Ja, geef hier eens antwoord op, mediacurator?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Wombcat het volgende:
Wat denk je dat de kans is dat die ene man niet tussen die 1.073.741.824 zit?
He wat? Hebben ze nu ook al allemaal dezelfde ouders?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef drijfhout het volgende:
Dan zouden alle amerikaanse presidenten volbloed broers van elkaar zijn.
Wat begreep je ook alweer niet aan het feit dat een groot deel van de Amerikanen afstamt van Britse emigranten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dus jij valt ook buiten de boot, geen Engelse Koning
Waarom val ik buiten de boot. Ik weet alleen van mijn grootouders dat ze nederlands waren, en dus een overgrootouder die oostenrijkse was. Dan zijn er nog ruim voldoende mogelijkheden om bij die engels koning uit te komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dus jij valt ook buiten de boot, geen Engelse Koning
Ik ga zelf b.v. terug tot eind 15de eeuw en ben dusver geen eens 1 Engelsman tegen gekomen laat staan een koningquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dan heb je 1 afstammingslijn gekozen, waarschijnlijk de vader, van je vader, van je vader etc.
Op die manier stammen dus ook inderdaad de amerikaanse presidenten niet allemaal af van dezelfde vader in 1166. Dan zouden alle amerikaanse presidenten volbloed broers van elkaar zijn.
Hou eens op met elke keer precies hetzelde te postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik ga zelf b.v. terug tot eind 15de eeuw en ben dusver geen eens 1 Engelsman tegen gekomen laat staan een koning
Maar als ik nog verder zou gaan kom ik in Duitsland uit want daar houdt het spoor op, aan zowel moeder als vaders kant
Oh ja? Waren er in die tijd dan veel Oostenrijkers die met vakantie naar Engeland afreisde?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom val ik buiten de boot. Ik weet alleen van mijn grootouders dat ze nederlands waren, en dus een overgrootouder die oostenrijkse was. Dan zijn er nog ruim voldoende mogelijkheden om bij die engels koning uit te komen.
Je hebt 8 overgrootouders. Als dat allen verschillende personen zijn, dan kunnen het bij wijze van spreken een Nederlander, Belg, Fransman, Engelsman, Schot, Duitser, Oostenrijker en Italiaan zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh ja? Waren er in die tijd dan veel Oostenrijkers die met vakantie naar Engeland afreisde?
Ik heb niet al mijn voorouders getraceerd, alleen directe afstammelingen en kom ik niet eens tot op de Neerlandse grens laat staan Engelandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hou eens op met elke keer precies hetzelde te posten
Hoeveel voorouders heb je in de 15e eeuw getraceerd?
Het hoeven er ook niet veel te zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh ja? Waren er in die tijd dan veel Oostenrijkers die met vakantie naar Engeland afreisde?
Het verbaast me dan ook niets dat jouw familiegeschiedenis een hoge mate van inteelt laat zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb niet al mijn voorouders getraceerd, alleen directe afstammelingen en kom ik niet eens tot op de Neerlandse grens laat staan Engeland
Er zal ook wel een gezamenlijke voorouder van alle Amerikaanse presidenten incl Van Buren zijn. Alleen is die nog niet bekend nu.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Leandra het volgende:
Eén gezamenlijke voorouder op alle Amerikaanse presidenten (behalve Martin van Buren) verbaast me niet.
Zou ik ten alle tijden de voorkeur aan geven dan familie te zijn van die grotbewoners waar jij vanaf stamdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verbaast me dan ook niets dat jouw familiegeschiedenis een hoge mate van inteelt laat zien.
Uiteraard is die er, dat is immers de consequentie van gemeenschappelijke afstamming. Het betreft hier dan ook niet zozeer DE gezamenlijke voorouder van alle Amerikaanse presidenten excl. Van Buren, maar de meest recente gemeenschappelijke voorouder van alle Amerikaanse presidenten excl. Van Buren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef freako het volgende:
[..]
Er zal ook wel een gezamenlijke voorouder van alle Amerikaanse presidenten incl Van Buren zijn. Alleen is die nog niet bekend nu.
En dat "directe afstammelingen heb je zowel in de mannelijke als in de vrouwelijke lijn gedaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb niet al mijn voorouders getraceerd, alleen directe afstammelingen en kom ik niet eens tot op de Neerlandse grens laat staan Engeland
Met andere woorden de familie stamboom van vader en moeder
mediacurator?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Wombcat het volgende:
Wat denk je dat de kans is dat die ene man niet tussen die 1.073.741.824 zit?
Hm, erg interessant.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gevalletje Dunning-Kruger.
Dat is niet gezegd. Jan zonder Land is "een" gemeenschappelijke voorouder, niet per se de meest recente.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Monolith het volgende:
maar de meest recente gemeenschappelijke voorouder van alle Amerikaanse presidenten excl. Van Buren.
Leuk, ik doe mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het tijd worden voor het driedeurenprobleem!
Altijd switchen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef Frollo het volgende:
Oh dat staat inderdaad niet in het artikel vermeld. Aan de andere kant is dit wel de op het moment bekende meest recente gemeenschappelijke voorouder van die presidenten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd. Jan zonder Land is "een" gemeenschappelijke voorouder, niet per se de meest recente.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat staat inderdaad niet in het artikel vermeld. Aan de andere kant is dit wel de op het moment bekende meest recente gemeenschappelijke voorouder van die presidenten natuurlijk.
Het driedeurenprobleemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef Frollo het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Al die 1.073.741.824 mensen doen er niet toe
Het gaat niet om de familie naam het gaat om 1 persoon in die familie
1 = niet 1.073.741.824 mensen
1 = 1
En in 1166 leefde er meer dan 1 vruchtbare man op aarde
Het meerendeel leefde ook niet in Engeland en het meerendeel waren ook geen koning
'N paar variabelen die de kans een behoorlijk stukje kleiner maken dat je van die ene specifieke koning afstamd
Ik ga terug tot eind 14de eeuw en ben dusver geen eens 1 Engelsman tegen gekomen laat staan een koning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |