En wanneer ons Leontien weer op de fietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Therese Alshammer zwemt ook nog steeds. Inge traint overigens al een tijdje weer mee.
verdraaid goedquote:
jouw dag, jij mag het zeggenquote:
Of is het faalrecord?quote:
Kut, ik moet nog stofzuigenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, nooit geweten zoveel zooi had
maar kamer is compleet opgeruimd
Als hij denkt daarmee zijn leven tot een succes te maken, moet hij dat vooral doen.quote:
Ik ook, maar ik hoef vandaag niet te werken en ik hoef nog niet naar school. En verder verveel ik me toch maar vandaag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als hij denkt daarmee zijn leven tot een succes te maken, moet hij dat vooral doen.
Ik focus me liever op opleiding, carrière en andere belangrijke zaken.
dus nu is de rest van het huis een puinhoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, nooit geweten zoveel zooi had
maar kamer is compleet opgeruimd
vraag Kallyquote:
welke bouqetreeks ben je nu weer aan het lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoef vandaag niks meer te doen, als straks verder lezen in m'n retespannend boek.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:17 schreef crv het volgende:
[..]
welke bouqetreeks ben je nu weer aan het lezen
Ook al gelezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb Harry Potter net uit. Alle 7. Ik verheug me nu al op november.
Ik wil hem ook nog helemaal in het Engels gaan lezen, maar die wil ik ook kopen dus moet ik even wachten tot ik wat meer geld heb.quote:
Godverdomme, Zeroku. Het is dat je van de andere kant bent, anders zou ik je nu bespringen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, Zeroku. Het is dat je van de andere kant bent, anders zou ik je nu bespringen.
Hoe ver ben je al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |