Ja leuk, kans dat ze dus op het goede pad raken na die paar jaar cel is dan dus nul komma nul.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef LXIV het volgende:
Een nieuwe straf is dat deze apen voor eeuwig met hun namen op het internet te vinden zijn in relatie tot dit topic. Een schone lei zit er voor ze niet meer in!
Dat leek me sowieso al de enige manier om het verlies te beperken met dit soort lui.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja leuk, kans dat ze dus op het goede pad raken na die paar jaar cel is dan dus nul komma nul.
Kan je ze net zo goed een nekshot geven aangezien ze toch nooit meer wat gaan bijdragen aan de samenleving.
Je pleit de ouders dus gewoon vrij. Die kids zijn uit zichzelf zo asociaal en gewelddadig geworden zeker..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja, we gaan de familie er voor straffen. Volgens mij kun jij ook wel een behandeltrajectje gebruiken.
Dit. Sommige mensen willen gewoon niet deugen. Laten we energie en het geld wat er is steken in mensen die dat wel willen. Maar nee, onze zieken en ouderen laten we stikken in instellingen met te weinig personeel en geld voor een menswaardige verzorging, terwijl we voor dit soort lui extra geld uittrekken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef MouzurX het volgende:
Kan je ze net zo goed een nekshot geven aangezien ze toch nooit meer wat gaan bijdragen aan de samenleving.
Ach, is het deze niet, dan zijn ze vast wel bij een andere misdaad betrokken geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
En toen bleek dat die mensen op de foto het niet waren... Daar sta je dan als Junior Forson op je sollicitatiegesprek. Blijkt dat de chef eerst even je naam heeft gegoogled. Dag baan.
Dit even apart van het feit dat de daders het doodschoppen niet waard zijn (spreekwoordelijk gezien dan).
Het werkt vaak niet zo simpel. Maar het is wel lekker makkelijk om dat te denken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Dit. Sommige mensen willen gewoon niet deugen. Laten we energie en het geld wat er is steken in mensen die dat wel willen.
Als je denkt dat het enkel aan de ouders ligt (ouders die zelf overigens ook niet uit een reageerbuis komen, hetgeen je opmerking des te ondoordachter maakt) dan loop je volgens mij aardig wat jaartjes achter.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Je pleit de ouders dus gewoon vrij. Die kids zijn uit zichzelf zo asociaal en gewelddadig geworden zeker..
Met google kan je niet op teksten in plaatjes zoeken, maar daar heb je gelukkig mods voor die de namen voluit schrijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
En toen bleek dat die mensen op de foto het niet waren... Daar sta je dan als Junior Forson op je sollicitatiegesprek. Blijkt dat de chef eerst even je naam heeft gegoogled. Dag baan.
Dit even apart van het feit dat de daders het doodschoppen niet waard zijn (spreekwoordelijk gezien dan).
Hoe werkt het dan wel volgens jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het werkt vaak niet zo simpel. Maar het is wel lekker makkelijk om dat te denken.
Voor poging tot doodslag? Mag van mij wel 4 jaar zijn, voor iedereen boven de 16.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Wat voor straffen staan hierop?
Dit is toch gewoon poging tot doodslag? Hoop minimaal een jaar voor alle personen.
Omdat het dan moeilijker is om het slachtoffer uit te vlakken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:14 schreef Arctic_Warrior het volgende:
Waarom zijn naam op internet zetten?
die staat al vanaf het begin op het internet,overgenomen van een ander forum,ik post dus niks nieuws.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:14 schreef Arctic_Warrior het volgende:
[..]
Waarom zijn naam op internet zetten?
hebben we allemaal al gezien denk ik.quote:
Ohquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hebben we allemaal al gezien denk ik.
Maar waarom post je het?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die staat al vanaf het begin op het internet,overgenomen van een ander forum,ik post dus niks nieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |