abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84779245
Welnu.

Informatie:

There are about 2000 weather modification offices in China, according to the media, which are responsible for bombing the skies with silver iodide to induce precipitation.

The Beijing Weather Modification Office later admitting it had fired 186 rockets into the air to break the drought.

Weather officials told some state media they were also behind a second snowfall in November.

The Beijing Weather Modification Office also claimed some credit for turning oppressive smog to a brilliant blue sky just in time for the national day military parade on October 1.

And it blasted the sky with 1104 rockets to keep the rain at bay for the opening ceremony of the Olympic Games last year.

Inner Mongolia, a region that is battling severe desertification, rents seven planes to seed rain clouds, according to the National Weather Modification Office.

Beijing's first attempt at weather modification involved a fighter bomber dumping 200 kilograms of dry ice or common kitchen salt - depending on the source - into the clouds to break a drought in 1958, after an edict from the leader Mao Zedong.

Bron: http://www.smh.com.au/env(...)g-20100104-lq6t.html

(Reuters) - Russian air force planes dropped a 25-kg (55-lb) sack of cement on a suburban Moscow home last week while seeding clouds to prevent rain from spoiling a holiday, Russian media said on Tuesday.

Ahead of major public holidays the Russian Air Force often dispatches up to 12 cargo planes carrying loads of silver iodide, liquid nitrogen and cement powder to seed clouds above Moscow and empty the skies of moisture.

Bron: http://www.reuters.com/article/idUSL1760049120080617

Film:

Conclusie: Chemtrailing gebeurt.

Waarom zijn er van die hardnekkige ontkenners bezig? Wordt er meer gesproeid dan "cement" en "zilveriodide"?

Worden deze ontkenners medeverantwoordelijk gehouden voor hypothetische nare consequenties van deze acties, wanneer de waarheid hun leugens heeft ingehaald?
pi_84779345
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:21 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Och.

Stel je voor, ik ben een piloot die zulke gassen uit het vliegtuig spuugt. Al dan niet in opdracht van de vliegtuigmaatschappij/overheid. En ik maak dat hier bekend.

Eerste wat je krijgt is dat iedereen zegt: Ja, dat zal wel. Je lult.
Tevens kan ik het nergens anders bekend maken dan op internet wat weer de geloofwaardigheid ondermijnt. Namelijk: internet.
TV heeft er geen belang bij want ze kunnen niets verifiëren. Mijn "werkgevers" zeggen glashard dat ik uit mijn poepgaatje klets.

En nu? Ik praat mijn mond voorbij maar het komt nergens.

Dus dat soort aannames is verder gezocht dan dat het juist wel geheim kan blijven. Dat er rondom de aarde 10.000den mensen an mee zouden kunnen werken is helemaal geen probleem met geheimhouding.
Je pakt het namelijk verkeerd aan. als het echt op zo'n grote schaal plaatsvond en je een diploma tot piloot had, zou je slim genoeg zijn de officiële documenten naar wikileaks te sturen. Die publiceren het daarna, waarop van de 10.000 piloten enkelen wat extra documenten op sturen naar wikileaks, waardoor de hele boel bekend wordt en niet meer ontkend kan worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84779378
beetje eenzijdige op btw. Misschien kan een compilatie van de uitleg uit vorige thread er ook in?

edit: idd zonder het onleesbare plaatje zonder enige andere argumentatie is deze thread niet compleet
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84779447
Wat brabbel je nou allemaal eigenlijk? Welke uitleg heb je het over?
pi_84779564
:Z
pi_84779609
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Salvad0R het volgende:
Wat hebben die weather modifications er mee te maken, of is dat een cover voor het echte werk?
pi_84779612
onder andere dit:

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:07 schreef Max_Dark het volgende:
Uhm ja het is m'n vak dus ik denk dat je van vakkennis mag spreken...?

Nogmaals net al uitgelegd dat ik niet denk dat het piloten (!) zijn maar gewoon pax. Daarnaast uitgelegd dat het onlogisch zou zijn dat deze piloten die dus in-the-know zijn op deze manier hun mond voorbij posten.

Als je bekend bent met contrails die ontstaan bij scherpe bochten waarom is het dan moeilijker te geloven dat contrails ook kunnen vormen als je door een zak lucht vliegt die tegen 100% saturatie aanzit. Immers zijn wolken ook zakken lucht die deze 100% hebben bereikt en is de lucht dus niet evenredig gesatureerd (Anders zou de hemel gewoon een verschillende tint krijgen bij varierende luchtvochtigheid ipv. plaatselijk gevormde wolken, toch?)

Zou het leuk vinden als je op deze argumenten in gaat ipv nu alleen te roepen dat ik een dikke fak0r ben omdat ik over vakkennis praat.
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:41:13 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_84779657
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Salvad0R het volgende:
Ongeveer alle punten uit de OP hebben te maken met weermodificatie en jij gebruikt dit als argument dat chemtrails bestaan 8)7
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_84779731
Oh nu is er opeens een verschil tussen het sprayen van barium, aluminium, cement en zilverjodide en de "echte chemtrails" ???

Als jullie informatie hebben betreffende andere mogelijkheden met het sprayen van kaas uit vliegtuigen, daar is dit topic voor ^O^
pi_84779743
Contrails zijn gewoon harstikke normaal. Vergelijk het maar een beetje met je adem die zichtbaar wordt op een koude dag :)
pi_84779814
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
Oh nu is er opeens een verschil tussen het sprayen van barium, aluminium, cement en zilverjodide en de "echte chemtrails" ???

Als jullie informatie hebben betreffende andere mogelijkheden met het sprayen van kaas uit vliegtuigen, daar is dit topic voor ^O^
wel tussen brainwashing en weersverandering

alhoewel sommige mensen alleen maar vrolijk zijn wanneer het regent
pi_84779830
quote:
Oh nu is er opeens een verschil tussen het sprayen van barium, aluminium, cement en zilverjodide en de "echte chemtrails".

uhm ja, bovengenoemde stoffen hebben een duidelijk doel, chemtrails daarentegen staan bekend als onbekende stoffen die onbekende, maar vast en zeker heel stoute dingen met de mens doen.
pi_84779838
Brainwashing? :')
pi_84779916
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Brainwashing? :')
is niet mijn extreme overtuiging :D
pi_84779944
Je moet wel een behoorlijk simpele ziel zijn om te denken dat vliegtuigen iets uitsproeien om ons te brainwashen _O- _O- _O-
pi_84779979
Hier nog wat informatie over de manier waarop ze zware metalen en andere chemicalien uit vliegtuigen in de atmosfeer droppen:

Bron: http://www.naiwmc.org/4dc(...)gy/Seeding%20Methods

Met wat non-massamediabronnen zoals NASA & Harvard University (Let je op JohnnyKnoxville?) betreffende het droppen van partikels in de lucht:

klik

http://www.espo.nasa.gov/(...)tAerosolCampaign.pdf
pi_84779993
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

uhm ja, bovengenoemde stoffen hebben een duidelijk doel, chemtrails daarentegen staan bekend als onbekende stoffen die onbekende, maar vast en zeker heel stoute dingen met de mens doen.
Alsof de zware metalen die ze nu loslaten gezond voor je zijn :{ .
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:52:36 #19
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_84780012
quote:

Er is zeker een verschil tussen weermodificatie (kleine vliegtuigjes met tanks erin of zakken poeder waarmee men in een paar landen gericht wolken besproeit in een poging neerslag te forceren) en het massaal besproeien van de aarde met onbekende stoffen vanuit lijnvliegtuigen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_84780056
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:51 schreef Salvad0R het volgende:
Hier nog wat informatie over de manier waarop ze zware metalen en andere chemicalien uit vliegtuigen in de atmosfeer droppen:

[ afbeelding ]

Met wat non-massamediabronnen zoals NASA & Harvard University (Let je op JohnnyKnoxville?) betreffende het droppen van partikels in de lucht:

http://adsabs.harvard.edu/abs/2006AGUFM.A21G..08R

Wat een uber simpele presentatie van wat er in een wolk gebeurt :') Ennuh, wat wordt er nou mee gezegd? Zo'n vliegtuig gaat écht niet effe dwars door de top van een cumulonimbus vliegen hoor _O-
pi_84780106
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wat een uber simpele presentatie van wat er in een wolk gebeurt :') Ennuh, wat wordt er nou mee gezegd? Zo'n vliegtuig gaat écht niet effe dwars door de top van een cumulonimbus vliegen hoor _O-
Zegt wie, zeg jij?

:')

The North American Interstate Weather Modification Council beweert namelijk op haar eigen website van wel, zo blijkt uit mijn bronnen.
pi_84780117
quote:

[ afbeelding ]

klik

Je laatste link heeft niets met het droppen van deeltjes in de lucht te maken, de andere werkt niet......
pi_84780135
quote:

[ afbeelding ]

klik

Nou, ik let op hoor, Salvadorretje.
Dat bijvoorbeeld China probeert het weer te beïnvloeden is al langer bekend. Dat betekent echter nog niet dat hier ook gesproeid wordt om het weer te beïnvloeden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84780138
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zegt wie, zeg jij?

:')

The North American Interstate Weather Modification Council beweert namelijk op haar eigen website van wel, zo blijkt uit mijn bronnen.
Ja, zeg ik. Dat is harstikke gevaarlijk voor een vliegtuig. Tenzij het een klein cb-tje is.
Trouwens, een aluhoedje die tegen mij ' :') ' gebruikt na 'zegt wie, zeg jij?' is :') x 1.000.000
pi_84780157
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je laatste link heeft niets met het droppen van deeltjes in de lucht te maken, de andere werkt niet......
Ja werkt vaag. Originele link eindigt op ..08

google

2e link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')