Dat kan ik dus ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik probeer ook te minderen. Maar dat is echt nog moeilijker dan stoppen, op een of andere manier.
quote:
Ik denk ongeveer tussen de 10 en 15 sigaretten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, ja dat veranderd de zaakHoeveel rook je normaliter dan op 1 dag?
[..]
Pakje per dag?
Ik doe het iedere dagquote:
Misschien meteen Grasvreter een handje helpen?quote:
Shag?quote:
Ik red het net aan met een slof, rook +- 20 per dag, zitten er 19 in en niet elke dag rook ik evenveelquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef Zeroku het volgende:
Vriend van me zus heeft aan een slof per week niet genoeg.
Je kan beter cold turkey stoppen, dat is wat ik heb begrepen van de meeste stoppers. Zelf 1x een poging gedaan maar werd snel gekquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef Chowi het volgende:
Ik probeer ook te minderen. Maar dat is echt nog moeilijker dan stoppen, op een of andere manier.
Ik kan het grootste vuil op stofzuigen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien meteen Grasvreter een handje helpen?
Een slof is 10 he. Hij rookt er twee per dag. Pakjes dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Shag?
[..]
Ik red het net aan met een slof, rook +- 20 per dag, zitten er 19 in en niet elke dag rook ik evenveel
[..]
Je kan beter cold turkey stoppen, dat is wat ik heb begrepen van de meeste stoppers. Zelf 1x een poging gedaan maar werd snel gek
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien meteen Grasvreter een handje helpen?
quote:
Ja maar ik weet hoe het moetquote:
Jaquote:
Jeromquote:
Zuipen en drugs apart noemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik doe niet aan roken of zuipen! Dat is slecht!
Drugs daarentegen!
Sommige sloffen zijn 8 pakjes hoor. Zoals Caballero. Blijft veel, dat wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een slof is 10 he. Hij rookt er twee per dag. Pakjes dan.
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een slof is 10 he. Hij rookt er twee per dag. Pakjes dan.
Oh kan best, geen flauw idee. Hij rookt Elixyr of iets dergelijks, dat is het enige wat ik ervan weet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sommige sloffen zijn 8 pakjes hoor. Zoals Caballero. Blijft veel, dat wel.
Vriendjelief moet zaterdag weer naar een eiland, kan ie weer goedkope peuken halen voor mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sommige sloffen zijn 8 pakjes hoor. Zoals Caballero. Blijft veel, dat wel.
Ik kan geen stofzuiger meer zienquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
Ik ga mijn stofzuiger ook een slinger geven tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |