En wat is je moeder aan het koken dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Zo'n callcenter rommel belt hierheen en die moeten van ons mam weten wat ze aan het koken is
_!
Je lacht zeker omdat je niet weet hoe je de slang van de stofzuiger haaltquote:
Ik zie hem nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan ook proberen de slang van de stofzuiger te halen en dan kijken of je hem ziet
Ik heb vandaag yoghurt in een schaaltje gedaan en dat opgegeten en twee sigaretten gerookt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus vandaag 32 bedden verschoond
Toen ik jouw post las dacht ik "Slang van de stofzuiger afhalen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Je lacht zeker omdat je niet weet hoe je de slang van de stofzuiger haalt
Ik heb de helft van mijn kamer gestofzuigd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus vandaag 32 bedden verschoond
Theofielquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Socios het volgende:
Net een stofzuigerverkoper hier aan de deur.
2 maar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag yoghurt in een schaaltje gedaan en dat opgegeten en twee sigaretten gerookt.
Dat is het. Echt letterlijk..
* Huppelmuts trekt chowi mee de tuin inquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag yoghurt in een schaaltje gedaan en dat opgegeten en twee sigaretten gerookt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen ik jouw post las dacht ik "Slang van de stofzuiger afhalen!![]()
" Maar het was best makkelijk.
Valt mee!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:
Ik werd om half 3 pas wakker ofzo.quote:
OMG wat rook ik veel danquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt mee!
Ik zit nu op 7 Gauloises @the moment![]()
Erpel, vlis en gruunte.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat is je moeder aan het koken dan?
O ik dacht alquote:
In de schuur?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts trekt chowi mee de tuin in
Kom roken
Das goei voeier!quote:
Ow, ja dat veranderd de zaakquote:
Pakje per dag?quote:
Minstens jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, ja dat veranderd de zaakHoeveel rook je normaliter dan op 1 dag?
[..]
Pakje per dag?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen ik jouw post las dacht ik "Slang van de stofzuiger afhalen!![]()
" Maar het was best makkelijk.
Vriend van me zus heeft aan een slof per week niet genoegquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, ja dat veranderd de zaakHoeveel rook je normaliter dan op 1 dag?
[..]
Pakje per dag?
Ik probeer ook te minderen. Maar dat is echt nog moeilijker dan stoppen, op een of andere manier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt mee!
Ik zit nu op 7 Gauloises @the moment![]()
Suske en Wiskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |