Fixed.quote:
Ik klikte net met rechterklik op icoontje en hij liep toen al vast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechterklik, als Administrator uitvoeren, of in het Engels Run as Administrator.
dank jequote:
En hij staat nu niet aan? In taakbeher (Ctrl + Alt + Del) ? Zoja, ff uitzetten, zonee, reinstall. Dat klopt dan niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik klikte net met rechterklik op icoontje en hij liep toen al vast.Wtf.
quote:
Dat liedjequote:
Hij heeft wat haar minder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik herken hem niet meerOf ligt het aan mij?
No problemo.quote:
Vandaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft wat haar minder.
[..]
No problemo.
quote:
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hipper shirt al aan!
Het icoontje is nu veranderd in een wit vlak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En hij staat nu niet aan? In taakbeher (Ctrl + Alt + Del) ? Zoja, ff uitzetten, zonee, reinstall. Dat klopt dan niet helemaal.
Zijn move vanaf 1.50quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clip!
Truste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef crv het volgende:
Gaat maar eens mijn bed opzoeken
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, begint aardig vreemd te wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het icoontje is nu veranderd in een wit vlak.En ik kan last.fm nog eens niet vinden bij te verwijderen programma's, bij configuratiescherm. Wat is dit.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Hmm, begint aardig vreemd te worden. Heb je je pc al eens opnieuw opgestart? En start de schrobbler dan ook altijd meteen, als je je pc aanzet?
Uhmm, keer opnieuw opstarten en dan kijken of je hem wel kunt verwijderen. Als dat niet kan heb ik geen flauw idee wat je er anders aan kunt doenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef crv het volgende:Gaat maar eens mijn bed opzoeken
![]()
[ afbeelding ]
Dat is mooi, het is trouwens wel HDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clip!
Die blonde hork ook steeds achter Rinusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is mooi, het is trouwens wel HD
Die heb ik als avatar op msn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die blonde hork ook steeds achter Rinus![]()
!
Ah, niet gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Z boy
ik was allang hier maar dan op de achtergrond
Bietje muugquote:
Ik blijf lekker uistlapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bietje muug. Net wezen sporten en morgen om 8 uur weer uit m'n bed om weer te gaan sporten
.
Ik ben van plan m'n ritme van 4 keer per week weer op te pakken voor deze maand, daarna zit ik in Tilburg en zal het rap minder worden vrees ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker uistlapenik ga morgenavond sporten dat is beter
Maar dan heb je er toch niet veel aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben van plan m'n ritme van 4 keer per week weer op te pakken voor deze maand, daarna zit ik in Tilburg en zal het rap minder worden vrees ik.
Ja, moet ff kijken. In Tilburg is ook fitness voor 100 euro per jaar, dus echt spotgoedkoop, en m'n neef had al gevraagd of ik bij hem ging roeien daar. Maar zo in de vakantie is het niet echt om gigantisch grote spieren te krijgen, gewoon afleiding en meer een hobby, want ik ga met vrienden en dan is't sowieso een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan heb je er toch niet veel aanje kan nu wel veel sporten maar naderhand zak je gewoon in
Tilburg jonge!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, moet ff kijken. In Tilburg is ook fitness voor 100 euro per jaar, dus echt spotgoedkoop, en m'n neef had al gevraagd of ik bij hem ging roeien daar. Maar zo in de vakantie is het niet echt om gigantisch grote spieren te krijgen, gewoon afleiding en meer een hobby, want ik ga met vrienden en dan is't sowieso een stuk gezelliger.
Woon je bij de Universiteit in de buurtquote:
Ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, moet ff kijken. In Tilburg is ook fitness voor 100 euro per jaar, dus echt spotgoedkoop, en m'n neef had al gevraagd of ik bij hem ging roeien daar. Maar zo in de vakantie is het niet echt om gigantisch grote spieren te krijgen, gewoon afleiding en meer een hobby, want ik ga met vrienden en dan is't sowieso een stuk gezelliger.
Ehm, 15 minuten fietsen ongeveer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Woon je bij de Universiteit in de buurt?
Op jouw snelheid of Zeroku's snelheid?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ehm, 15 minuten fietsen ongeveer.
De oefeningen zijn niet echt geweldig leuk nee, maar ik ben er ook geen 3 uur mee bezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is wel zoIk vind zelf fitness maar saaaai
Hmm, dan vat ik wel de bus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ehm, 15 minuten fietsen ongeveer.
Ik ging vroeger al na een half uur naar huisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De oefeningen zijn niet echt geweldig leuk nee, maar ik ben er ook geen 3 uur mee bezig.
Ik fiets er 10 minuten over, mijn ouders 17quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Op jouw snelheid of Zeroku's snelheid?
Whehe, als ik alleen ben, ben ik er ook nooit langer dan een uur. Zeker zonder muziek is er dan geen zak aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ging vroeger al na een half uur naar huis
Dat dacht ik ook toen ik die foto zag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Die OP, wtf.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat last.fm.Alles uninstalled, alles eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd, loopt die weer vast,
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Very Highquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat last.fm.Alles uninstalled, alles eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd, loopt die weer vast,
Ja toen had ik niet eens een mp3quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Die OP, wtf.
[..]
Whehe, als ik alleen ben, ben ik er ook nooit langer dan een uur. Zeker zonder muziek is er dan geen zak aan.
Ja zou willen dat ik nieuwe muziek erop zou kunnen zetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Very High
Wtf. Bij mij zou je denk ik EXACT hetzelfde krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef Graseter het volgende:
Music you have in common includes Sonic Syndicate, Hollywood Undead, Rise Against, David Guetta and Paramore.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with henkcod2 is Super
Music you have in common includes Sonic Syndicate, Hollywood Undead, Rise Against, David Guetta and Paramore.
Whehe.
Post hier bazen clipsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit is pas bazenmuziek
toy-box en aqua
Zie profiel.quote:
quote:
Niet zo heel ver van Tilburg afquote:
Mido speelde van 2001 tot 2003 al bij Ajax, en kwam na zijn vertrek uit voor Celta de Vigo, Olympique Marseille, AS Roma, Tottenham Hotspur, Middlesbroug, Wigan Athletic, Zamalek en West Ham United.quote:
Valt mee. Sulejmani gaat weg, Mounir, Suárez, Mido. Ik zeg doenquote:
Dat is best een aantalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mido speelde van 2001 tot 2003 al bij Ajax, en kwam na zijn vertrek uit voor Celta de Vigo, Olympique Marseille, AS Roma, Tottenham Hotspur, Middlesbroug, Wigan Athletic, Zamalek en West Ham United..
Teveel voor het centrum.. je hebt daarnaast eigen kweek en mist nog steeds een buitenspelerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt mee. Sulejmani gaat weg, Mounir, Suárez, Mido. Ik zeg doen.
[..]
Dat is best een aantal.
Aan de andere kant van eindhoven! Mijn opa en oma wonen in Nuenen trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Niet zo heel ver van Tilburg af.
Vriend van mij ook. Ken je Heikampenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aan de andere kant van eindhoven! Mijn opa en oma wonen in Nuenen trouwens
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:19 schreef Pheno het volgende:
Vroeg. Dat is lang geleden dat het zo aanvoelde.
Dat dusquote:
Ik ben er wel al uit. En mag zelf weten hoe laat ik beginquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil me bed niet uit... Maar ik moet 8 uur op me werk zijn
Jij mag wel uitslapen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:55 schreef Zeroku het volgende:
Maar ik duik m'n bed in. Over 6 uur mag ik er weer uit.
Truste.
Nog meer neukenquote:
Ik zap altijd maar wat rond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:56 schreef Koen66 het volgende:
Radio Veronica was wel leuk in de ochtend...
Totdat ze Robert Jensen aantrokken...
Die zaklamp zat toch al in 2.1? Tenminste; bij mij zittie er al op, en ik heb nog 2.1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik moest schijten in het donker, ik weet nog steeds niet waar de algemene lichtknop zit voor de groep van de wc
Android update met zaklampje
Klotequote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik moest schijten in het donker, ik weet nog steeds niet waar de algemene lichtknop zit voor de groep van de wc
Er is niemand....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vraag dan gewoon waar het licht is![]()
Mjah ik ga maar ff half uurtje werkenEn toch geen zin hebben he
Ja en zeker omdat ik dacht dat het wel raak zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
He kloten om te horen op de vroege ochtend
Als het komt, dan komt het. Babies komen niet op commando.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en zeker omdat ik dacht dat het wel raak zou kunnen zijn
Ook vage cyclus dit keer... 26 dagen maarNormaal 30- 32
"ja, hallo, ik moest schijten, maar ik kon de lichtknop niet vinden".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
straks gelijk vragen als er wel iemand is
Dan weet je de g-spot niet te vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het komt, dan komt het. Babies komen niet op commando.
B-spot dan toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan weet je de g-spot niet te vinden.
inderdaad zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
"ja, hallo, ik moest schijten, maar ik kon de lichtknop niet vinden".
Ik kan me de stress wat dat betreft nog goed herinneren,en zeker wanneer je het gevoel hebt datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en zeker omdat ik dacht dat het wel raak zou kunnen zijn
Ook vage cyclus dit keer... 26 dagen maarNormaal 30- 32
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg gewoon een vakantiebabyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me de stress wat dat betreft nog goed herinneren,en zeker wanneer je het gevoel hebt dat
het goed zit is het een teleurstelling....
Maar ook voor jullie gaat het lukken, dat weet ik gewoon zeker
je kan toch alleen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Zeroku het volgende:
Echt, godverdomme zeg. Sta ik om 8 uur op om te gaan sporten is die andere vent te lam om op te staan en wildie vanavond gaan.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Bonsjoer vanuit WTC Zurich
Ja, alleen dan gaat hij vanavond ook alleen. Schiet ook niet echt op.quote:
Môgge koenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
He kloten om te horen op de vroege ochtend
quote:
hee Zeroquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
morge aapjes. Zero, waar ga je in tilburg wonen?
zijn jullie aan elkaar verbonden danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen dan gaat hij vanavond ook alleen. Schiet ook niet echt op.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey goedemorgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
quote:
Nee, als ik alleen ga ben ik zo weer terug omdat er dan niet veel aan is. En met z'n 2en is het sowieso gezelliger en nu heb ik toch geen zin meer om te gaan, ik ga zo wel hier in huis poetsen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn jullie aan elkaar verbonden dan
Wonen voorlopig nog nergens, eerst naar school daar. In die tijd ga ik ff kijken of ik in Tilburg wil gaan wonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
Je bent ook een smileyspamhoer ook hequote:
hey engelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey goedemorgen
groot aapjequote:
tuurlijk, leuke stad en vaak iets te doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, als ik alleen ga ben ik zo weer terug omdat er dan niet veel aan is. En met z'n 2en is het sowieso gezelliger en nu heb ik toch geen zin meer om te gaan, ik ga zo wel hier in huis poetsen.
[..]
Wonen voorlopig nog nergens, eerst naar school daar. In die tijd ga ik ff kijken of ik in Tilburg wil gaan wonen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent ook een smileyspamhoer ook he
Stad daar is ook wel tof, al een paar keer geweest. En een neef van me woont daar en een andere oudere nicht is al getrouwd en woont daar ook dus wat dat betreft is het niet zo dat ik zo ergens in een leeg gat terecht zou komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk, leuke stad en vaak iets te doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
dat klopt. Ik ga mijn bed uit. Nieuwe radio en beeldscherm kopen. Zit te denken aan 24 inchquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stad daar is ook wel tof, al een paar keer geweest. En een neef van me woont daar en een andere oudere nicht is al getrouwd en woont daar ook dus wat dat betreft is het niet zo dat ik zo ergens in een leeg gat terecht zou komen.
Maarja, aan de andere kant stel ik zeg dat ik daar nu ga wonen en de studie bevalt me niet, dan zit ik ook met een probleem.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef crv het volgende:
[..]
ff tandarts jongen. Ziet er niet goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ah nice, succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt. Ik ga mijn bed uit. Nieuwe radio en beeldscherm kopen. Zit te denken aan 24 inch
een rasechtequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah nice, succes.
Woon je ook in Tilburg?
Ah tofquote:
ik train het liefst alleen... geen gezeik aan me kopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, als ik alleen ga ben ik zo weer terug omdat er dan niet veel aan is. En met z'n 2en is het sowieso gezelliger en nu heb ik toch geen zin meer om te gaan, ik ga zo wel hier in huis poetsen.
[..]
Wonen voorlopig nog nergens, eerst naar school daar. In die tijd ga ik ff kijken of ik in Tilburg wil gaan wonen.
Dat kanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik train het liefst alleen... geen gezeik aan me kop
geboren, getogen, groot gebracht, opgevoed, en ga maar doorquote:
Haha, dat van Brabant heb ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geboren, getogen, groot gebracht, opgevoed, en ga maar doorvoel me al thuis als ik brabant binnen rijd. Maar helemaal als ik tilburg in rij
Doe is vrolijk jij gekkiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
geen zin vandaag...
Vanavond naar de masseur
Daarna maar op tijd naar bedHeb toch geen internet thuis
BUGS BUNNYquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Goodmorning sunshines!
Zo een uurtje squashen in Deventer Colmschate.
quote:
Zo, jij was lang wegquote:
mja zit aan ontbijtquote:
zet een bakje thee klaar.quote:
pffft, dan niet, dan stikt erinquote:
Geld zat en ginne schrik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zit aan ontbijt
zo eerst ff rekening checke wat ik kan uitgeven vandaag
ach jahquote:
Meeste radio's zijn niet zo gek duur, toch? Ligt ook aan je eisen denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jahik ook dus jah
maar niet dat ik bv radio van 1000 euro wil kopen en maar 999 op gewone rekening staat
Dan geef ik hem wel aan jou jahquote:
Dass simmtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meeste radio's zijn niet zo gek duur, toch? Ligt ook aan je eisen denk ik.
nee, nu is het te laat. Over met de liefde naar andere mensen hierquote:
ja maar... ik sjago... ik ongesteldquote:
monteurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar... ik sjago... ik ongesteldIkke laat naar bed gisteren, ik nu moe, ik nu wil slapen
Ik geen internet nog, monteur komt pas donderdag
Nou zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, nu is het te laat. Over met de liefde naar andere mensen hier
1600*900 heb ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan geef ik hem wel aan jou jah
[..]
Dass simmt
ben alleen nog niet voor beeldscherm uit. 23 of 24 inch ....
ik moet niet een rechthoekige hebben met als resolutie 1600 * 900
Maar gewoon een heerlijk groot scherm
ik denk dat mijn modem kapot is.... Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
monteur
internet aansluiten ?
kun je toch zo zelf doen
quote:
mjah had ooit bij een klant 1600 * 900 op een beeldscherm. was een verkeerde bestelling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1600*900 heb ik, alleen heb ik wel een laptop
. Vriend van me heeft z'n 40 inch tv op z'n laptop aangesloten, na een half uur zit je met een stijve nek
.
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat mijn modem kapot is.... Ik weet het wel zeker.
Ik zaterdag gebeld naar UPC-doosmadam, ik volhouden dat modem kapot is... ik voorgesteld om zondag naar rotterdam te rijden om zelf modem te halen in UPC -store...
UPC-Doosmadam bleef volhouden dat er een monteur moest komen om het vast te stellen...
IKKE NU BOOS
Internet kan ik zelf wel aansluitenMaar als de modem DOOD is... kan ik zo weinig
Dat hebben ze idd ooit op mijn CV gedrukt jahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en crv jullie zijn ict mannetjes toch???
Eerste lampje brand, tweede lampje knippert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat klopt
lampje van online enzo gaat ook niet branden ? Of wat doet de modem wel ?
[..]
Dat hebben ze idd ooit op mijn CV gedrukt jah
Wat wil je met je laptop doen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerste lampje brand, tweede lampje knippert.
Maar hij is kapot, weet ik zeker, heb hem al 9 jaar, en de achterkant zit met ducktape vast
Wat voor laptop zou jij mij aanraden? (het liefst wil ik een macbook, maar daar heb ik geen geld voor, en me laptop gaat dood)
Que?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef crv het volgende:
Wieder da![]()
Wat een klote netwerk hier bij C zeg
staat toch Bahnhof opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
crv
Die laatste is geen treinstation toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
jaquote:
Oh.quote:
preciesquote:
Hmhm.quote:
Achquote:
quote:
verval treed inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ga om 2 uur de tandarts weer bellen.... OPEENS gaat me rechterkies pijn doen
Glückwunsch.quote:
Heb je per ongeluk een tampon in je mond gedaan en je tandenborstel....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg echt alles vandaag
Ongesteldheid, kiespijn,
Maar ik heb morgenochtend een afspraak om half 10
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk een tampon in je mond gedaan en je tandenborstel....![]()
Dan is het geen wonder dat je kies nu pijn doet en wat anders ook
kan dat niet onlinequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet me vandaag inschrijven bij uitzendbureaus. Ik ben een stomme autist, ik durf niet.
Die mensen bijten niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet me vandaag inschrijven bij uitzendbureaus. Ik ben een stomme autist, ik durf niet.
Voor het oudste beroep ter wereld hoef je je niet in te schrijven bij een uitzendbureau, het betaalt goed, en je hoeft zelfs niet al te veel te praten. Liever zo weinig mogelijk zelfs.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Timmerman?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het oudste beroep ter wereld hoef je je niet in te schrijven bij een uitzendbureau, het betaalt goed, en je hoeft zelfs niet al te veel te praten. Liever zo weinig mogelijk zelfs.
Ligt eraan waar je op timmert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Een goeie timmerman kan een leuk centje verdienen. Zeker als je weinig lult en veel timmert
Hoe kom ik dan aan klanten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het oudste beroep ter wereld hoef je je niet in te schrijven bij een uitzendbureau, het betaalt goed, en je hoeft zelfs niet al te veel te praten. Liever zo weinig mogelijk zelfs.
Okay, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet jezelf gewoon op Speurders 18+
FOK!documentaire?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit voor de tweede keer de FOK!documentaire te kijken.
Die had ik ook gevonden, maar mijn mama zegt dat ik langs moet gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
www.manpower.nl
http://www.luba.nl
Interessant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Tour de Fok #2010 Best grappig, dat idee.
[..]
Ja.
De hele tijd die nietszeggende beelden ertussen is echt schijtirritantquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Die docu is helemaal niet zo boeiend.
Jeuj leuk, nog een spamhoeren ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
gewoon online inschrijven...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden, maar mijn mama zegt dat ik langs moet gaan.Slaat nergens op toch? Ik had me ook ergens ingeschreven en die belde me voor een afspraak. Ik haat het om ergens zomaar naar binnen te lopen.
Ben niet zo weg van het idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Precies. Hoeveel km is de Tour-de-France? Een paar duizend? Kortom; het is gewoon een verkapte 'wie maakt het eerst tig duizend posts'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van het idee eigenlijk.Maar hij heeft het zo netjes neergezet dat het bijna iets lijkt. Zonder het gelul er omheen is het gewoon een dagelijkse wedstrijd wie als eerst de meeste posts neerzet.
Ik vrees anders...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies. Hoeveel km is de Tour-de-France? Een paar duizend? Kortom; het is gewoon een verkapte 'wie maakt het eerst tig duizend posts'.
En gezien de commotie omtrent die laatste 'geintjes' van Japsnars en Nectar zie ik het nou niet echt gebeuren
Ah ja, das waar ook.quote:
Naah, hij heeft het allemaal behoorlijk netjes aangepakt, vraagt om toestemming en alles.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja, das waar ook.
We waren geswitched naar het kwantiteit boven kwaliteit model, want iedere post is nou eenmaal een paar views, dus centjes. Of het pure bagger is maakt verder niet uit, geld is geld!
Dus? Alsof zoiets niet uit gaat lopen in wéér een debiele recordpoging of zinloos gebagger...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naah, hij heeft het allemaal behoorlijk netjes aangepakt, vraagt om toestemming en alles.
Ik zorg gewoon dat ik win.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus? Alsof zoiets niet uit gaat lopen in wéér een debiele recordpoging of zinloos gebagger...
De tour is 3500 KM, het gaat dus om diverse figuren die zo snel mogelijk 3500 posts gaan proberen te maken.
Tel uit je winst
Hij had per 10 kilometer één post moeten tellen o.i.d. dan lijkt het nog ergens op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van het idee eigenlijk.Maar hij heeft het zo netjes neergezet dat het bijna iets lijkt. Zonder het gelul er omheen is het gewoon een dagelijkse wedstrijd wie als eerst de meeste posts neerzet.
heb het ook gelezen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jeuj leuk, nog een spamhoeren idee
Ja wtf. En die lurker dan....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De hele tijd die nietszeggende beelden ertussen is echt schijtirritant. Hoor je Yvonne praten zie je een beeld van een kruispunt
.
Nee ik vind het ook een beetje 'apart' op z'n minst. Hou het dan in ONZ, maar dit word natuurlijk weer echt een golf van allerlei onzinposts in andere fora als er ineens ergens bepaalde 'kilometers moeten worden gemaakt' (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb het ook gelezen...
Snap niet dat de modjes hiermee akkoord gaan op het forum
Zal wel aan mij liggen denk ik
Het moet sowieso buiten serieuze fora gebeuren, maar 1.000 posts is echt niet veel hoor. Je moet eens weten hoeveel er per dag gepost worden hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah het kán leuk zijn, maar serieus, zie je het gebeuren? Als er ineens tig mensen een zooi ontopics posts in serieuze fora als R&P moeten gaan plaatsen omdat er dan 50 'zware kilometers' moeten worden gemaakt?
Stel 20 man doen mee, krijg je ff in een keer een golf van 1000 posts over zo'n subforum van voornamelijk KLB/ONZ lui.
Zie je het gebeuren dat die allemaal serieus, constructief en ontopic zijn?
Ja duizend posts is niks nee, maar wel als dat van een groep komt die er normaal gesproken niet komt en er nu gewoon puur komt omdat ze x aantal posts MOETEN maken, niet omdat ze iets bij te dragen hebben. Zoals de rest van de tig duizenden posts die gemaakt worden. En wat imho de essentie van een forum is...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het moet sowieso buiten serieuze fora gebeuren, maar 1.000 posts is echt niet veel hoor. Je moet eens weten hoeveel er per dag gepost worden hier.
Misschien kan ik zoiets voorstellen, dat zou al een hoop schelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij had per 10 kilometer één post moeten tellen o.i.d. dan lijkt het nog ergens op.
Alsof die posts minder zullen zijn dan de standaardposts in KLB/ONZ.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duizend posts is niks nee, maar wel als dat van een groep komt die er normaal gesproken niet komt en er nu gewoon puur komt omdat ze x aantal posts MOETEN maken, niet omdat ze iets bij te dragen hebben. Zoals de rest van de tig duizenden posts die gemaakt worden. En wat imho de essentie van een forum is...
Dan wordt een etappe van 200 kilometer in 20 posts gedaan, scheelt zo'n 90%quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien kan ik zoiets voorstellen, dat zou al een hoop schelen.
Mja, al is het 1 post 2 km scheelt al de helft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan wordt een etappe van 200 kilometer in 20 posts gedaan, scheelt zo'n 90%. Ohja MIJN idee
Nee, maar dat is toch het hele probleem, dat die standaardposts in KLB/ONZ daar lekker moeten blijven en dus niet ineens in R&P en weet ik waar op moeten duiken. Leuk om een ONZ-spelletje te doen, maar hou het dan in ONZquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof die posts minder zullen zijn dan de standaardposts in KLB/ONZ.
Ja, lees eens wat ik zeg. Daarbij wie heeft het over posten in R&P in dat idee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch het hele probleem, dat die standaardposts in KLB/ONZ daar lekker moeten blijven en dus niet ineens in R&P en weet ik waar op moeten duiken. Leuk om een ONZ-spelletje te doen, maar hou het dan in ONZ
Zoiets idd, per kilometer een post gaat echt niet werkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, al is het 1 post 2 km scheelt al de helft.
Lees z'n OP anders even. Goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lees eens wat ik zeg. Daarbij wie heeft het over posten in R&P in dat idee?
maar goed het idee komt ook af van een spamkneus.... 2622 posts in 1 dagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook een beetje 'apart' op z'n minst. Hou het dan in ONZ, maar dit word natuurlijk weer echt een golf van allerlei onzinposts in andere fora als er ineens ergens bepaalde 'kilometers moeten worden gemaakt' ().
Maar wat ik al zei, heb al wat langer het idee dat het voornamelijk om kwantiteit gaat tegenwoordig, een site als FOK! leeft nu eenmaal van advertentie-inkomsten, en die zijn weer afhankelijk van aantal views. Dus hoe meer posts = hoe meer views
Dit idee kwam nog wel voordat hij aan die poging begon...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar goed het idee komt ook af van een spamkneus.... 2622 posts in 1 dagSorry hoor maar dat is gewoon triest.
Ik heb een keer 684 posts gehad, omdat ik over iBenny heen wilde, 1 keertje is leuk..... Maar niet elke dag of een paar keer in de week...
Nu gaat die Nectar er weer overheen proberen te komen.
Hebben die kleuters niks beters te doen???
En nu dat stomme tour idee... zal je net zien komen ze spammen in TAL.... dan ben ik weg hoor
Waar zie jij Nectar er weer overheen gaan dan.. En dikke care als ze hier komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar goed het idee komt ook af van een spamkneus.... 2622 posts in 1 dagSorry hoor maar dat is gewoon triest.
Ik heb een keer 684 posts gehad, omdat ik over iBenny heen wilde, 1 keertje is leuk..... Maar niet elke dag of een paar keer in de week...
Nu gaat die Nectar er weer overheen proberen te komen.
Hebben die kleuters niks beters te doen???
En nu dat stomme tour idee... zal je net zien komen ze spammen in TAL.... dan ben ik weg hoor
dat werd gisteren toch zo hard geroepen, dat Nectar er overheen wilde gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar zie jij Nectar er weer overheen gaan dan.. En dikke care als ze hier komen, alsof daar niets aan gedaan kan worden.
Dat is wel gebleken uit het feit dat jij hier nog steeds bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
alsof daar niets aan gedaan kan worden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken uit het feit dat jij hier nog steeds bent.
kom op nou die Japsnars (of weet ik veel hoe hij heet) heeft wel vaker in de dagrecords gestaan met meer dan 1200 postsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit idee kwam nog wel voordat hij aan die poging begon...
ik moet vandaag mn vullingen laten vernieuwen.. dan gaan ze dat andere er toch uit boren? Doet dat pijn? Moet ik een verdoving?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schat het komt goed
Ik moet morgenochtend
ik neem siewosie altijd een vedoving... maar ik ben bang voor de tandartsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik moet vandaag mn vullingen laten vernieuwen.. dan gaan ze dat andere er toch uit boren? Doet dat pijn? Moet ik een verdoving?
Hihi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is wel gebleken uit het feit dat jij hier nog steeds bent.
Ja, maar door gekloot met de verzekering ben ik op t moment niet verzekerd,voor de tandarts, dus weet niet of dat tering duur is ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem siewosie altijd een vedoving... maar ik ben bang voor de tandarts
Morgen gaan ze een vulling eruit halen en 2 gaatjes in dezelfde kies vullen...
Van mij part trekken ze heb eruit... dat heb ik liever
Dat weet ik niet, zo erg goed ben ik nu ook weer niet op de hoogte van de dagcijfers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou die Japsnars (of weet ik veel hoe hij heet) heeft wel vaker in de dagrecords gestaan met meer dan 1200 posts
Doen ze niet zomaar. Een tand die ze eruit trekken is geen geld meer aan te verdienen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem siewosie altijd een vedoving... maar ik ben bang voor de tandarts
Morgen gaan ze een vulling eruit halen en 2 gaatjes in dezelfde kies vullen...
Van mij part trekken ze heb eruit... dat heb ik liever
Liegert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zo erg goed ben ik nu ook weer niet op de hoogte van de dagcijfers.
Ik wist anders niet dat Japsnars wel vaker zo hoog stond.quote:
Ik ben verzekerd tot 225 euro. Kosten in totaal worden 900 euro... ik kan dus strakls 700 euro bij gaan betalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar door gekloot met de verzekering ben ik op t moment niet verzekerd,voor de tandarts, dus weet niet of dat tering duur is ofzo
Deze tandarts vind dit geen probleem.... mijn collega heeft het gewoon ge-eist en toen deed hij het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doen ze niet zomaar. Een tand die ze eruit trekken is geen geld meer aan te verdienen.
Als het een tand is die je niet zomaar ziet, omdat die meer achterin je mond zit. Dan trekken ze hem er zo uit als je er last van hebt hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doen ze niet zomaar. Een tand die ze eruit trekken is geen geld meer aan te verdienen.
Hier toch niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het een tand is die je niet zomaar ziet, omdat die meer achterin je mond zit. Dan trekken ze hem er zo uit als je er last van hebt hoor.
Ligt eraan of het druk is bij je tandarts.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
Ik moest eigenlijk nog naar de tandarts voordat ik 18 werd. Maar dat lukt zeker niet meer binnen een week?
Hmm, da's minder inderdaad 2 gaatjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze tandarts vind dit geen probleem.... mijn collega heeft het gewoon ge-eist en toen deed hij het.
Ik heb z'n dochter... dus geen idee of ze ook zo werkt...
Maar het zijn 2 gaatjes in 1 kies.... lijk mij dat hij er slecht aan toe isDus trekken die handel
Maar dat zal wel niet gebeuren
bedoel je nou dan een verdoving duurder is dan 900 euro?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verzekerd tot 225 euro. Kosten in totaal worden 900 euro... ik kan dus strakls 700 euro bij gaan betalenDat is 1 november... dus heb nog wat maandjes om te sparen
Verdoving is duurder, hoeveel duurder weer ik nietMaar dat je er extra voor moet betalen wel.
Maar dat heb ik er wel voor over... anders ga ik echt niet in die stoel liggen
ik heb er wel meer... maar tja dat heb je als je al 1,5 jaar niet bij de tandarts ben geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier toch niet.
[..]
Ligt eraan of het druk is bij je tandarts.
[..]
Hmm, da's minder inderdaad 2 gaatjes.
Nee johquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bedoel je nou dan een verdoving duurder is dan 900 euro?
je kan toch eisen om een verdoving???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg niet eens een verdoving toen mijn voortand er voor de helft afgebroken was en de zenuw bloot was. Nou geloof me, het is niet fijn als ze dan alles schoon spuiten.
Ik vind de prik nog enger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch eisen om een verdoving???
Ik ga anders nog geen eens op die stoel liggen
echt welquote:
Ja echt wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?? Die voel je nog geeen eens
Héél kort misschien even maar dat is zo over iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?? Die voel je nog geeen eens
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Héél kort misschien even maar dat is zo over idd
ik voel de prik nooit... althans bij mijn oude tandarts....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt wel.En daarna zwelt je halve gezicht op. Ik vind het niets.
Ik ga dan altijd op m'n lip bijtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt wel.En daarna zwelt je halve gezicht op. Ik vind het niets.
De combinatie 'kut' en 'lippen' geven mij nu wel een hele vreemde mental image.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg 3 van die kutprikken. Mijn bovenlip zat zo ongeveer in mijn neus.
Maar hoe kwam het dan in mijn neus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
De combinatie 'kut' en 'lippen' geven mij nu wel een hele vreemde mental image.
Totdat je alle kosten ziet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
Ik word helemaal gek van een werkloze moeder. Dat mens is altijd thuis. Op mezelf gaan word steeds verleidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |