Iedereen heeft je een paar keer genegeerd toen je de discussie op jezelf betrok, en toen heb je nog eens paar keer jezelf lopen qouten dus ga niet lopen huilen dat het persoonlijk wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef o.us het volgende:
[..]
En daar gaat het fout. Dat dat gebeurt mag best wel eens zich beperken tot typische "TS stapelt pallets" reacties maar zeker tot een bepaalde grens. Om iemands persoonlijkheden te gaan afzeiken gaat gewoon veel te ver.
We kijken altijd naar de context. Jij schijnt echt op een kruistocht te zijn tegen o.us en dat staan we niet toe. Moderators nemen we sowieso extra in bescherming.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Prima, maar dan slaat de moderating in KLB echt nergens op. In ELK topic worden mensen afgezeken.
Het was dan ook offtopic wat je postte. Dat delete ik gewoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Uhm wat je medeavatar uitkraamt klopt ook niet echt, maar o.us betrok het heel erg op zichzelf dus als het dan terugkaatst hoeft die niet gelijk dingen weg te gaan halen
Was helemaal niks offtopics aan, ja misschien in jouw straatje maar dat houdt niet gelijk in dat het dan maar weg moet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Het was dan ook offtopic wat je postte. Dat delete ik gewoon.
Welke van de vier/vijf topics van die user?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef AdvancedPower het volgende:
In het topic van mixje456 post ze een PM van Penisbaard. Normaal boeit het me niet. Maar als er instaat dat ik een verkrachter bent dan gaat me dat te ver! Dat topic over haar fotoboek.
Omdat het typisch bij dat topic pastte. Iedereen heeft er maar over maar wanneer het echt een persoon bereikt die er zogenaamd er wat mee te maken heeft negeert iedereen dat. Om eens te strekken dat het allemaal meelopers zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Iedereen heeft je een paar keer genegeerd toen je de discussie op jezelf betrok, en toen heb je nog eens paar keer jezelf lopen qouten dus ga niet lopen huilen dat het persoonlijk wordt.
Kruistocht? Als ik 6 posts aan o.us heb besteed is het veel. Anyway, zal minder persoonlijk zijn in het vervolg, maar wat mij betreft moet dat dan voor heel KLB gelden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
We kijken altijd naar de context. Jij schijnt echt op een kruistocht te zijn tegen o.us en dat staan we niet toe. Moderators nemen we sowieso extra in bescherming.
fotoboek doet het nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke van de vier/vijf topics van die user?
Neemt nog niet weg dat als je het op jezelf gaat betrekken, wat verder nog niemand deed in dat topic, dan kan je verwachten dat er reacties terugkomen. En negeer die dan ofzo ipv op het deleteknopje te gaan drukken. (met uitzondering van reacties die echt niet kunnen dan...)quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het typisch bij dat topic pastte. Iedereen heeft er maar over maar wanneer het echt een persoon bereikt die er zogenaamd er wat mee te maken heeft negeert iedereen dat. Om eens te strekken dat het allemaal meelopers zijn.
mixje456 is een kloon van een gebande en komt dus niet terug.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Thanks. Ik kan niet die link posten want zit op mijn mobiel.
Zou het topic slecht staan of uit de hand lopen. Was niet om persoonlijke redenen. Mocht het wel zo overgekomen zijn ben ik daar niet te laf om daarvoor mijn excuses aan te bieden bij deze.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Neemt nog niet weg dat als je het op jezelf gaat betrekken, wat verder nog niemand deed in dat topic, dan kan je verwachten dat er reacties terugkomen. En negeer die dan ofzo ipv op het deleteknopje te gaan drukken. (met uitzondering van reacties die echt niet kunnen dan...)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zou het topic slecht staan of uit de hand lopen. Was niet om persoonlijke redenen. Mocht het wel zo overgekomen zijn ben ik daar niet te laf om daarvoor mijn excuses aan te bieden bij deze.
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef Trollface. het volgende:
Japsnarsen die 2626 posts op één dag plaatsen
Kan de titel naar 2627 posts veranderd worden?
3 draken.quote:
Gedaan. Ik zie ze wel verschijnen.quote:
En afgeleverd.quote:
Een klacht over je toch iets hebt besteld met een linkje naar de site toe en van heel je OP een verkapte reclamebord maken. Dat lijkt mij toch echt spam in mijn zicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |