Nicequote:
A pilot shots a chemical plane from his cockpit: the video shows an aircraft that spread chemtrails over Canada from the nozzles. The footage is the irrefutable proof of a chemical and clandestine operation that a bold pilot offers to the public in order to demonstrate that chemtrails are real. The "smoke" we can see is neither a fuel dumping nor a contrail. The chemtrails, in fact, is iridescent too.
Zou je misschien in je eigen bewoordingen kunnen uitleggen wat het nut van chemtrails is?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier wat achtergrond waarom het gedaan wordt.
• Zonneschild - bescherming tegen zonnewinden en natuurlijk tegen Global Warming idiotie.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zou je misschien in je eigen bewoordingen kunnen uitleggen wat het nut van chemtrails is?
Ik ben 12 en kan niet zo goed engels lezen.
Jonguh! Ze hebben gewoon vet hoge concentrties die ze de lucht in spuiten, als ze lager vliegen gaan we allemaal dood!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Flurry het volgende:
Het is godsonmogelijk om die stoffen in werkzame concentraties op de grond te krijgen - waarom denk je dat "cropdusters" zo bizar laag vliegen?
Het werd eens tijd. Als ze nou gewoon heel Afrika en Zuid-Amerika te grazen nemen, winnen wij het WK voetbal vaker en kunnen we nog steeds goedkope spulletjes uit China en India halen!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Lambiekje het volgende:Populatiecontrol - inmiddels mag het wel duidelijk zijn dat onze overheden werken aan decimatie projecten
Ja, of of of of, voor de opdrachtgevers!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
Misschien denk ik heel stom ofzo hoor, maar is dit dan niet ook schadelijk voor de mensen die erachter zitten?
Nou die vaccinaties zitten ook tsjokvol rommel. Vraag maar aan TSquote:
Ja maar vaccinatie is wel het grootste evil dat er isquote:
Die vraag heb ik mezelf ook gesteld. Zie het maar zoals met de Antrax.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
Misschien denk ik heel stom ofzo hoor, maar is dit dan niet ook schadelijk voor de mensen die erachter zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |