quote:
Rwandaquote:
Stand 2017quote:
Vanavond Snake eyesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Rucebo het volgende:
Wie regisseerde de klassieker Scarface uit 1983?
Stand 2017quote:
plot van welke film?quote:Neil McCauley (Robert De Niro) is een meesterdief die zijn hele leven in dienst stelt van zijn ambacht. Hij leeft volgens zijn eigen motto: Do not allow anything into your life that you cannot walk out on in thirty seconds flat if you spot thearound the corner. McCauley en zijn team overvallen een geldtransport en vluchten met 1,6 miljoen dollar. Er was wel één probleem, de nieuweling Waingro schoot één van de bewakers dood. McCauley en de anderen voelden zich daarom gedwongen om de andere bewakers ook dood te schieten.
Vincent Hanna (Al Pacino) is een top-detective van de Robbery Homicide Division van de LAPD. Hanna en zijn team gaan meteen aan het werk, volgen enkele sporen en proberen de daders te vinden. Ondertussen is McCauley opnieuw een grote slag aan het voorbereiden: een bankoverval waaraan zijn ploeg twaalf miljoen dollar kan verdienen. De agenten betrappen de gangsters tijdens de overval en er ontstaat een vuurgevecht in de straten van Los Angeles.
Stand 2017quote:
toch kijken hoor, is de moeite waard!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef Nectar het volgende:
Ok die wou ik vanavond gaan kijken, nu hoeft dat oko niet meer
Ik vind hem overgewaardeerd. Toen ik las dat Al Pacino en Robert de Niro in één film zouden spelen dacht ik dat wordt genieten. Je ziet ze maar in één scene samen en dan nog de één met de rug naar de camera.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
toch kijken hoor, is de moeite waard!
Goede film man!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem overgewaardeerd. Toen ik las dat Al Pacino en Robert de Niro in één film zouden spelen dacht ik dat wordt genieten. Je ziet ze maar in één scene samen en dan nog de één met de rug naar de camera.
Zeker een goede film. Maar had een klassieker moet worden.En dat is het niet.quote:
je had waarschijnlijk de wikipedia pagina wat beter moeten lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik zat dichtbji dat kan ik tenminste zeggen
René van Vooren was een pseudoniem. Eigenlijk heette hij René Sleeswijk. Maar die naam was destijds hetzelfde al de Mol. Hij wilde het redden ondanks zijn bekende naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik zat dichtbji dat kan ik tenminste zeggen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk de wikipedia pagina wat beter moeten lezen
Staat Chris Woudhuizen daarop ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk de wikipedia pagina wat beter moeten lezen
ik was in dit geval niet serieusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef Nectar het volgende:
[..]Nee ik passeer ik doe het liever zonder opzoeking
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:01 schreef slaveloos het volgende:
welke acteur speelde Jim Morrison in de film "the Doors"?
geeft nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt de film inmiddels ook gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |