De jongen is zelf anoniem in de pers gekomen, lijkt me dus dat hij hier niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat het dan moeilijker is om het slachtoffer uit te vlakken?
Ik snap dat veel mensen graag het slachtoffer naamloos en gezichtloos willen houden, want het is moeilijk om de daders te verdedigen als hun slachtoffer een mens van vlees en bloed is.
omdat er ook namen van daders circuleren, taalnazi!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:58 schreef Arctic_Warrior het volgende:
[..]
Maar waarom post je het?
En na een komma hoort een spatie.
daders hoeven niet beschermd te worden. die moeten aan de schandpaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat er ook namen van daders circuleren, taalnazi!
Wat levert dat exact op?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daders hoeven niet beschermd te worden. die moeten aan de schandpaal.
een leefbare samenleving? .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat levert dat exact op?
Morele zelfbevrediging. Daarom is het ook niet relevant of het wel de juiste persoon is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat levert dat exact op?
wat een vreemde manier van rederneren hou jij er op na.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Morele zelfbevrediging. Daarom is het ook niet relevant of het wel de juiste persoon is.
Daders en slachtoffers zijn nogal een verschil, VMBO'er.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat er ook namen van daders circuleren, taalnazi!
volgens mij vindt die poster serieus dat die jongen niets had moeten zeggen van die spugende blackneck.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef Arctic_Warrior het volgende:
[..]
Daders en slachtoffers zijn nogal een verschil, VMBO'er.
Een dader die diep in z'n eer is aangetast, pure vernedering, win-situatie dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat levert dat exact op?
bij gebrek aan vaders of überhaupt opvoeding.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een dader die diep in z'n eer is aangetast, pure vernedering, win-situatie dus
en dat bepaal jij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daders hoeven niet beschermd te worden. die moeten aan de schandpaal.
De daders zullen bezoek krijgen van zijn sportschool vrienden,dus ik hoop voor de daders dat de politie ze eerder vind!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij vindt die poster serieus dat die jongen niets had moeten zeggen van die spugende blackneck.
Dat is echt ernstig... Niet alleen omdat ze door mensen als daders gezien kunnen worden, maar ook omdat de daders zo getuigen kunnen herkennen...quote:
Zolang het groepsgewijs molesteren getorereerd (en dus gelegaliseerd) wordt door justitie, ze doen er immers helemaal niets tegen, kun je inderdaad maar beter je mond houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij vindt die poster serieus dat die jongen niets had moeten zeggen van die spugende blackneck.
en steekwonden. helaas. je moet je bek houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:45 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zolang het groepsgewijs molesteren getorereerd (en dus gelegaliseerd) wordt door justitie, ze doen er immers helemaal niets tegen, kun je inderdaad maar beter je mond houden.
Wel laf, maar het scheelt een heleboel frustratie en blauwe plekken.
Wat een fijn land is Nederland inmiddels toch geworden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en steekwonden. helaas. je moet je bek houden.
uitspraken van zoalshetis generaliseren tot nederland :,)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:07 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat een fijn land is Nederland inmiddels toch geworden.
Even kijken:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
uitspraken van zoalshetis generaliseren tot nederland :,)
Het woord ' jongere' wordt te pas en te onpas gebruikt voor iedereen die nog geen dertig is tegenwoordig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kom je erbij dat het jongeren zijn? De politie is er blijkbaar na het zien van de beelden niet zeker van, anders had het in de beschrijving gestaan, na het zien van het filmpje weet ik het ook niet. Hoe weet je dat het "kansenjongeren" zijn?
Wat een sensationeel verhaaltje schets je hier. Zoeken ze nog mensen bij SBS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |