Jaja, dus bij alles wat door de gedachten van de PVDD schiet is dequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Partij van de dieren filosofeert er over.
Beetje overdreven aan het extrapoleren, niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:26 schreef Lambiekje het volgende:
Een ding hoe we het kunnen verminderen is het Chinese plan om 1 kind te nemen. Politiek is serieus bezig om dit op de agenda te krijgen. max-1-kind regel.
Nee overbevolking an sich is geen probleem. Het is de wijze waarop wij denken te leven.. Dat 60% van ons voedsel zo de prullenbak in beland. Dat 99% van onze non-food producten binnen half jaar op de vuilinsbelt ligt (of in de Garbage Patch). Er wordt genoeg geproduceerd alleen is er een extreem scheve distributie verhaal. Qua overbevolking zou het nog wel 4 keer meer kunnen. Pas dan zitten we op de biomassa van mieren. Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jaja, dus bij alles wat door de gedachten van de PVDD schiet is de
[..]
Beetje overdreven aan het extrapoleren, niet?
Misschien is het nog wel niet eens zo'n slecht idee, een van de slechtste dingen die je de Aarde kan aandoen is hem nog verder overbevolken.
Filantropie komt meteen in ander daglicht, hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef ender_xenocide het volgende:
What the hell, Dit is waanzin.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef ender_xenocide het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:47 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Superbacterie in opmars
http://www.scientias.nl/b(...)e-uitschakelen/14500
Soms koop ik wel eens wat maar dan lees je achteraf weer van WTF er zit aspartaam in. Zonder pardon de prullebak in. Ik was bijv. verbaast dat het in chips zit, in sommige bieren en gemarineerde kip zit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
What the hell, Dit is waanzin.
Lambiekje even een vraagje aan je he, hoe kom jij het dagelijks leven door?
Koop je bepaald eten niet, bepaald tandpasta of draai je gewoon net zo mee.
Ja let op je vlees daar zit vaak allerlei troep in. Ook sacharose en andere zoetstoffen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens wat maar dan lees je achteraf weer van WTF er zit aspartaam in. Zonder pardon de prullebak in. Ik was bijv. verbaast dat het in chips zit, in sommige bieren en gemarineerde kip zit.
Fluorideloze tandpasta is wel te vinden maar niet in de reguliere supermarkten als AH/Super de boer.
Sacharose in vlees???? Hoe krijgt men dat voor mekaar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja let op je vlees daar zit vaak allerlei troep in. Ook sacharose en andere zoetstoffen.
Voor meer informatie over agenda 21 zie deze speeches:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8137185398743302029
http://video.google.com/videoplay?docid=8903112019958738510
3 sprekers met een boel informatie, eerste heb je zelf al aangehaald bij een andere speech, Michael Chapman. Ik ben geen betere informatie dan dit tegengekomen over het onderwerp.
Wordt gewoon toegevoegd den ik?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sacharose in vlees???? Hoe krijgt men dat voor mekaar als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |