hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
hij was in het begin vol ik ga zo even proberen
Je bedoelt apart van je G3?quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bestaat er trouwens een proggie dat bijhoud hoeveel data ik gebruik via VODAFONE GPRS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |