Ik vroeg o.a. wie de aangever was van de komiek Piet Bambergen.
Dat had René van Vooren moeten zijn. Ze speelden een komisch duo in de jaren 70 op TV. Genaamd de mounties.
Nu komt de user Nectar met de naam Houthuizen. Lees hier onder :
De beginjaren / 1946-1955
Na te zijn opgericht in 1946 treden Smit en Houthuizen als twee komische gitaristen op in zalen in en rond Amsterdam en maken daarmee een begin met de opbouw van De Mounties. In 1948 wil Smit samen met Houthuizen doorgaan als beroepsartiest, maar Houthuizen ziet dat niet zitten omdat hij een goede baan heeft bij een vijlenfabriek en die niet op wil geven. Smit stapt daarop uit De Mounties en gaat verder als beroepsartiest samen met Herman Kortekaas (later bekend als Kokki in de televisieserie Peppi en Kokki) in het muzikaal komische duo The Merry Singers. De plaats van Smit in De Mounties wordt in 1948 opgevuld door Piet van Bambergen, later beter bekend onder zijn artiestennaam Piet Bambergen. Bambergen speelt dan wel geen gitaar, maar dat was op zich geen probleem.
Als in 1950 ook Bambergen door wil als beroeps en ook nu Houthuizen zijn baan niet op wil geven, stapt Houthuizen uit De Mounties om zich volledig te richten op zijn werk in de vijlenfabriek waar hij inmiddels chef is.
Dus dat is 20 jaar voordat de Mounties doorbraken.
Lijkt me sterk dat Nectar, Houthuizen kent. Hij had zelfs de juiste voornaam.
Als je René van Vooren niet kent waarom ken je Houthuizen dan wel

Typisch gevalletje van de vruchten willen plukken van google maar op de blaren moeten zitten doordat je met je blote reet in de brandnetels bent gevallen.
Dit is dus het topic om googelaars te ontmaskeren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !