SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt ie.....TS zit onder de plak bij schoonfamiliequote:Op maandag 9 augustus 2010 01:34 schreef snakelady het volgende:
met mijn schoonouders... naar landal greenpark.
Klacht lijkt me duidelijk.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Casualty het volgende:
Wat voor faalmoment beleefde jij dan toen je hiermee instemde ?Tja, mijn schoonvader wordt 60 en wilde dat zo vieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
dank je...quote:
Lekker het tropisch zwembad in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:34 schreef snakelady het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 •
1
2
3<?php
?>I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
weleens gehoord van de optie: NIET GAANquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:34 schreef snakelady het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |