Deze weet ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef CaLeX het volgende:
Nieuwe vraag, Nectar mag zichzelf verdedigen in het andere topic.
Dus zonder google, geld ook voor jou Tong
Wie scoorde de winnende in de laatste CL finale? (voetbal)
Ja, iedere keer als je met een nieuwe kloon langs komt is het weer raak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja helaas, dat onrechtvaardigheid zovaak voorkomt
Met een kloon? Sorry maar dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de akq, en de eerste keer dat ik uberhaupt in MEN komquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als je met een nieuwe kloon langs komt is het weer raak.
Sorry, kon het niet laten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja helaas, dat onrechtvaardigheid zovaak voorkomt
Plaatjes kun je ook opzoeken en wat mij betreft doe je gewoon niet meer mee. Geen idee hoe de anderen hier over denken verder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef Nectar het volgende:
ik weet niet of ik ook niet op plaatjes mag reageren, maar nu kan ik onmogelijk het opzoeken dus en het antwoord weet ik zoals al die andere gewoon uit mijn hoofd, het antwoord is namelijk Ehud Barak
Plaatjes zijn ook vaak makkelijk op te zoeken via bepaalde sites. Maar ik ga er maar vanuit dat je die niet gebruikt. Ook al vind ik het enigszins merkwaardig dat je Barak weet terwijl je eerder op de avond op mij nou niet bepaald intelligent overkwam. Maar goed, laten we verder gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef Nectar het volgende:
ik weet niet of ik ook niet op plaatjes mag reageren, maar nu kan ik onmogelijk het opzoeken, en toch weet ik het antwoord, het antwoord is namelijk Ehud Barak
Wacht hoe kan ik in godsnaam plaatjes opzoeken? het plaatje kopiëren met de rechter muisknop en dan in de Google bar zetten? wat?!?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaatjes kun je ook opzoeken en wat mij betreft doe je gewoon niet meer mee. Geen idee hoe de anderen hier over denken verder.
Ik twijfel, maar neig momenteel naar niet meer meedoenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaatjes kun je ook opzoeken en wat mij betreft doe je gewoon niet meer mee. Geen idee hoe de anderen hier over denken verder.
minderquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
24 per seizoen dus 240, 1 pilot dus 241?
das goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
Tel je de dubbelafleveringen dan als één mee? Zijn er een stuk of vijf, dus 236.
Verder wordt dit weer een gokvraag
Mag ik voor volgend jaar een Lucky Luke award voorstellen?quote:
Ben weer thuis mijn vraag staat nog open.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef CaLeX het volgende:
Nieuwe vraag, Nectar mag zichzelf verdedigen in het andere topic.
Dus zonder google, geld ook voor jou Tong
Wie scoorde de winnende in de laatste CL finale? (voetbal)
R Koeman tegen Sampdoria bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weer thuis mijn vraag staat nog open.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Nectar het volgende:
Bij dezen ben ik weg van dit topic, ik hoor het wel als jullie het goeie hebben gerealiseerd![]()
![]()
![]()
goed lijkt mequote:
Foute speler goede wedstrijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
R Koeman tegen Sampdoria bedoel je?
Was dat niet Diego Millito?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weer thuis mijn vraag staat nog open.
In 1992quote:
ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona voor het eerst de europacup 1 won ?
Deze vraag is alleen voor Nectar.
Kijk eens goed.quote:
Nutricia ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Door welk bedrijf wordt de merknaam Häagen-Dazs gebruikt?
Geeft Stoichkov die bal eerst een tikkie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens goed.
Wie nam de vrije trap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |