Heeft iemand serieus dat teken op zich getatoeėerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit windt mij persoonlijk wel op.
bij jullie zie ik het allemaal in zo'n linkje in jullie post,maar bij mij is dat nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heel simpel, met een IP-leak kon in je database injecteren en met een simpele SQL-injectie had ik de USTL-informatie zo gevonden.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef mixje456 het volgende:
[..]
bij jullie zie ik het allemaal in zo'n linkje in jullie post,maar bij mij is dat niet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef BunnyCookii het volgende:
Hihi, Goed topic
Ik ga nu tochDoei.
Fotoboek van editprofilequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef mixje456 het volgende:
[..]
bij jullie zie ik het allemaal in zo'n linkje in jullie post,maar bij mij is dat niet
stuur mij maar een pm,liefquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Schatje.PM me even lieverd.
![]()
plaats jij maar eerst is foto's van jezelfquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef stroopdoosch het volgende:
Alsof jouw fotoboek belangrijk genoeg is om naar te kijken
wat is de link????quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je weet toch dat AP jou een snollo noemde in een ander topic?
Posten van PM.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef mixje456 het volgende:
[..]
neee![]()
wat is de link????
omg en hij is ook nog is een verkrachter
[..]
'Het aids'quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Posten van PM.Penisbaard. Het aids van FOK!.
Met je daderprofielquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Posten van PM.Penisbaard. Het aids van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |