Het walgelijk misleidende groenfascisme gaat onze kop kosten. De absurde hoeveelheid volstrekt zinloze windmolens. Energielabel gelul.quote:Agenda 21: 178 landen tekenden VN-plan voor 85% bevolkingsreductie
Waarschijnlijk gelooft u nog steeds dat het recht op leven voor ieder individu op deze aardbol een onvervreemdbaar grondrecht is. 178 landen -inclusief Nederland- zetten echter hun handtekening onder het zogenaamde Agenda-21 Duurzame Ontwikkeling plan, dat volgens het VN Global Biodiversity Assessment Report (pag.773) streeft naar het reduceren van de menselijke bevolking met maar liefst 85%. Dat betekent voor ons land dat 14.115.301 Nederlanders moeten gaan verdwijnen (op basis van het huidige aantal inwoners).
[..]
De laatste twee decennia is de valse Global Warming-hysterie misschien wel het belangrijkste wapen van Agenda 21 gebleken. Ondanks diverse ontmaskeringen en grote groepen onafhankelijke wetenschappers die afstand hebben genomen van de misleidende Co2/opwarmingstheorie, blijven politici en hun slaafse onderdanen vasthouden aan het waanidee dat onze planeet 'gered' kan worden van klimaatverandering, en er daarom torenhoge milieubelastingen moeten worden ingevoerd, waardoor de groei van de welvaart kan worden gestopt zodat deze kan worden herverdeeld.
De frauduleuze Global Warming agenda is echter niets anders dan een voorwendsel om onze vrijheden steeds verder in te perken. Zo meent bijvoorbeeld een groot deel van politiek Nederland te moeten bepalen hoe mensen zich zouden moeten verplaatsen. Terwijl 80% van de Nederlanders ondanks gigantisch gestegen lasten steevast voor de auto blijft kiezen, investeert de overheid al 20 jaar -onder het mom van 'het milieu- vele belastingmiljarden in het zwaar verliesgevende en nog altijd grotendeels inefficiënte Openbaar Vervoer. Ondertussen is de automobilist 'vrij' om in de file te gaan staan en voor driekwart het kaartje van iedere willekeurige treinreiziger te subsidiëren (opgemerkt dient te worden dat onder de kabinetten Balkenende eindelijk enig werk is gemaakt van het verbeteren van het wegennet).
bron
Dat hoeft toch niet zo moeilijk te zijn ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef Orchestra. het volgende:
En hoe decimeer je even 14 miljoen mensen in Nederland als ik vragen mag...?
Nou, ik neem aan dat het wel argwaan en protest zal oproepen ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet zo moeilijk te zijn ...
Of bedoel je het dat de overige 2,5 miljoen niet door mogen hebben dat er gefilterd wordt?
Ze mogen het best door hebben. Ze gaan toch dood.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet zo moeilijk te zijn ...
Of bedoel je het dat de overige 2,5 miljoen niet door mogen hebben dat er gefilterd wordt?
Verplichte vaccinatie's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef Orchestra. het volgende:
Misschien is het handig om te wachten tot onze kolencentrales geschikt zijn om te functioneren op BIO brandstof.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Vraagje, met welke termijn zouden die 85% weg moeten zijn?
In het tempo van je usericon moet de klus voor 21-12-2012 geklaard zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Even serieus, als je 85% van alle mensen doodt hou je geen economie ed. meer over. Ontwikkelingen zullen dan ook niet meer plaats hebben; er zijn toch geen afzetgebieden meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef Core. het volgende:
[..]
In het tempo van je usericon moet de klus voor 21-12-2012 geklaard zijn.![]()
Toevallig staat nu zo'n 85% van de Nederlandse bevolking al langere tijd onder 'Mind-Control' zonder het zelf te weten, dit door het levenslange geïndoctrineerd zijn vanaf kleins af aan. Vooral de hoger-opgeleiden zijn flink bedwelmd en hebben het natuurlijk voor het zeggen in alle belangrijke en beslissende posities.
Tevens werken oa de Vrijmetselaars onzichtbaar mee aan dit plan en neem maar van mij aan dat er smerig wordt gespeeld.
Gelukkig daalt dit percentage gestaag en pakt de verstandige bevolking eindelijk hun eigen 'Mind' terug. Vele gingen hen al voor.
Welkom in de NWO, dit is wat ze graag zouden willen. Misschien dat ze de rest van de wereld laten bevolken door herintreden van gekloonde Dinosaurussen. Die lui zijn echt totaal gestoord en zien ons allemaal niet meer dan 'Cattle'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Even serieus, als je 85% van alle mensen doodt hou je geen economie ed. meer over. Ontwikkelingen zullen dan ook niet meer plaats hebben; er zijn toch geen afzetgebieden meer
Dit meest opzienbarende punt van de NWO Agenda was al meer dan 10 jaar bekend, maar wees vooral blind. Het is jouw eigen Pad wat je aan het bewandelen bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je kan toch wel begrijpen dat dit hilarisch is voor de mensen die hier niet in trappen?
nieuwe ontwikkelingen omtrent alternatieve energie wordt de nek omgedraaid. Patenten worden opgekocht in lades gestopt. Of je wordt gewoon koelbloedig omgelegd. Dat is wetenschap.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Even serieus, als je 85% van alle mensen doodt hou je geen economie ed. meer over. Ontwikkelingen zullen dan ook niet meer plaats hebben; er zijn toch geen afzetgebieden meer
Partij van de dieren filosofeert er over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:17 schreef Paxcon het volgende:
1 kind regel? Wat een onzin. Je hoort er helemaal niks over en mochten ze het daar wel over hebben, dan zou dat allang zijn uitgelekt.
Nou dat is niet zo moeilijk hor, gewoon een goede virus maken en loslaten en de wereld ligt plat. Misschien was de mexicaansegriep een oefening op het echte werk. Je kan bijvoorbeeld ook de inentingen die je geeft dodelijk maken en verzinnen dat er een virus rondgaat over de wereld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef Orchestra. het volgende:
Castratie.. volgens mij was de theorie dat er in water en andere producten enzo middelen zitten die de vruchtbaarheid aantasten zodat je geen vrouw meer zwanger kan maken, ons zaad is bijvoorbeeld ook veel vruchtbaarder dan dat in de states..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef Orchestra. het volgende:
In ieder geval voor 2024 in hun planning;quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb het vanochtend ook proberen te vinden maar kreeg ook alleen dingetjes van 5 paginas gevonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef ToT het volgende:
Topic opgeschoond. Graag nu fatsoenlijk discussieëren.
OT: Ik kan dat hele report nergens terug vinden. Alleen op klokkenluidersites wordt er over gesproken en bij 1 van die sites kun je het downloaden als je lid wordt van facebook.
ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:46 schreef ToT het volgende:
Ik heb op "VN Global Biodiversity Assessment Report" gezocht.
zochten jullie dit?quote:
Men moet heel goed beseffen dat het dus gebakken lucht is wat er dus door VN naar buiten wordt gecommuniseerd. Kijk naar de ontiegelijke Global Warming onzin en CO2-fascisme Vervaarlijke wetenschap waarbij doelbewust de boel bedonderd wordt met expres foutieve en weggelaten data. Achter deze voorbeeldige zaken behelst een zeer sinister en kwaadaardig geheel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
zochten jullie dit?
http://www.un.org/esa/dsd/agenda21/index.shtml
(google: agenda 21> wikipedia van agenda 21 gevonden > link naar site UN gevonden)
85% van het huidige CBS-getal van het aantal inwoners voor Nederland is 14115301quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef LangeJan het volgende:
Zijn er ook al namen bekend?
Ik bedoel, zo een exact aantal mensen. Houden ze rekening met leeftijds/beroepsgroepen, etniciteit, opleiding om zo een exact aantal te berekenen? Hoezo 14.115.301 mensen.
Ik bedoel, als je alleen maar de rijke elite gaat sparen, wie maakt je huis dan schoon, wie doet je administratie etc etc. Zoveel vragen die dit in mij oproept!
Het is ook een vast getal zover ik begrijp, gaat iedereen die geboren is na deze berekening vrijuit?
Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
85% van het huidige CBS-getal van het aantal inwoners voor Nederland is 14115301
Hey beter, bedankt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
zochten jullie dit?
(google: agenda 21> wikipedia van agenda 21 gevonden > link naar site UN gevonden)
tellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey beter, bedankt!
Crap, hoe kom je er nou achter wat pagina 773 is?
In de index zie ik niets schokkends staan wat er op kan wijzen.
Zoals men kan lezen is het Agenda 21 plan al 30 jaar geleden ondertekent door nagenoeg de ganze wereld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Maar dan rest nog de vraag, is dit @random? Gaan "ze" willekeur toepassen in het elimineren van deze aantallen? Of echt op naam en toenaam en status.
En hoe? Via een kunstmatig versterkte bacterie en een zgn. remedie? Of gaan ze massaal een "blitzkrieg" spelen en mensen voor een vuurpeloton leiden?
Lol dus de bron is niet betrouwbaar begrijp ik uit jouw woorden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Men moet heel goed beseffen dat het dus gebakken lucht is wat er dus door VN naar buiten wordt gecommuniseerd. Kijk naar de ontiegelijke Global Warming onzin en CO2-fascisme Vervaarlijke wetenschap waarbij doelbewust de boel bedonderd wordt met expres foutieve en weggelaten data. Achter deze voorbeeldige zaken behelst een zeer sinister en kwaadaardig geheel.
Dit komt uit de boeken van Conspiracy researchers zoals Wiliam Cooper & David Icke E.C.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef ToT het volgende:
Core had het hierboven er over dat het al 10 jaar bekend zou zijn?
Ik ga even lezen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
zochten jullie dit?
Ik lach David Icke vooral uit omdat ie op amazon als D. Icke vermeld staat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef Core. het volgende:
[..]
Dit komt uit de boeken van Conspiracy researchers zoals Wiliam Cooper & David Icke E.C.
Als je al langer dit soort info hebt gelezen, dan zie je het gewoon voor je eigen ogen waarheid worden in de toekomstige jaren.
Men lacht David Icke tegenwoordig ook niet meer uit, al heeft hij nog wel andere rare ideeën zoals de Reptoids wat een normaal mens absoluut niet kan bevatten.
Alles moet met een korrel zout genomen worden. Alles moet geverifieerd worden. Hoe andere omdenkers er over denken noem het maar op. Heb je al ergens anders tegenstrijdige berichten gelezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Lol dus de bron is niet betrouwbaar begrijp ik uit jouw woorden?
Dan zullen we maar niet te vaak naar buiten gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef IBAZ het volgende:
Britse experts maken zich zorgen over een resistente bacterie die steeds vaker in ziekenhuizen opduikt. Zelfs de sterkste antibiotica kunnen niet tegen de bacterie op. Vermoedelijk brachten mensen de bacterie mee naar huis, nadat ze in India of Pakistan plastische chirurgie hadden ondergaan. Dat meldde de BBC woensdag.
De bacterie maakt een enzym met de naam NDM-1 aan en heeft tot nog toe vijftig mensen in Groot-Brittannië ziek gemaakt. Een aantal van hen zou door de bacterie zijn overleden. NDM-1 kan leven in verscheidene soorten bacteriën. De vrees is dan ook dat het enzym een thuis vindt in een bacterie die snel over te dragen is tussen mensen. Dat zou volgens de experts een wereldwijd probleem opleveren. De 'superbug' zou ook al in Canada, Australië en Nederland zijn opgedoken.
Onderzoekers bekeken de Britse gevallen en ontdekten dat de bacterie zich al snel van patiënt tot patiënt wist te verspreiden. In zeker een van de gevallen was sprake van resistentie tegen alle soorten antibiotica. Veel andere gevallen waren nog wel te behandelen. De uitkomsten van het onderzoek zijn volgens de wetenschappers 'duidelijk en angstaanjagend'.
Bron : ANP
Niet zo verwonderlijk. De Schoonmaak in ziekenhuizen is uitermate treurig. De wijze waarop maakt het alleen maar erger. Hygiëne is een onbekende term. Het ergst is nog wel de quarantaine kamer omdat je besmet bent met een dergelijke resistente bacterie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef IBAZ het volgende:
Britse experts maken zich zorgen over een resistente bacterie die steeds vaker in ziekenhuizen opduikt. Zelfs de sterkste antibiotica kunnen niet tegen de bacterie op. Vermoedelijk brachten mensen de bacterie mee naar huis, nadat ze in India of Pakistan plastische chirurgie hadden ondergaan. Dat meldde de BBC woensdag.
De bacterie maakt een enzym met de naam NDM-1 aan en heeft tot nog toe vijftig mensen in Groot-Brittannië ziek gemaakt. Een aantal van hen zou door de bacterie zijn overleden. NDM-1 kan leven in verscheidene soorten bacteriën. De vrees is dan ook dat het enzym een thuis vindt in een bacterie die snel over te dragen is tussen mensen. Dat zou volgens de experts een wereldwijd probleem opleveren. De 'superbug' zou ook al in Canada, Australië en Nederland zijn opgedoken.
Onderzoekers bekeken de Britse gevallen en ontdekten dat de bacterie zich al snel van patiënt tot patiënt wist te verspreiden. In zeker een van de gevallen was sprake van resistentie tegen alle soorten antibiotica. Veel andere gevallen waren nog wel te behandelen. De uitkomsten van het onderzoek zijn volgens de wetenschappers 'duidelijk en angstaanjagend'.
Bron : ANP
Jaja, dus bij alles wat door de gedachten van de PVDD schiet is dequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Partij van de dieren filosofeert er over.
Beetje overdreven aan het extrapoleren, niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:26 schreef Lambiekje het volgende:
Een ding hoe we het kunnen verminderen is het Chinese plan om 1 kind te nemen. Politiek is serieus bezig om dit op de agenda te krijgen. max-1-kind regel.
Nee overbevolking an sich is geen probleem. Het is de wijze waarop wij denken te leven.. Dat 60% van ons voedsel zo de prullenbak in beland. Dat 99% van onze non-food producten binnen half jaar op de vuilinsbelt ligt (of in de Garbage Patch). Er wordt genoeg geproduceerd alleen is er een extreem scheve distributie verhaal. Qua overbevolking zou het nog wel 4 keer meer kunnen. Pas dan zitten we op de biomassa van mieren. Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jaja, dus bij alles wat door de gedachten van de PVDD schiet is de
[..]
Beetje overdreven aan het extrapoleren, niet?
Misschien is het nog wel niet eens zo'n slecht idee, een van de slechtste dingen die je de Aarde kan aandoen is hem nog verder overbevolken.
Filantropie komt meteen in ander daglicht, hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef ender_xenocide het volgende:
What the hell, Dit is waanzin.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef ender_xenocide het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:47 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Superbacterie in opmars
http://www.scientias.nl/b(...)e-uitschakelen/14500
Soms koop ik wel eens wat maar dan lees je achteraf weer van WTF er zit aspartaam in. Zonder pardon de prullebak in. Ik was bijv. verbaast dat het in chips zit, in sommige bieren en gemarineerde kip zit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
What the hell, Dit is waanzin.
Lambiekje even een vraagje aan je he, hoe kom jij het dagelijks leven door?
Koop je bepaald eten niet, bepaald tandpasta of draai je gewoon net zo mee.
Ja let op je vlees daar zit vaak allerlei troep in. Ook sacharose en andere zoetstoffen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens wat maar dan lees je achteraf weer van WTF er zit aspartaam in. Zonder pardon de prullebak in. Ik was bijv. verbaast dat het in chips zit, in sommige bieren en gemarineerde kip zit.
Fluorideloze tandpasta is wel te vinden maar niet in de reguliere supermarkten als AH/Super de boer.
Sacharose in vlees???? Hoe krijgt men dat voor mekaar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja let op je vlees daar zit vaak allerlei troep in. Ook sacharose en andere zoetstoffen.
Voor meer informatie over agenda 21 zie deze speeches:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8137185398743302029
http://video.google.com/videoplay?docid=8903112019958738510
3 sprekers met een boel informatie, eerste heb je zelf al aangehaald bij een andere speech, Michael Chapman. Ik ben geen betere informatie dan dit tegengekomen over het onderwerp.
Wordt gewoon toegevoegd den ik?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sacharose in vlees???? Hoe krijgt men dat voor mekaar als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |