Die moeilijke mag jij wel hebben hoor!quote:
schappelijk van jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Die moeilijke mag jij wel hebben hoor!
Ach, zo ben ikquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef tomtomaat het volgende:
Is er overigens een vraag....... moeilijk of makkelijk?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef zebaz het volgende:
Wie is de oprichter van de electronicafirma Amstrad?
Met excuses voor de vertraging, mede namens de NS.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef Yankee het volgende:
National Aeronautics Space Administration
niet de enige blijkbaar..........quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
Sorry was even wat andere dingen aan het lezen
Stand 2017quote:
Stel dan een simpele vraag, hoe heet de vrouw van Prins Willem Alexander ofzoquote:
quote:
Rwandaquote:
Stand 2017quote:
Vanavond Snake eyesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Rucebo het volgende:
Wie regisseerde de klassieker Scarface uit 1983?
Stand 2017quote:
plot van welke film?quote:Neil McCauley (Robert De Niro) is een meesterdief die zijn hele leven in dienst stelt van zijn ambacht. Hij leeft volgens zijn eigen motto: Do not allow anything into your life that you cannot walk out on in thirty seconds flat if you spot thearound the corner. McCauley en zijn team overvallen een geldtransport en vluchten met 1,6 miljoen dollar. Er was wel één probleem, de nieuweling Waingro schoot één van de bewakers dood. McCauley en de anderen voelden zich daarom gedwongen om de andere bewakers ook dood te schieten.
Vincent Hanna (Al Pacino) is een top-detective van de Robbery Homicide Division van de LAPD. Hanna en zijn team gaan meteen aan het werk, volgen enkele sporen en proberen de daders te vinden. Ondertussen is McCauley opnieuw een grote slag aan het voorbereiden: een bankoverval waaraan zijn ploeg twaalf miljoen dollar kan verdienen. De agenten betrappen de gangsters tijdens de overval en er ontstaat een vuurgevecht in de straten van Los Angeles.
Stand 2017quote:
toch kijken hoor, is de moeite waard!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef Nectar het volgende:
Ok die wou ik vanavond gaan kijken, nu hoeft dat oko niet meer
Ik vind hem overgewaardeerd. Toen ik las dat Al Pacino en Robert de Niro in één film zouden spelen dacht ik dat wordt genieten. Je ziet ze maar in één scene samen en dan nog de één met de rug naar de camera.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
toch kijken hoor, is de moeite waard!
Goede film man!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem overgewaardeerd. Toen ik las dat Al Pacino en Robert de Niro in één film zouden spelen dacht ik dat wordt genieten. Je ziet ze maar in één scene samen en dan nog de één met de rug naar de camera.
Zeker een goede film. Maar had een klassieker moet worden.En dat is het niet.quote:
je had waarschijnlijk de wikipedia pagina wat beter moeten lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik zat dichtbji dat kan ik tenminste zeggen
René van Vooren was een pseudoniem. Eigenlijk heette hij René Sleeswijk. Maar die naam was destijds hetzelfde al de Mol. Hij wilde het redden ondanks zijn bekende naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik zat dichtbji dat kan ik tenminste zeggen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk de wikipedia pagina wat beter moeten lezen
Staat Chris Woudhuizen daarop ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk de wikipedia pagina wat beter moeten lezen
ik was in dit geval niet serieusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef Nectar het volgende:
[..]Nee ik passeer ik doe het liever zonder opzoeking
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef slaveloos het volgende:
welke acteur speelde Jim Morrison in de film "the Doors"?
geeft nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt de film inmiddels ook gevonden?
uiteraard, was geinspireerd door heatquote:
Nu of inclusief de vorige 2016 delen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
Wie is de grootste googleraar in AKO ?
Ik heb mijn vermoedens uit het verleden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nu of inclusief de vorige 2016 delen?
Dat was toch die malloot met een of ander postkantoor op een extreem klein eilandje?quote:
En een van zijn klonen had een Slavische naam overgekopieerd van de eerste hit, compleet met lastig te typen accenten op de verkeerde letters.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat was toch die malloot met een of ander postkantoor op een extreem klein eilandje?Die was wel extreem goed in het gebruiken van google
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En een van zijn klonen had een Slavische naam overgekopieerd van de eerste hit, compleet met lastig te typen accenten op de verkeerde letters.
Nee maar ik heb geen antwoord gegeven tochquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Edit: je mag toch wel googlen als je het antwoord wilt weten maar dan het antwoord wat je dus zojuist heb gegoogled niet posten? waarom zou dat niet mogen?
omdat het dan geen kennisquiz is, maar een opzoek gevalletje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee maar ik heb geen antwoord gegeven toch
Edit: je mag toch wel googlen als je het antwoord wilt weten maar dan het antwoord wat je dus zojuist heb gegoogled niet posten? waarom zou dat niet mogen?
Aandoenlijk hoe je je uit deze netelige situatie wil redden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee maar ik heb geen antwoord gegeven toch
Als jij je nu eens gaat verdedigen in Ontmasker hier AKO'rs die hebben gegoogled. kunnen de mensen die wel gewoon leuk meespelen hier verder gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef Nectar het volgende:
Nee maar ik Google nooit en vond de vraag wat bizar dus ik keek ff want ik moest toch eten en zei al meteen erna laat maar, ik bedoel hoezo zou dat niet mogen aangezien ik toch geen antwoord zal geven, en dan hoeft slaveloos geen antwoord meer te geven, waar slaat dat op dat ik dan meteen google? ik snap het niet
Ik speel toch ook gewoon meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als jij je nu eens gaat verdedigen in Ontmasker hier AKO'rs die hebben gegoogled. kunnen de mensen die wel gewoon leuk meespelen hier verder gaan.
2000 posts gisteren en dit topic over het hoofd zien.quote:
en dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef Nectar het volgende:
Als jullie zo graag willen zien dat ik BEWIJS dat ik niet google stel dan onmogelijk onopzoekbare vragen
Je dommigheid blijkt wel weer uit de dubbele ontkenning aan het eind van je zin...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef Nectar het volgende:
Als jullie zo graag willen zien dat ik BEWIJS dat ik niet google stel dan onmogelijk onopzoekbare vragen
nou dan zien jullie dat ik niet Google, want het is grappig dat elke keer als ik een fout antwoord geef dat ik dan geassocieerd wordt met google'en, dus eigenlijk mag ik geen foute antwoorden geven of ik googlequote:
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona voor het eerst de europacup 1 won ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef Nectar het volgende:
Ben je echt zo dom?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
nou dan zien jullie dat ik niet Google, want het is grappig dat elke keer als ik een fout antwoord geef dat ik dan geassocieerd wordt met google'en, dus eigenlijk mag ik geen foute antwoorden geven of ik google
Nee, je had de vraag danwel fout, maar je gaf ZO een specifiek antwoord.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
nou dan zien jullie dat ik niet Google, want het is grappig dat elke keer als ik een fout antwoord geef dat ik dan geassocieerd wordt met google'en, dus eigenlijk mag ik geen foute antwoorden geven of ik google
dat klopt, tenzij je 80 jaar oud bent en erbij was (wat ik niet acht met je post gemiddelde) KON je dit niet weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Nectar het volgende:
En nu? word ik dus nu gezien als een google'er, want mezelf verdedigen tegen een stuk of 5 mensen zal moeilijk gaan
Je zou om te beginnen kunnen beginnen met je überhaupt te verdedigen in plaats van enkel onzin te roepenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Nectar het volgende:
En nu? word ik dus nu gezien als een google'er, want mezelf verdedigen tegen een stuk of 5 mensen die natuurlijk beter weten dan mij, zal moeilijk gaan
Ik verdedigde me al de vorige pagina, en ik heb al verteld waarom ik dat zei, maar zoals ik al hierboven zei, ik kan jullie het niet bewijzen dat ik niet Google ja tenzij de komende .. vragen plaatjes vragen zijn en ik die allemaal goed hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen kunnen beginnen met je überhaupt te verdedigen in plaats van enkel onzin te roepen
Ja, je kunt je dat dus herinneren, maar niet de Mounties zelf of de bekendere samenwerking? Je kunt je dus alleen de naam herinneren die toevallig in het stukje tekst staat dat Google geeft, en niet de andere persoon die recenter en bekender is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik verdedigde me al de vorige pagina, en ik heb al verteld waarom ik dat zei
welke van de 2 :pquote:
Nogmaals mijn vraag staat nog openquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik verdedigde me al de vorige pagina, en ik heb al verteld waarom ik dat zei, maar zoals ik al hierboven zei, ik kan jullie het niet bewijzen dat ik niet Google ja tenzij de komende .. vragen plaatjes vragen zijn en ik die allemaal goed heb
De laatste.quote:
Jawel, ik kan me herinneren dat Piet Bambergen met een ene Chris houthuizen begon of iets en dus die komische duo vormde, daarom dacht ik dus dat hij met hem samenwerkte, want ik weet niet zoveel over Piet Bambergen, en hoe ik dit wist? ik had het een keer gehoord/gelezen/gezien of whatever, en daarom gaf ik dat als antwoord omdat ik dat het enigste nog wist over hem, want ik kan beter gokken dan geen antwoord geven, lijkt me? Maar het is toch niet zo gek verkeerd dat iemand waarmee hij begon en dat dat het duo dus in eerste instantie was, dat ik dan dat zeg? Maar dit is nu wel telkens zo, want kijk maar 2 topics terug ofzo, daar had ik ook iets gegokt en dat viel ook natuurlijk weer verkeerd uit, maar kijk als jullie ervan vaststaan dat ik Google, wat ik dus niet doe, dan kan ik mezelf moeilijk verdedigen en dan is dit natuurlijk een verloren zaak voor mij....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, je kunt je dat dus herinneren, maar niet de Mounties zelf of de bekendere samenwerking? Je kunt je dus alleen de naam herinneren die toevallig in het stukje tekst staat dat Google geeft, en niet de andere persoon die recenter en bekender is?
Je eerste post van het laatste uur waar ik het mee eens ben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
En reacties zoals die van tong80 bevestigen dat het nu al een verloren zaak is en ik dus in een enorme kut positie zit als ik me zelf moet verdedigen
Ik doe nu zo een 60 topics mee, maar dit is nog niet voorgekomen. Zoiets specifieks kan je gewoon niet weten, zonder dat je zegt " heb ik wel gehoord/gelezen of whatever"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
En reacties zoals die van tong80 bevestigen dat het nu al een verloren zaak is en ik dus in een enorme kut positie zit als ik me zelf moet verdedigen
Maar dit allemaal zal er ook wel mee te maken dat ik nieuw ben
Nee maar je snapt het niet, ik weet veel meer dingen niet meer hoe ik aan die informatie kom, want ik bedoel het gaat eigenlijk nergens over, met wie een cabaretier ooit een duo is begonnen, dat zou ik echt niet weten waar ik dat vandaan heb nog heb, aangezien het ook niet recent is deze informatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik doe nu zo een 60 topics mee, maar dit is nog niet voorgekomen. Zoiets specifieks kan je gewoon niet weten, zonder dat je zegt " heb ik wel gehoord/gelezen of whatever"
Als je zijn voornaam & zijn achternaam weet, weet je ook hoe je het weet
Broekiequote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee maar je snapt het niet, ik weet veel meer dingen niet meer hoe ik aan die informatie kom, want ik bedoel het gaat eigenlijk nergens over, met wie een cabaretier ooit een duo is begonnen, dat zou ik echt niet weten waar ik dat vandaan heb nog heb, aangezien het niet recent is deze informatie.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona voor het eerst de europacup 1 won ?
Deze vraag is alleen voor Nectar.
Maar het zijn maar 2 gevallen, de eerste was een leesfout, omdat ik nooit van het woord had gehoord (10x dat ik het moet zeggen en sindsdien ook gelijk niet meer voorgekomen) en dit heb ik zojuist uitgelegd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Broekie
Daarnaast is het zoals hij zelf ook al zei de tweede keer dat zoiets gebeurde. De vorige keer gaf ScottTracy al aan dat Google 'hoe hij het gelezen had' als suggestie opgeeft, maar tegenwoordig laat google dan ook direct de hits van die suggestie zien. Als je niet oplet zou je dus zomaar kunnen denken dat die paar regels die Google geeft het antwoord zijn...
Ik vind het lastig dat toeval te blijven noemen in ieder geval.
'The Doors....dat is toch een film ?'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar het zijn maar 2 gevallen, de eerste was een leesfout, omdat ik nooit van het woord had gehoord (10x dat ik het moet zeggen en sindsdien ook gelijk niet meer voorgekomen) en dit heb ik zojuist uitgelegd.
Three strikes, you are out.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
'The Doors....dat is toch een film ?'
Dat is toch geen geval, ik wist niet waar dat over gingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
'The Doors....dat is toch een film ?'
Heb ik soms ool.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is toch geen geval, ik wist niet waar dat over ging
En kom nou eens met het antwoord op mijn voetbalvraag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is toch geen geval, ik wist niet waar dat over ging
ik gaf toch ook geen antwoord, ik zocht het ff op omdat ik moest eten, en daarna heb ik niks meer erover gezegd in dit topicquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik soms ool.
Maar dan ga ik nadien googlen.
Niet om het antwoord te geven.
Gelukkig dat André Hazes geen Fokker is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik gaf toch ook geen antwoord, ik zocht het ff op omdat ik moest eten
Toen kwam ik ff kijken of er al een nieuwe vraag was en kwam ik dit soort onrechtvaardige reacties tegen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig dat André Hazes geen Fokker is.
Even serieus....en na het eten ?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens uit het verleden.
Laat ik de vraag anders stellen.
Wie viel vandaag door de mand als googleraar ?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ontmasker hier AKO'rs die hebben gegoogled.
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt de film inmiddels ook gevonden?
etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
Wie is de grootste googleraar in AKO ?
Deze weet ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef CaLeX het volgende:
Nieuwe vraag, Nectar mag zichzelf verdedigen in het andere topic.
Dus zonder google, geld ook voor jou Tong
Wie scoorde de winnende in de laatste CL finale? (voetbal)
Ja, iedere keer als je met een nieuwe kloon langs komt is het weer raak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja helaas, dat onrechtvaardigheid zovaak voorkomt
Met een kloon? Sorry maar dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de akq, en de eerste keer dat ik uberhaupt in MEN komquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als je met een nieuwe kloon langs komt is het weer raak.
Sorry, kon het niet laten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja helaas, dat onrechtvaardigheid zovaak voorkomt
Plaatjes kun je ook opzoeken en wat mij betreft doe je gewoon niet meer mee. Geen idee hoe de anderen hier over denken verder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef Nectar het volgende:
ik weet niet of ik ook niet op plaatjes mag reageren, maar nu kan ik onmogelijk het opzoeken dus en het antwoord weet ik zoals al die andere gewoon uit mijn hoofd, het antwoord is namelijk Ehud Barak
Plaatjes zijn ook vaak makkelijk op te zoeken via bepaalde sites. Maar ik ga er maar vanuit dat je die niet gebruikt. Ook al vind ik het enigszins merkwaardig dat je Barak weet terwijl je eerder op de avond op mij nou niet bepaald intelligent overkwam. Maar goed, laten we verder gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef Nectar het volgende:
ik weet niet of ik ook niet op plaatjes mag reageren, maar nu kan ik onmogelijk het opzoeken, en toch weet ik het antwoord, het antwoord is namelijk Ehud Barak
Wacht hoe kan ik in godsnaam plaatjes opzoeken? het plaatje kopiėren met de rechter muisknop en dan in de Google bar zetten? wat?!?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaatjes kun je ook opzoeken en wat mij betreft doe je gewoon niet meer mee. Geen idee hoe de anderen hier over denken verder.
Ik twijfel, maar neig momenteel naar niet meer meedoenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaatjes kun je ook opzoeken en wat mij betreft doe je gewoon niet meer mee. Geen idee hoe de anderen hier over denken verder.
minderquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
24 per seizoen dus 240, 1 pilot dus 241?
das goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
Tel je de dubbelafleveringen dan als één mee? Zijn er een stuk of vijf, dus 236.
Verder wordt dit weer een gokvraag
Mag ik voor volgend jaar een Lucky Luke award voorstellen?quote:
Ben weer thuis mijn vraag staat nog open.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef CaLeX het volgende:
Nieuwe vraag, Nectar mag zichzelf verdedigen in het andere topic.
Dus zonder google, geld ook voor jou Tong
Wie scoorde de winnende in de laatste CL finale? (voetbal)
R Koeman tegen Sampdoria bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weer thuis mijn vraag staat nog open.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Nectar het volgende:
Bij dezen ben ik weg van dit topic, ik hoor het wel als jullie het goeie hebben gerealiseerd![]()
![]()
![]()
goed lijkt mequote:
Foute speler goede wedstrijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
R Koeman tegen Sampdoria bedoel je?
Was dat niet Diego Millito?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weer thuis mijn vraag staat nog open.
In 1992quote:
ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona voor het eerst de europacup 1 won ?
Deze vraag is alleen voor Nectar.
Kijk eens goed.quote:
Nutricia ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Door welk bedrijf wordt de merknaam Häagen-Dazs gebruikt?
Geeft Stoichkov die bal eerst een tikkie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens goed.
Wie nam de vrije trap ?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Geeft Stoichkov die bal eerst een tikkie?
niet unilever,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Juiste beginletter, juist werelddeel, maar niet het juiste land.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
niet unilever,
Nestle, was van het weekend een programma van op tv.
Darryl & John iddquote:
Mijb god ik had de vraag nog niet eens hersteldquote:
Verbaas ik me ook over.quote:
quote:
Wat gebeurde er in de rust van de WK-74 finale met Cruijjff ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Misschien is de rest gaan rusten
Er kwam een fsnol die hem eenfs even fstevig ging fsnorkelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in de rust van de WK-74 finale met Cruijjff ?
Dat was voor de wedstrijd tegen Oost-Duitsland.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er kwam een fsnol die hem eenfs even fstevig ging fsnorkelen
[ afbeelding ]
Het was iets unieks.quote:
In de rustquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Cruijff werd door zijn vrouw thuisgehouden ofzoiets.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:06 schreef yvonne het volgende:
50 jaar Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band=43 jaar
Ha goedemorgenquote:
Stand 2017quote:
quote:
quote:is een badplaats in het zuid-Engelse graafschap Devon.
De stad is schilderachtig gelegen en heeft een zacht klimaat. Hierdoor is het een belangrijke toeristenplaats.zelf heeft ongeveer 55.000 inwoners.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef slaveloos het volgende:
torguy (what did you expect for a view: the hanging gardens of Babylon?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
Stand 2017quote:
En de daaropvolgende discussies...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef CaLeX het volgende:
Was al bang dat ik de "knop op je toetsenbord" hint moest geen schrijven :p
Dan had ik een escape ingezetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef CaLeX het volgende:
Was al bang dat ik de "knop op je toetsenbord" hint moest geen schrijven :p
ik heb alles onder ctrlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de daaropvolgende discussies...
Stand 2017quote:
is goed inderdaad, sorry voor het oponthoud, werk kwam er even tussendoorquote:
Stand 2017quote:
Dataopslagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarvoor dienen bestanden met de extentie .epub?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:47 schreef De_Hertog het volgende:
ebooks dacht ik, een open formaat voor digitale boeken
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:33 schreef De_Hertog het volgende:
Psst, je hebt de naam laten staan..
Ik heb geen tijd om een nieuwe vraag te stellen, dus wat mij betreft krijg je het punt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Tiffany-Amber Thiessen.
(ik zag de achternaam nog in de hints)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |