abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:36:43 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85085663
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Haha.

Nee .
"Nee heus niet hoor ! Maar ik weet wel dat jij door de FBI betaald wordt om desinformatie te verspreiden en mij onschadelijk te maken ! Je gebruikt de modus operandi van het Pentagon ! OH SHIT ER STAAT EEN ZWART BUSJE VOOR DE DEUR !"

:)
zzz
pi_85086123
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Nee heus niet hoor ! Maar ik weet wel dat jij door de FBI betaald wordt om desinformatie te verspreiden en mij onschadelijk te maken ! Je gebruikt de modus operandi van het Pentagon ! OH SHIT ER STAAT EEN ZWART BUSJE VOOR DE DEUR !"

Ga je weer, subjectief over mij lullen, terwijl de feiten voor zich spreken.

Kijk maar:

Military Report: Secretly ‘Recruit or Hire Bloggers’

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning.

Bron: http://www.wired.com/dang(...)cruit/#ixzz0w7bYaLRM

Bloggers beware.

A newly declassified document gives a fascinating glimpse into the US military's plans for "information operations" - from psychological operations, to attacks on hostile computer networks.

The "roadmap" calls for a far-reaching overhaul of the military's ability to conduct information operations and electronic warfare.

Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4655196.stm

Bron (US military .pdf): http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/27_01_06_psyops.pdf

Dus.

Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.

WASHINGTON, Dec. 12, 2004 - The Pentagon is engaged in bitter, high-level debate over how far it can and should go in managing or manipulating information to influence opinion abroad, senior Defense Department civilians and military officers say.

http://ics.leeds.ac.uk/pa(...)Weighs_Deception.pdf

Hier, nog een officiele US DoD (Department of Defence) .pdf betreffende "Effective Use of Internet-Based Capabilities":

http://www.defense.gov/NEWS/DTM%2009-026.pdf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:01:00 #103
31101 _Led_
pi_85086342
Precies, dus iedereen die het niet met je eens is in dienst van het pentagon !
zzz
pi_85086402
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ga je weer, subjectief over mij lullen, terwijl de feiten voor zich spreken.

Kijk maar:

Military Report: Secretly ‘Recruit or Hire Bloggers’

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning.

Bron: http://www.wired.com/dang(...)cruit/#ixzz0w7bYaLRM

Bloggers beware.

A newly declassified document gives a fascinating glimpse into the US military's plans for "information operations" - from psychological operations, to attacks on hostile computer networks.

The "roadmap" calls for a far-reaching overhaul of the military's ability to conduct information operations and electronic warfare.

Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4655196.stm

Bron (US military .pdf): http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/27_01_06_psyops.pdf

Dus.

Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.

WASHINGTON, Dec. 12, 2004 - The Pentagon is engaged in bitter, high-level debate over how far it can and should go in managing or manipulating information to influence opinion abroad, senior Defense Department civilians and military officers say.

http://ics.leeds.ac.uk/pa(...)Weighs_Deception.pdf

Hier, nog een officiele US DoD (Department of Defence) .pdf betreffende "Effective Use of Internet-Based Capabilities":

http://www.defense.gov/NEWS/DTM%2009-026.pdf
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik lees toch echt over plannen die "may be worth considering" zijn en dat ze debatten aan het voeren zijn over. Jij maakt daar van dat het al allemaal ingevoerd is en presenteert dat als feit.

Daarbij is het natuurlijk niets nieuws, want propaganda bestaat al jaren. Daarbij worden dergelijke technieken, zowel op kleine als op grote schaal, gebruikt om mensen te beïnvloeden. Gewone mensen doen het, bedrijven doen het en overheden doen het ook.

Daarnaast spreken de bronnen van plannen en ook van interne kritiek op die plannen. Het lijkt me niet vreemd dat er plannen gemaakt worden, want het lijkt me onverstandig om alle zaken ad hoc te regelen en je te laten overrompelen voor gebeurtenissen. Je bent toch ook niet in de veronderstelling dat het hebben van plannen bij calamiteiten impliceert dat de makers van die plannen zelf die calamiteiten willen veroorzaken om het plan uit te kunnen voeren?
pi_85086491
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:01 schreef _Led_ het volgende:
Precies, dus iedereen die het niet met je eens is in dienst van het pentagon ! [ afbeelding ]
Welnee.

Er zijn drie categorieën van mensen die zich niet kritisch opstellen naar overheden:

1. Goedgelovige nietsweters. Zijn vaak van korte duur, stoppen met posten zodra ze een glimp krijgen van de feiten.

2. Wannabe machthebbers. Zijn vaak gozers die zich (vals) associëren met de mensen aan de macht. Schizoïde persoonlijkheidsstoornis. Blijven langdurig overheid-penis zuigen.

3. Counter-Intelligence medewerkers. In dienst van het militaire industriële complex. Gebruiken draaiboeken en scripts voor het in diskrediet brengen van individuen die feiten posten die de overheid kunnen schaden.

Ga maar na waar jij jezelf onder schaart, mij maakt het geen reet uit, alle 3 de types zijn verwerpelijk.
pi_85086542
Of nummer 3,5: mensen die van tevoren zo zijn geprogrammeerd zonder het zelf te weten.

Toch?
pi_85086577
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Orchestra. het volgende:
Of nummer 3,5: mensen die van tevoren zo zijn geprogrammeerd zonder het zelf te weten.

Toch?
Dat valt onder 2.
pi_85086656
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik lees toch echt over plannen die "may be worth considering" zijn en dat ze debatten aan het voeren zijn over. Jij maakt daar van dat het al allemaal ingevoerd is en presenteert dat als feit.

Daarbij is het natuurlijk niets nieuws, want propaganda bestaat al jaren. Daarbij worden dergelijke technieken, zowel op kleine als op grote schaal, gebruikt om mensen te beïnvloeden. Gewone mensen doen het, bedrijven doen het en overheden doen het ook.

Daarnaast spreken de bronnen van plannen en ook van interne kritiek op die plannen. Het lijkt me niet vreemd dat er plannen gemaakt worden, want het lijkt me onverstandig om alle zaken ad hoc te regelen en je te laten overrompelen voor gebeurtenissen. Je bent toch ook niet in de veronderstelling dat het hebben van plannen bij calamiteiten impliceert dat de makers van die plannen zelf die calamiteiten willen veroorzaken om het plan uit te kunnen voeren?
Als je beseft dat de US overheid minstens sinds de jaren '50 bezig is om "Black Propaganda" tegen dissidenten en politieke activisten te gebruiken, dan zijn die zogenaamde "debatten" opeens minder relevant.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Counter_Intelligence_Program
Bron: http://www.fas.org/irp/doddir/army/ar381-20.pdf

Leesvoer: http://educate-yourself.org/cn/ciadisinfoinaction28mar05.shtml
pi_85086748
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je beseft dat de US overheid minstens sinds de jaren '50 bezig is om "Black Propaganda" tegen dissidenten en politieke activisten te gebruiken, dan zijn die zogenaamde "debatten" opeens minder relevant.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Counter_Intelligence_Program
Bron: http://www.fas.org/irp/doddir/army/ar381-20.pdf

Leesvoer: http://educate-yourself.org/cn/ciadisinfoinaction28mar05.shtml
Maar maakt dat de argumentatie die je eerder aanhaalde gelijk tot een feit?

Ik geef in mijn post ook al aan dat propaganda van alle tijden is, zelfs de oude Grieken en Romeinen wisten het te gebruiken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:18:44 #110
31101 _Led_
pi_85086852
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Welnee.

Er zijn drie categorieën van mensen die zich niet kritisch opstellen naar overheden:

1. Goedgelovige nietsweters. Zijn vaak van korte duur, stoppen met posten zodra ze een glimp krijgen van de feiten.

2. Wannabe machthebbers. Zijn vaak gozers die zich (vals) associëren met de mensen aan de macht. Schizoïde persoonlijkheidsstoornis. Blijven langdurig overheid-penis zuigen.

3. Counter-Intelligence medewerkers. In dienst van het militaire industriële complex. Gebruiken draaiboeken en scripts voor het in diskrediet brengen van individuen die feiten posten die de overheid kunnen schaden.

Ga maar na waar jij jezelf onder schaart, mij maakt het geen reet uit, alle 3 de types zijn verwerpelijk.
En iedereen die een andere mening heeft dan jij is automatisch "niet kritisch naar regeringen" natuurlijk !

zzz
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:20:34 #111
31101 _Led_
pi_85086913
Als ik dus zeg dat 'de regeringen' proberen ons te vergiftigen door pokon in onze pindakaas te stoppen, en jij zegt dat je nog nooit enige aanwijzing hebt gezien dat regeringen expres pokon in potten pindakaas stoppen, dan ben jij dom, in dienst van het pentagon, en/of gebrainwashed.

Zo werkt het toch als ik het goed begrijp ?

zzz
pi_85086922
Salvador haalt volgens mij toch steeds bronnen aan..?
pi_85086936
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Maar maakt dat de argumentatie die je eerder aanhaalde gelijk tot een feit?

Ik geef in mijn post ook al aan dat propaganda van alle tijden is, zelfs de oude Grieken en Romeinen wisten het te gebruiken.
Het is een feit dat het Pentagon faggots inhuurt om feitenverspreiders in diskrediet te brengen.

Dat is niet mijn persoonlijke opvatting, het is de BBC. Het is de Washington Post. Het is het leger zelf die dat toegeven en uitleggen.

Ik stel alleen dat de manier waarop sommige ontkenners hier ingaan op mijn feitelijkheden direct overeenkomt met de draaiboeken en scripts van de counter-intelligence unit van het Pentagon: ridiculisatie van individuen, ontsporing van de discussie in nonsens, offtopic afleiding, het in diskrediet brengen van de persoon in plaats van de gegeven informatie, etc.
pi_85086965
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En iedereen die een andere mening heeft dan jij is automatisch "niet kritisch naar regeringen" natuurlijk !

Waarom begin je over mijn "mening".

Een feit is een feit, en ik heb de feiten juist. Dus let niet op mij, ga lekker schijten thuis.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:24:10 #115
31101 _Led_
pi_85087026
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom begin je over een "mening".

Een feit is een feit, en ik heb de feiten juist. Dus let niet op mij, ga lekker schijten thuis.
Tuurlijk, want jij hebt het nooit verkeerd en als jij iets leest is het absoluut de waarheid.
Het is voor jou fysiek onmogelijk om iets onwaars te lezen, iets verkeerd te interpreteren of om over een bepaald onderwerp niet over alle informatie te beschikken.

Duh !

zzz
pi_85087041
en wat over mensen die wél kritisch zijn over de Overheid, maar bv evengoed over bepaalde 'bedrijven' die net zo goed persoonsgegevens verzamelen en ook daar misbruik van kunnen maken...

en die ook niet alles als één 'Groot Complot' van Illuminatie zien, maar vooral de Overheid als een Megalomaan Bedrijf met erg veel macht en daarin juist ook veel 'amateurisme' en 'fouten' en 'bureaucratie' waarvan burgers makkelijk slachtoffer kunnen worden...

Mijn persoonlijk mening is juist dat veel 'complot-gelovers' eerder de Overheid als 'té machtig' en 'alleswetend' of 'alles-controlerend' zien...
mijn reden om vooral kritisch te zijn over bv Overheidsdiensten is juist dat hetgeen wat die graag beloven, bv 'controle' uit te oefenen (neem bv. de 'politie') veelvuldig niet in het geringste 'nagekomen' kan worden, wat imho vooral voorkomt door het idee van en 'omni-presente' Overheid vooral _niet_ klopt (en imho ook een onmogelijkheid is)...

zelfs bv de 'big Brother' in het boek van Orwell, 'nineteen-eigthy-four' was lang niet zo 'omni-present' zoals hij zich graag wilde voorstellen ... die gebruikte juist overal aanwezige schermen om wél die indruk te wekken, (die schermen zouden tegelijktijd ook 'camera's zijn' en dingen opnemen, maar vor de informatie was die Overheid in 1984 ook afhankelijk van informanten en collaborateurs).

Imho is het hele idee van één Centrale almachtige en omnipresente Overheid totale onzin... maar bestaat de overheid juist uit een veelvoud van soms eljkaar tegenwerkende en onderling concurererende diensten die voral hun 'eigen voortuintje' schoon willen houden, maar zich juist compleet niet bekommeren over een 'groter' maatschappelijk belang...

Dàt maakt ook complot-ideeeen die bv uitgaan van "één Groot Doel" dat de achtergrond zou zijn van 'complotten' onzin... bv de 'stichting van één Nieuwe WereldOrde, welke volgens sommigen kennelijk al tientallen zoniet honderden jaren terug 'uitgedacht' zou zijn en men nu heel precies op 'aanstevent'...

probleem van de Overheid is nu juist dat de Politici die aansturing moeten geven helemaal geen noodzaak zien een ander doel te hebben dan hun eigen 'herverkiezing' na de standaard 'verkiesbare periode óf juist daarna aansteven op lucratieve baantjes, die ze graag elkaar ook toespelen.
Ambtenaren zelf hebben meestal als voornaamste doel hun positie te behouden en niet teveel werk op hun bureau te krijgen; en vaak zie je bij sterk ambtelijke organisaties ook een 'doorschuifmentaliteit' van werkzaamheden.

Dat is een _andere_ vorm van 'overheidskritiek dan de paranoia 'complot-gedachtes' die kennelijk andere drijven..
maar volgens mij ook niet geheel los te zien van de 'complot-theorieen' enkel dan vanuit een 'andere' benadering...

een goed voorbeeld welke ik al eerder aangehaald heb is bv de directeur van de FBI in amerika tussen 1922 en 1972, J. Edgar Hoover..... een typische ambtenaar waarvan één van zn ondergestelden ooit opmerkte dat meer dan 50% van hun werk niet het oplossen van misdrijven was, maar vooral het verzamelen én manipuleren van gegevens rondom misdrijven zodat het als 'informatie' voor J.E. Hoover verder gebruikt kon worden om zijn machtspositie te 'consolideren'.
Hooover werkt imho niet vanuit een idee een 'NWO' te beginnen, mar was gewoon zijn eigen 'one-man NWO' op het amrikaanse politieke toneel, en was daarin uitermate succesvol (kon daardoor 50 jaar lang en van dé allermachtigste personen in de VS blijven)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85087065
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:20 schreef _Led_ het volgende:
Als ik dus zeg dat 'de regeringen' proberen ons te vergiftigen door pokon in onze pindakaas te stoppen, en jij zegt dat je nog nooit enige aanwijzing hebt gezien dat regeringen expres pokon in potten pindakaas stoppen, dan ben jij dom, in dienst van het pentagon, en/of gebrainwashed.

Zo werkt het toch als ik het goed begrijp ?

Dat begrijp je verkeerd.

Als .gov, .mil websites alsmede gerenommeerde nieuwsbronnen aangeven dat "regeringen" pokon in pindakaas stoppen, en jij post die bronnen en zegt van "hey jongens kijk eens wat ze doen!!!"

Als ik dan in plaats van die informatie te ontleden jou op de man zou aanvallen, zoals de ontkenners in elk BNW topic doen, dan zou ik heel goed in dienst kunnen staan van de oorlogsindustrie.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:28:14 #118
31101 _Led_
pi_85087163
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef Orchestra. het volgende:
Salvador haalt volgens mij toch steeds bronnen aan..?
Bronnen die niks bewijzen ja :)

Om te bewijzen dat er stiekum mensen stelselmatig vergiftigd worden door boze overheden laat hij een openbaar plaatje van de American Meteorological Society aan waar enkel aangegeven staat waar er in de afgelopen 65 jaar wel eens met weermodificatie is geklooid.

Om te bewijzen dat mensen hem en Bankfurt stelselmatig tegenwerken en onschadelijk willen maken haalt hij een quote aan waarin gezegd wordt dat het inhuren van bloggers om bepaalde meningen te verspreiden overwogen zou kunnen worden.

Kortom, hij komt altijd met multi-interpretabele zaken die niks bewijzen, roept vervolgens "Feit !" en als mensen het niet met hem eens zijn zijn ze in dienst van het Pentagon natuurlijk.

zzz
pi_85087189
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, want jij hebt het nooit verkeerd en als jij iets leest is het absoluut de waarheid.
Het is voor jou fysiek onmogelijk om iets onwaars te lezen, iets verkeerd te interpreteren of om over een bepaald onderwerp niet over alle informatie te beschikken.

Duh !

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Bronnen die niks bewijzen ja :)

Om te bewijzen dat er stiekum mensen stelselmatig vergiftigd worden door boze overheden laat hij een openbaar plaatje van de American Meteorological Society aan waar enkel aangegeven staat waar er in de afgelopen 65 jaar wel eens met weermodificatie is geklooid.

Om te bewijzen dat mensen hem en Bankfurt stelselmatig tegenwerken en onschadelijk willen maken haalt hij een quote aan waarin gezegd wordt dat het inhuren van bloggers om bepaalde meningen te verspreiden overwogen zou kunnen worden.

Kortom, hij komt altijd met multi-interpretabele zaken die niks bewijzen, roept vervolgens "Feit !" en als mensen het niet met hem eens zijn zijn ze in dienst van het Pentagon natuurlijk.

Als jij nou eens met iets inhoudelijks komt die mijn feitelijke informatie zouden bevestigen/weerleggen, in plaats van zo subjectief suggestief nonsens over mij te praten... Dan komen we tenminste ergens.
pi_85087272
Of val je onder categorie 2 van de non-kritische overheidbeschermers.
pi_85087374
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Salvad0R het volgende:
Of val je onder categorie 2 van de non-kritische overheidbeschermers.
Vanuit jouw perspectief zou dat kunnen passen. Hij zou mij proberen te overtuigen dat je onzin verspreid, zodat ik en vele anderen het niet serieus nemen.

Gelukkig laat ik me niet beïnvloeden door enig persoon hier.
pi_85087429
Mensen overtuigen dat ik onzin verspreid kan maar op één manier: Het inhoudelijk ingaan op door mij gegeven feitelijke informatie.

Mij ad hominem subjectief aanvallen bevestigt alleen maar de virality van mijn gegeven informatie.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:36:40 #123
31101 _Led_
pi_85087443
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[..]

Als jij nou eens met iets inhoudelijks komt die mijn feitelijke informatie zouden bevestigen/weerleggen, in plaats van zo subjectief suggestief nonsens over mij te praten... Dan komen we tenminste ergens.
Er staat dat ze zouden kunnen overwegen bloggers in te huren om meningen te verspreiden.
Tja, en wat zegt dat dan ? Dat ik in dienst ben van het Pentagon ? :D

Net zoals je plaatje van waar er ooit weermodificatie toegepast is - je bevestigt dus precies wat ik zei, dat het bekend is dat het occasioneel gebeurt en dat daar helemaal niet geheimzinnig over gedaan wordt.
Waarom jij blijft roepen dat dat supergeheim is als je zelf met een plaatje van de American Meteorological Society aankomt, en waarom dat zou bewijzen dat er met opzet mensen stelselmatig besproeid zouden worden met het doel ze te vergiftigen blijft onduidelijk.

Jij komt aan met wat algemene bekendheden waar niemand moeilijk over doet,
knoopt daar enorm bizarre conclusies aan vast,
en als mensen het met die conclusies niet eens zijn wijs je weer naar die algemene bekendheden en zeg je "KIJK DAN, HET IS EEN FEIT !".

zzz
pi_85087455
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen overtuigen dat ik onzin verspreid kan maar op één manier: Het inhoudelijk ingaan op door mij gegeven feitelijke informatie.
Dat zou je zeggen, maar veel mensen zijn vatbaar voor het naar de mond gepraat worden.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:40:01 #125
31101 _Led_
pi_85087553
Ach, als je er inhoudelijk op ingaat ben je van het Pentagon, ben je gebrainwashed of roep het maar :)

Hij zou voor de gein eens een cursus filosofie en debatteren moeten volgen, dan ziet ie dat zijn conclusies vaak nergens op gebaseerd zijn en zijn logica bijna altijd gebrekkig :)
zzz
pi_85087555
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is een feit dat het Pentagon faggots inhuurt om feitenverspreiders in diskrediet te brengen.

Dat is niet mijn persoonlijke opvatting, het is de BBC. Het is de Washington Post. Het is het leger zelf die dat toegeven en uitleggen.

Ik stel alleen dat de manier waarop sommige ontkenners hier ingaan op mijn feitelijkheden direct overeenkomt met de draaiboeken en scripts van de counter-intelligence unit van het Pentagon: ridiculisatie van individuen, ontsporing van de discussie in nonsens, offtopic afleiding, het in diskrediet brengen van de persoon in plaats van de gegeven informatie, etc.
Die bronnen geven aan dat er op enig tijdstip dergelijke plannen gemaakt zijn waarin dat overwogen werd. Daar wordt, ook intern, kritiek op geuit en spreekt niet dat het ten tijde van die bronnen al ingevoerd is.

quote:
De suggestie wordt gewekt, dat is dus niet een vaststaand feit maar de interpretatie van iemand. Het staat er niet zo zwart op wit als je ons wil presenteren.

quote:
Hier wordt nogmaals gesproken dat het overwogen wordt. Jij haalt precies de dingen eruit die jou goed uitkomen, maar een zin later wordt al duidelijk gemaakt dat het slechts een overweging is.

Als deze bronnen niet meer de waarde bieden die je voor ogen had moet je me niet proberen te overrompelen met nieuwe bronnen die je wellicht wel (voor een deel) gelijk geven. Op die manier ga je in de toekomst de discussie altijd verliezen en je bereikt er uiteindelijk mee dat niemand je meer geloofd en niemand meer naar je wil luisteren en volgens mij is dat juist niet het gewenste effect, want je wil deze zaken juist overbrengen naar een groter publiek.
pi_85087587
quote:

[..]

[..]

Been there, done that.
pi_85087608
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Welk gedeelte van "die 'feiten' van jou ZEGGEN NIKS" begrijp je niet ? :)

Er staat dat ze zouden kunnen overwegen bloggers in te huren om meningen te verspreiden.
Tja, en wat zegt dat dan ? Dat ik in dienst ben van het Pentagon ? :D

Net zoals je plaatje van waar er ooit weermodificatie toegepast is - je bevestigt dus precies wat ik zei, dat het bekend is dat het occasioneel gebeurt en dat daar helemaal niet geheimzinnig over gedaan wordt.
Waarom jij blijft roepen dat dat supergeheim is als je zelf met een plaatje van de American Meteorological Society aankomt, en waarom dat zou bewijzen dat er met opzet mensen stelselmatig besproeid zouden worden met het doel ze te vergiftigen blijft onduidelijk.

Jij komt aan met wat algemene bekendheden waar niemand moeilijk over doet,
knoopt daar enorm bizarre conclusies aan vast,
en als mensen het met die conclusies niet eens zijn wijs je weer naar die algemene bekendheden en zeg je "KIJK DAN, HET IS EEN FEIT !".

Er staat niet dat dat overwogen wordt, leugenaar, er staat dat ze dat doen.

Wat snap jij niet aan:

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning

Waarom doe je nu net of het modificeren en manipuleren van het klimaat/weer de normaalste zaak van de wereld is ?

Het gaat mij er om dat ze in die projecten van manipulatie en modificatie van het klimaat/weer giftige zware metalen en chemicaliën verspreiden. Dat jij het niet erg vindt om ziektes op te lopen van hetgeen wat de overheid toelaat, neemt niet weg dat iedereen maar even moet sterven. Ik stel nergens dat het geheim is. Door ontkenners wordt gesteld dat het via vliegtuigen verspreiden van giftige zware metalen en chemicaliën niet onder "chemtrailing" valt. Comon. Falers.

Jij propageert volledige kortzichtigheid ten koste van enige vorm van kritisch nadenken. Therefor, your argument is invalid.
pi_85087683
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die bronnen geven aan dat er op enig tijdstip dergelijke plannen gemaakt zijn waarin dat overwogen werd. Daar wordt, ook intern, kritiek op geuit en spreekt niet dat het ten tijde van die bronnen al ingevoerd is.
[..]

De suggestie wordt gewekt, dat is dus niet een vaststaand feit maar de interpretatie van iemand. Het staat er niet zo zwart op wit als je ons wil presenteren.
[..]

Hier wordt nogmaals gesproken dat het overwogen wordt. Jij haalt precies de dingen eruit die jou goed uitkomen, maar een zin later wordt al duidelijk gemaakt dat het slechts een overweging is.

Als deze bronnen niet meer de waarde bieden die je voor ogen had moet je me niet proberen te overrompelen met nieuwe bronnen die je wellicht wel (voor een deel) gelijk geven. Op die manier ga je in de toekomst de discussie altijd verliezen en je bereikt er uiteindelijk mee dat niemand je meer geloofd en niemand meer naar je wil luisteren en volgens mij is dat juist niet het gewenste effect, want je wil deze zaken juist overbrengen naar een groter publiek.
Het feit dat het Pentagon "overweegt" om professionele desinformanten in te zetten op online fora, zegt jou niet genoeg?
pi_85087831
Maar dat betekent nog niet dat JIJ ook een gewichtige klokkenluider bent en dat WIJ ook door het Pentagon betaald worden om je aan te vallen.

Zou je nog eens willen aangeven wat volgens zou de rationale is achter het verspreiden van zware metalen en giftige stoffen via vliegtuigen? Dat mis ik steeds en dat is toch echt een noodzakelijk element om te kunnen beoordelen of zoiets eigenlijk plausibel is.
Appels. En peren.
pi_85087849
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het feit dat het Pentagon "overweegt" om professionele desinformanten in te zetten op online fora, zegt jou niet genoeg?
Nee dat zegt niet genoeg over alles wat het Pentagon doet en wat er op alle forums gebeurd.

Jij stelt meteen dat dat een feit is en dat het op alle fora gebeurd, en dat is natuurlijk GEEN feit.
Leaf
pi_85087912
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zegt me dat ze plannen gemaakt hebben en daarin verschillende mogelijkheden overwegen.
Voor mij is het niet vreemd dat bedrijven en overheden er een bepaalde communicatiestrategie op na houden.

Het zegt me niet dat ze het ook daadwerkelijk doen zoals jij doet voorkomen. Het lijkt me echter niet onwaarschijnlijk dat ze het doen, maar dat zou ik niet zo hard als een feit durven presenteren op basis van de bronnen die jij aanhaalt.
pi_85087940
Ik heb zo even pauze, maar ik zie dat 2 van mijn collega's ook al in het topic gearriveerd zijn.
pi_85087966
Ook ergens wel lekker makkelijk, iedereen die niet meegaat in je verdravende gedachten, al dan niet op basis van feiten geformuleerd, in principe 'buiten werking stellen' door te zeggen dat ze door de FBI betaald worden. Zo kan je wel lekker in je eigen werkelijkheid blijven geloven, ja.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85087997
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef chauchat het volgende:
Maar dat betekent nog niet dat JIJ ook een gewichtige klokkenluider bent en dat WIJ ook door het Pentagon betaald worden om je aan te vallen.

Zou je nog eens willen aangeven wat volgens zou de rationale is achter het verspreiden van zware metalen en giftige stoffen via vliegtuigen? Dat mis ik steeds en dat is toch echt een noodzakelijk element om te kunnen beoordelen of zoiets eigenlijk plausibel is.
Je kan zelf ook onderzoeken wat Zilver Jodide in de atmosfeer doet? Ik neem aan dat je weet hoe google werkt?
Verder kan je genoeg hier lezen:

Chemtrailing dat gebeurt. punt
Chemtrailing gebeurt. Punt II.
Chemtrails ontmaskerd
pi_85088069
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook ergens wel lekker makkelijk, iedereen die niet meegaat in je verdravende gedachten, al dan niet op basis van feiten geformuleerd, in principe 'buiten werking stellen' door te zeggen dat ze door de FBI betaald worden. Zo kan je wel lekker in je eigen werkelijkheid blijven geloven, ja.
Bijna net zo makkelijk als met oogkleppen op, de aarde consumerend, je leven leven.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:55:52 #137
31101 _Led_
pi_85088119
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ORLY ?
Zullen we het eens even samen lezen dan ? :)

Let op, daar komt ie :

quote:
Wat snap jij niet aan:

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning
Welk gedeelte van "offers a third approach" begrijp jij niet ?
Welk gedeelte van "may be worth considering" begrijp jij niet ?

Dat geeft toch juist duidelijk WEL aan dat het slechts iets is dat OVERWOGEN werd ?

Echt, je maakt het me zo makkelijk door telkens mijn punten te onderstrepen :D

quote:
Waarom doe je nu net of het modificeren en manipuleren van het klimaat/weer de normaalste zaak van de wereld is ?
Dat is het ook, dat gebeurt al jaren.
Ken je de paraplu ? Dat is een zeer lokale vorm van weermodificatie.

quote:
Het gaat mij er om dat ze in die projecten van manipulatie en modificatie van het klimaat/weer giftige zware metalen en chemicaliën verspreiden. Dat jij het niet erg vindt om ziektes op te lopen van hetgeen wat de overheid toelaat, neemt niet weg dat iedereen maar even moet sterven.
Dramaqueen :')
Uitlaatgassen van auto's verspreiden ook giftige stoffen, is dat ook een opzettelijk plan om stelselmatig mensen te vergiftigen ? :)

quote:
Jij propageert volledige kortzichtigheid ten koste van enige vorm van kritisch nadenken. Therefor, your argument is invalid.
Nee hoor, dat doe ik niet.
Ik zeg enkel dat mensen niet direct compleet op tilt moeten slaan als ze iets lezen enkel omdat ze een woedeaanval-probleem hebben en een paranoide wantrouwen richting elke vorm van autoriteit, waar in jouw geval duidelijk sprake van is.

Dat er wel eens weermodificatie op lokale schaal wordt toegepast is iets heel anders dan beweren dat "de overheden ons stelselmatig expres besproeien met gif om ons te vergiftigen".

Dat hebben een boel mensen jou al vaker verteld, maar jij zit zo vast in je schizofrene "DE OVERHEID DOET ALTIJD ALLES WAT ZE KAN OM MENSEN DOOD TE MAKEN !" riedeltje dat enige nuance je compleet vreemd is.
Ik heb niet de illusie dat de overheid altijd het beste doet voor iedereen - de overheid bestaat ook maar uit mensen, met al hun problemen, egoisme etcetera.
Maar mensen zoals jij die denken dat zodra iemand richting overheid gaat hij een opleiding krijgt in "hoe maak je de rest van de mensen het leven zuur en het liefst dood" zal ik echt nooit begrijpen.

[ Bericht 11% gewijzigd door _Led_ op 10-08-2010 12:05:35 ]
zzz
pi_85088211
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Welk gedeelte van "offers a third approach" begrijp jij niet ?
Welk gedeelte van "may be worth considering" begrijp jij niet ?

Dat geeft toch juist duidelijk WEL aan dat het slechts iets is dat OVERWOGEN werd ?

Echt, je maakt het me zo makkelijk door telkens mijn punten te onderstrepen :D
Als het Pentagon een bericht naar buiten brengt dat ze iets "overwegen" om te gaan doen, dan kan je er van uit gaan dat het allang gebeurt.

Afgezien van dat.

Jij vindt het een goed idee dat het Pentagon desinformateurs inhuurt om leugens en kortzichtigheid te verspreiden? Of wat ???
pi_85088226
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef Salvad0R het volgende:
Bijna net zo makkelijk als met oogkleppen op, de aarde consumerend, je leven leven.
Of net zo makkelijk als al trollend iedereen die het niet met je eens is van oogkleppenmentaliteit betichten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85088238
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je kan zelf ook onderzoeken wat Zilver Jodide in de atmosfeer doet? Ik neem aan dat je weet hoe google werkt?
Verder kan je genoeg hier lezen:

Chemtrailing dat gebeurt. punt
Chemtrailing gebeurt. Punt II.
Chemtrails ontmaskerd
Dat vraag ik niet. ik vraag niet naar het hoe, maar naar het waarom. Dat blijft dan steeds weer steken in het suggestieve, zoals je nu doet. Ik wil het van jou horen, klip en klaar.
Appels. En peren.
pi_85088269
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef chauchat het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet. ik vraag niet naar het hoe, maar naar het waarom. Dat blijft dan steeds weer steken in het suggestieve, zoals je nu doet. Ik wil het van jou horen, klip en klaar.
Dan heb je pech joh.

Ik voldoe niet aan eisen van terroristen.
pi_85088333
Ben ik naast een pentagonmedewerker nu tevens terrorist? En jij beschuldigt anderen van ad hominems? Je wordt nu echt een beetje belachelijk, Salvador.
Appels. En peren.
pi_85088422
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:02 schreef chauchat het volgende:
Ben ik naast een pentagonmedewerker nu tevens terrorist? En jij beschuldigt anderen van ad hominems? Je wordt nu echt een beetje belachelijk, Salvador.
Als ik in de ogen van zo'n miezerige non-kritische overheidbeschermer als jij belachelijk word geacht, dan wil ik je bedanken voor je compliment.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:08:21 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85088595
quote:

[..]

[..]

Je 'feitelijke informatie' zegt dat ze het bijv overwogen hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:09:25 #145
31101 _Led_
pi_85088646
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als het Pentagon een bericht naar buiten brengt dat ze iets "overwegen" om te gaan doen, dan kan je er van uit gaan dat het allang gebeurt.
Nee, jij zei letterlijk :
quote:
Er stond keihard WEL dat het slechts overwogen werd en NIET dat ze het doen, dat hebben we samen net gezien.

JIJ bent dus een leugenaar, je kunt niet lezen, en je bent dus een domme faler.
Ik gebruik enkel je eigen termen hier hoor :)

quote:
Afgezien van dat.
Tuurlijk, jouw zogenaamde FEIT bleek opeens van geen kant te kloppen en je lulde uit je nek,
dus snel door naar iets anders... :')

quote:
Jij vindt het een goed idee dat het Pentagon desinformateurs inhuurt om leugens en kortzichtigheid te verspreiden? Of wat ???
Nee, dat vind ik niet. Maar ik kijk er ook weer niet van op, publieke opinie pogen te beinvloeden is van alle tijden.
zzz
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:10:19 #146
31101 _Led_
pi_85088679
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tja, zijn "feitelijke informatie" is net keihard weerlegd.

Maar in plaats van dat ie als een echte vent zegt "Soit, ik had ongelijk" zal ie hierdoor waarschijnlijk alleen maar nog bozer worden, en mensen hier nog meer gaan beschuldigen van heulen met de evil overheid en werken voor het pentagon.

Zo werkt paranoia namelijk.
zzz
pi_85088775
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

uhuh.

Anders lees je de BBC bron even, waarin wordt gesteld dat

From influencing public opinion through new media to designing "computer network attack" weapons, the US military is learning to fight an electronic war.

Dat document is declassified. Ze doen het al.

En dan nog. Als je het Pentagon steunt in het online verspreiden van kortzichtigheid en leugens, ben je minstens zo erg als de faggots die ze daadwerkelijk inhuren.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:13:46 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85088813
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Afgezien van dat.

En dat is dan weer jouw (vooralsnog niet-onderbouwde) mening, en geen feit :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_85088836
Salvad0R is hier juist degene die ons stelselmatig probeert te indoctrineren :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:15:31 #150
31101 _Led_
pi_85088868
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

uhuh.

Anders lees je de BBC bron even, waarin wordt gesteld dat

From influencing public opinion through new media to designing "computer network attack" weapons, the US military is learning to fight an electronic war.

Dat document is declassified. Ze doen het al.
Ze doen het al ? Wat betekent dat woord "plans" volgens jou ?

jij roept de hele tijd "FEIT ! er staat dat ze het doen !" en vervolgens laat je stukjes lezen waarin staat dat ze het overwegen.
Jouw "feiten" worden zo steeds minder waard voor mensen, snap je dat nou echt niet ?

quote:
En dan nog. Als je het Pentagon steunt in het online verspreiden van kortzichtigheid en leugens, ben je minstens zo erg als de faggots die ze daadwerkelijk inhuren.
Niemand hier die ze daarin steunt, daar ga je weer met die idiote conclusies van je.
Dus omdat mensen het belachelijk vinden van jou dat je beweert dat bepaalde Fok'ers voor het Pentagon zouden werken om jou actief tegen te werken, steunen ze automatisch het Pentagon in het verspreiden van leugens.

Zie je zelf niet in hoe paranoide je overkomt ?
Iedereen met een andere mening werkt voor of steunt het Pentagon volgens jou.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')