Nicequote:
A pilot shots a chemical plane from his cockpit: the video shows an aircraft that spread chemtrails over Canada from the nozzles. The footage is the irrefutable proof of a chemical and clandestine operation that a bold pilot offers to the public in order to demonstrate that chemtrails are real. The "smoke" we can see is neither a fuel dumping nor a contrail. The chemtrails, in fact, is iridescent too.
Zou je misschien in je eigen bewoordingen kunnen uitleggen wat het nut van chemtrails is?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier wat achtergrond waarom het gedaan wordt.
• Zonneschild - bescherming tegen zonnewinden en natuurlijk tegen Global Warming idiotie.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zou je misschien in je eigen bewoordingen kunnen uitleggen wat het nut van chemtrails is?
Ik ben 12 en kan niet zo goed engels lezen.
Jonguh! Ze hebben gewoon vet hoge concentrties die ze de lucht in spuiten, als ze lager vliegen gaan we allemaal dood!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Flurry het volgende:
Het is godsonmogelijk om die stoffen in werkzame concentraties op de grond te krijgen - waarom denk je dat "cropdusters" zo bizar laag vliegen?
Het werd eens tijd. Als ze nou gewoon heel Afrika en Zuid-Amerika te grazen nemen, winnen wij het WK voetbal vaker en kunnen we nog steeds goedkope spulletjes uit China en India halen!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Lambiekje het volgende:Populatiecontrol - inmiddels mag het wel duidelijk zijn dat onze overheden werken aan decimatie projecten
Ja, of of of of, voor de opdrachtgevers!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
Misschien denk ik heel stom ofzo hoor, maar is dit dan niet ook schadelijk voor de mensen die erachter zitten?
Nou die vaccinaties zitten ook tsjokvol rommel. Vraag maar aan TSquote:
Ja maar vaccinatie is wel het grootste evil dat er isquote:
Die vraag heb ik mezelf ook gesteld. Zie het maar zoals met de Antrax.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
Misschien denk ik heel stom ofzo hoor, maar is dit dan niet ook schadelijk voor de mensen die erachter zitten?
vlaanderen heeft 308 burgemeesters, nederland 430. Laten we een lage schatting doen dat er ook zo veel oud-burgemeesters zijn. Dat er 1 van de 1500 knettergek is, is niet zon vreemd gegeven toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die vraag heb ik mezelf ook gesteld. Zie het maar zoals met de Antrax.
Volgens mij is nauwelijks iemand in Nederland bekend met Vereecke. Oudburgemeester die chemtrails poltitiek aankaart.
ja dat heb ik al een paar keer geroepen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:03 schreef Farmersmom het volgende:
Is het nou de bedoeling serieus op dit soort dingen in te gaan? Een beetje vliegtuigkenner kan zo verklaren waar de waterdamp vandaan komt. Zeker de vermeende "nozzles"...
Dat denk ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
ja dat heb ik al een paar keer geroepen.
helaas zijn de meeste fokkers conspiracy-denkers en vinden het spannond om hier over te speculeren
Hou aub gewoon even je bek.. denk dat lambiekje hier een stuk meer van weet dan jij.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:10 schreef ukga het volgende:
1. LINKDUMP
2. INB4; TS IS STAKKER
3.TS snapt echt geen reet van condensvorming en zulks_!
EN 50% populatie reductie (I'll take my chances!) dan worden de huizen ook een stuk goedkoper!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
Beter dat ze hier ook eens aan de gang gaan met die chemtrails, 30 graden graag.
Wat dacht je van een onderdeel van mogelijke Terravorming voor de nieuwe toekomstige bewoners van de planeet Aarde.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://contrailscience.com/
Ah ja natuurlijk is alles wat ook maar met chemtrails te maken heeft is vals.
Feit is en blijft dat de laatste 10 jaar de zogenaamde contrails langer en bizarder vormen aanneemt. Feit is en blijft dat Chemtrailing genoemd wordt in officiele wetten. Feit is dat chemtrailing gewoon onderwezen wordt in USA. Feit is dat NATO-landen bezig zijn met weermodificatie.
Zonneschild? Hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
• Zonneschild - bescherming tegen zonnewinden en natuurlijk tegen Global Warming idiotie.
• Populatiecontrol - inmiddels mag het wel duidelijk zijn dat onze overheden werken aan decimatie projecten
• Weermodificatie - het beïnvloeden van het weer.
Lambiekje is een naieve goedgelovige die wat youtube filmpjes napraat. Die gast weet helemaal niks van de echte wereldquote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hou aub gewoon even je bek.. denk dat lambiekje hier een stuk meer van weet dan jij.
FAIL iddquote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef IBAZ het volgende:
Sidders?
Cirrus zegt hij! Dat is gewoon een wolkensoort (hoge bewolking).
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hou aub gewoon even je bek.. denk dat lambiekje hier een stuk meer van weet dan jij.
Bereid je er op voor dat TS dit keihard gaat negeren OF je voor NWO-adept gaat uitmaken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef Max_Dark het volgende:
Heb ik al eerder gesteld hoor, maar Jet A1 (Kerosine voor de leek) heeft gewoon een vaste verbrandingswaarde. Voor een liter A1 krijg je dus een vaste hoeveelheid energie c.q. gevlogen afstand (Corrigeer voor bekende wind en niet optimale hoogtes tijdens kruisvlucht).
Voor elke vlucht moet een vaste hoeveelheid A1 worden besteld in kg's (Zodat deze hoeveelheid niet fluctueert met de buitentemperatuur). Deze wordt ook voor de vlucht op vervuilende deeltjes gecontroleerd.
Introduceer je nu dus een extra stof in de brandstof dan kom je per kg vloeistof minder ver en hebben er heel veel vluchten een probleem omdat er goed op de marge wordt gepland.
Overigens wordt de temperatuur in de turbine meer dan 800 graden en betwijfel ik ten zeerste of de meeste chemicaliën hiertegen kunnen.
Kleine bijkomstigheid: De meeste af en aanvliegroutes worden om steden heen gepland om de overlast te beperken. Een conspirator moet toch verwachten dat er lekker overheen gevlogen wordt juist? De wind staat niet altijd hetzelfde dus het argument dat het dan wel richting de stad waait gaat ook niet altijd op.
Getekend, iemand die elke dag de knop voor chemtrails tevergeefs zoekt.
Een wet over het "wapenvrij" houden van de ruimte.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Lambiekje het volgende:
ach ja Space Preservation Act of 2001 : HR2977 section 7B (II)
Chemtrails worden in 1 adem genoemd met buitenaardse wapensystemen.quote:B) Such terms include exotic weapons systems such as--electronic, psychotronic, or information weapons;
(ii) chemtrails;
(iii) high altitude ultra low frequency weapons systems;
(iv) plasma, electromagnetic, sonic, or ultrasonic weapons;
(v) laser weapons systems;
(vi) strategic, theater, tactical, or extraterrestrial weapons; and
(vii) chemical, biological, environmental, climate, or tectonic weapons.
Ik las het ook, de rest van de door jou aangehaalde wapens komen ook direct uit het repertoire van Dr. Evil.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Een wet over het "wapenvrij" houden van de ruimte.
Daar uit:
[..]
Chemtrails worden in 1 adem genoemd met buitenaardse wapensystemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |