Staat er al inquote:
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:18 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja gelijk de dag erna weer. Dan is het toch niks meer aan?
ja idd, dat is toch juist iets aan, want dan zit je nog in die 'fase' zeg maarquote:
37114.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef Adames het volgende:
Japsnars, weer vergeten, maar op hoeveel posts begon je nou vandaag?
De originaliteit is dan een beetje ver te zoeken.quote:
Ja inderdaad, dan wordt het een beetje levenloos. Ik vind het heel leuk om een keer te proberen maar daarna ook 5 jaar niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De originaliteit is dan een beetje ver te zoeken.
Als iemand de grootste taart ter wereld bakt, gaat de dag erna toch niet gelijk iemand nog een grotere taart bakken?
Precies weet ik niet maar zullen er zo'n 1700 zijn geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
1772 bij 18:20 hmm
Kan je me vertellen heoveel je had bij precies 18:00?
Ja. En Nectar is dan weer zo'n aandachtshoerenkloon die gelijk weer zijn record moet behalen, terwijl niemand er meer waarde aan hecht omdat het zo snel gebeurt achter elkaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan wordt het een beetje levenloos. Ik vind het heel leuk om een keer te proberen maar daarna ook 5 jaar niet meer
Interessant theoriequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja. En Nectar is dan weer zo'n aandachtshoerenkloon die gelijk weer zijn record moet behalen, terwijl niemand er meer waarde aan hecht omdat het zo snel gebeurt achter elkaar.
Zeg maar een soort van SBS talentenjacht oid.
Ik gebruik zelden tot nooit een andere PI dan het standaard geselecteerde PI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:23 schreef Q. het volgende:
Posts zonder PI zouden niet moeten tellen voor het postaantal.
Dat is geen PI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden tot nooit een andere PI dan het standaard geselecteerde PI.
Ga voor de 2727quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:25 schreef Japsnars het volgende:
12:37 - 18:23
1715-700 = 1015 posts.
Ik kan zelfs voor de 2800 gaan maar dat is wel heel veel
Ja he.quote:
Het Big Brother effect. Iedereen weet wie BB1 heeft gewonnen. Wie heeft BB3 gewonnen? Ik bedoel maar.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja he.
Het is een soort van Uri Geller Show geworden, dit postrecord. De eerste serie van Uri Geller was leuk en origineel. Het tweede jaar daalde de kijkcijfers al, mensen vonden het minder interessant. Ieder jaar zo'n show, das toch niet boeiend?
En het 3e jaar keek praktisch niemand meer.
Zo zal het ook gaan met deze recordpoging.
Eerste keer was leuk ( en dat is dan t/m PiRANiA )
Tweede keer was matig/leuk ( henrydg t/m japsnars, vandaag )
Derde keer boeit niemand meer ( nectar, morgen )
Snapt iedereen het?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Nectar het volgende:
Weet je ik hoef het record niet meer, ga je gang jaspners ik ga er niet meer voor morgen
Heel goed. Probeer het tegen kerst nog eens, dan is het tenminste weer leuk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Nectar het volgende:
Weet je ik hoef het record niet meer, ga je gang jaspners ik ga er niet meer voor morgen
Sandy.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Big Brother effect. Iedereen weet wie BB1 heeft gewonnen. Wie heeft BB3 gewonnen? Ik bedoel maar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Heel goed. Probeer het tegen kerst nog eens, dan is het tenminste weer leuk.
Voor nu ( of nouja, straks ) is Japsnars dus recordhouder gok ik.
Ja, ook wel een mooie maar ik had zelf genoteerd, voor 00:00 37113 posts.quote:
Jaja, ik geloof er heul niks van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Nectar het volgende:
Nee, dit is geen race als jij het morgen gaat doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het morgen niet meer leuk is, nu is het toch een soort race, dus ik kan dit als een soort van episode worden gezien.
Dus ik denk dat het juist leuk is![]()
Waarom 37113? Elite is 31337quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ook wel een mooie maar ik had zelf genoteerd, voor 00:00 37113 posts.
Arcee kwam achter met 37114 posts, hmmz.
Zie je morgen opeens iedereen heull veull posten gaan zo 4-5 man over jouw (mogelijke) record heen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja, ik geloof er heul niks van.
Serieus hoor , ik zie er het nut niet meer van in, nadat je het record hebt gehaald is het leuk ja, maar en dan? dan blijft het op je naam, dus ik doe het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja, ik geloof er heul niks van.
Klopt. In 2011 zal ik er nog eens over nadenken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja he.
Het is een soort van Uri Geller Show geworden, dit postrecord. De eerste serie van Uri Geller was leuk en origineel. Het tweede jaar daalde de kijkcijfers al, mensen vonden het minder interessant. Ieder jaar zo'n show, das toch niet boeiend?
En het 3e jaar keek praktisch niemand meer.
Zo zal het ook gaan met deze recordpoging.
Eerste keer was leuk ( en dat is dan t/m PiRANiA )
Tweede keer was matig/leuk ( henrydg t/m japsnars, vandaag )
Derde keer boeit niemand meer ( nectar, morgen )
Snapt iedereen het?
Doen! Da's tenminste een mooi getal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:25 schreef Japsnars het volgende:
12:37 - 18:23
1715-700 = 1015 posts.
Ik kan zelfs voor de 2800 gaan maar dat is wel heel veel
DeLuna kan tenminste helder denken. Net als mij en Japsnars overigens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt. In 2011 zal ik er nog eens over nadenken.![]()
Ik ga ergens deze vakantie het nog wel proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus hoor , ik zie er het nut niet meer van in, nadat je het record hebt gehaald is het leuk ja, maar en dan? dan blijft het op je naam, dus ik doe het niet.
Het wk was toch achtermekaar. Ik weet dat je niet wilt dat ik het record zal hebben daarom zeg je dit, je probeert me over te halen om het niet te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nee, dit is geen race als jij het morgen gaat doen.
Ze gaan toch ook niet iedere dag het wereldkampioenschap rally organiseren omdat het record een race is?![]()
Morgen is gewoon een wanhopige schreeuw om de aandacht. Je bent gewoon een vuige AdvancedPower.
Serieus gast flikker opquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Hyundai het volgende:
[..]
DeLuna kan tenminste helder denken. Net als mij en Japsnars overigens.
Nectar moet nog het een en ander leren
Oh van mij mag je best het record hebben hoor. Ik gun het je alleen niet omdat jij het zo snel moet doen. Dat is gewoon een schreeuw om aandacht. En ik heb een hekel aan aandachtshoeren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het wk was toch achtermekaar. Ik weet dat je niet wilt dat ik het record zal hebben daarom zeg je dit, je probeert me over te halen om het niet te doen
Dat zou je juist moeten triggeren om weer keihard toe te slaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Het wk was toch achtermekaar. Ik weet dat je niet wilt dat ik het record zal hebben daarom zeg je dit, je probeert me over te halen om het niet te doen
doe doe, dan lig je morgenavond kwijlend in je bureaustoelquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |