Fixed.quote:
Ik klikte net met rechterklik op icoontje en hij liep toen al vast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechterklik, als Administrator uitvoeren, of in het Engels Run as Administrator.
dank jequote:
En hij staat nu niet aan? In taakbeher (Ctrl + Alt + Del) ? Zoja, ff uitzetten, zonee, reinstall. Dat klopt dan niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik klikte net met rechterklik op icoontje en hij liep toen al vast.Wtf.
quote:
Dat liedjequote:
Hij heeft wat haar minder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik herken hem niet meerOf ligt het aan mij?
No problemo.quote:
Vandaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft wat haar minder.
[..]
No problemo.
quote:
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hipper shirt al aan!
Het icoontje is nu veranderd in een wit vlak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En hij staat nu niet aan? In taakbeher (Ctrl + Alt + Del) ? Zoja, ff uitzetten, zonee, reinstall. Dat klopt dan niet helemaal.
Zijn move vanaf 1.50quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clip!
Truste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef crv het volgende:
Gaat maar eens mijn bed opzoeken
![]()
[ afbeelding ]
Hmm, begint aardig vreemd te wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het icoontje is nu veranderd in een wit vlak.En ik kan last.fm nog eens niet vinden bij te verwijderen programma's, bij configuratiescherm. Wat is dit.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Hmm, begint aardig vreemd te worden. Heb je je pc al eens opnieuw opgestart? En start de schrobbler dan ook altijd meteen, als je je pc aanzet?
Uhmm, keer opnieuw opstarten en dan kijken of je hem wel kunt verwijderen. Als dat niet kan heb ik geen flauw idee wat je er anders aan kunt doenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef crv het volgende:Gaat maar eens mijn bed opzoeken
![]()
[ afbeelding ]
Dat is mooi, het is trouwens wel HDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geluid loopt wel lekker gelijk met de clip!
Die blonde hork ook steeds achter Rinusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is mooi, het is trouwens wel HD
Die heb ik als avatar op msn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die blonde hork ook steeds achter Rinus![]()
!
Ah, niet gezienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Z boy
ik was allang hier maar dan op de achtergrond
Bietje muugquote:
Ik blijf lekker uistlapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bietje muug. Net wezen sporten en morgen om 8 uur weer uit m'n bed om weer te gaan sporten
.
Ik ben van plan m'n ritme van 4 keer per week weer op te pakken voor deze maand, daarna zit ik in Tilburg en zal het rap minder worden vrees ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker uistlapenik ga morgenavond sporten dat is beter
Maar dan heb je er toch niet veel aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben van plan m'n ritme van 4 keer per week weer op te pakken voor deze maand, daarna zit ik in Tilburg en zal het rap minder worden vrees ik.
Ja, moet ff kijken. In Tilburg is ook fitness voor 100 euro per jaar, dus echt spotgoedkoop, en m'n neef had al gevraagd of ik bij hem ging roeien daar. Maar zo in de vakantie is het niet echt om gigantisch grote spieren te krijgen, gewoon afleiding en meer een hobby, want ik ga met vrienden en dan is't sowieso een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan heb je er toch niet veel aanje kan nu wel veel sporten maar naderhand zak je gewoon in
Tilburg jonge!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, moet ff kijken. In Tilburg is ook fitness voor 100 euro per jaar, dus echt spotgoedkoop, en m'n neef had al gevraagd of ik bij hem ging roeien daar. Maar zo in de vakantie is het niet echt om gigantisch grote spieren te krijgen, gewoon afleiding en meer een hobby, want ik ga met vrienden en dan is't sowieso een stuk gezelliger.
Woon je bij de Universiteit in de buurtquote:
Ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, moet ff kijken. In Tilburg is ook fitness voor 100 euro per jaar, dus echt spotgoedkoop, en m'n neef had al gevraagd of ik bij hem ging roeien daar. Maar zo in de vakantie is het niet echt om gigantisch grote spieren te krijgen, gewoon afleiding en meer een hobby, want ik ga met vrienden en dan is't sowieso een stuk gezelliger.
Ehm, 15 minuten fietsen ongeveer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Woon je bij de Universiteit in de buurt?
Op jouw snelheid of Zeroku's snelheid?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ehm, 15 minuten fietsen ongeveer.
De oefeningen zijn niet echt geweldig leuk nee, maar ik ben er ook geen 3 uur mee bezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is wel zoIk vind zelf fitness maar saaaai
Hmm, dan vat ik wel de bus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ehm, 15 minuten fietsen ongeveer.
Ik ging vroeger al na een half uur naar huisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De oefeningen zijn niet echt geweldig leuk nee, maar ik ben er ook geen 3 uur mee bezig.
Ik fiets er 10 minuten over, mijn ouders 17quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Op jouw snelheid of Zeroku's snelheid?
Whehe, als ik alleen ben, ben ik er ook nooit langer dan een uur. Zeker zonder muziek is er dan geen zak aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ging vroeger al na een half uur naar huis
Dat dacht ik ook toen ik die foto zag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Die OP, wtf.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat last.fm.Alles uninstalled, alles eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd, loopt die weer vast,
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Very Highquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat last.fm.Alles uninstalled, alles eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd, loopt die weer vast,
Ja toen had ik niet eens een mp3quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik maak foto's van mijn midnight snacks/rate-mijn-eten topic
Die OP, wtf.
[..]
Whehe, als ik alleen ben, ben ik er ook nooit langer dan een uur. Zeker zonder muziek is er dan geen zak aan.
Ja zou willen dat ik nieuwe muziek erop zou kunnen zetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Very High
Wtf. Bij mij zou je denk ik EXACT hetzelfde krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:16 schreef Graseter het volgende:
Music you have in common includes Sonic Syndicate, Hollywood Undead, Rise Against, David Guetta and Paramore.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with henkcod2 is Super
Music you have in common includes Sonic Syndicate, Hollywood Undead, Rise Against, David Guetta and Paramore.
Whehe.
Post hier bazen clipsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit is pas bazenmuziek
toy-box en aqua
Zie profiel.quote:
quote:
Niet zo heel ver van Tilburg afquote:
Mido speelde van 2001 tot 2003 al bij Ajax, en kwam na zijn vertrek uit voor Celta de Vigo, Olympique Marseille, AS Roma, Tottenham Hotspur, Middlesbroug, Wigan Athletic, Zamalek en West Ham United.quote:
Valt mee. Sulejmani gaat weg, Mounir, Suárez, Mido. Ik zeg doenquote:
Dat is best een aantalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mido speelde van 2001 tot 2003 al bij Ajax, en kwam na zijn vertrek uit voor Celta de Vigo, Olympique Marseille, AS Roma, Tottenham Hotspur, Middlesbroug, Wigan Athletic, Zamalek en West Ham United..
Teveel voor het centrum.. je hebt daarnaast eigen kweek en mist nog steeds een buitenspelerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt mee. Sulejmani gaat weg, Mounir, Suárez, Mido. Ik zeg doen.
[..]
Dat is best een aantal.
Aan de andere kant van eindhoven! Mijn opa en oma wonen in Nuenen trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Niet zo heel ver van Tilburg af.
Vriend van mij ook. Ken je Heikampenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aan de andere kant van eindhoven! Mijn opa en oma wonen in Nuenen trouwens
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:19 schreef Pheno het volgende:
Vroeg. Dat is lang geleden dat het zo aanvoelde.
Dat dusquote:
Ik ben er wel al uit. En mag zelf weten hoe laat ik beginquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil me bed niet uit... Maar ik moet 8 uur op me werk zijn
Jij mag wel uitslapen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:55 schreef Zeroku het volgende:
Maar ik duik m'n bed in. Over 6 uur mag ik er weer uit.
Truste.
Nog meer neukenquote:
Ik zap altijd maar wat rond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:56 schreef Koen66 het volgende:
Radio Veronica was wel leuk in de ochtend...
Totdat ze Robert Jensen aantrokken...
Die zaklamp zat toch al in 2.1? Tenminste; bij mij zittie er al op, en ik heb nog 2.1quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik moest schijten in het donker, ik weet nog steeds niet waar de algemene lichtknop zit voor de groep van de wc
Android update met zaklampje
Klotequote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik moest schijten in het donker, ik weet nog steeds niet waar de algemene lichtknop zit voor de groep van de wc
Android update met zaklampje
Er is niemand....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vraag dan gewoon waar het licht is![]()
Mjah ik ga maar ff half uurtje werkenEn toch geen zin hebben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |