Nee. Want je hebt niet maar één voorouder uit die tijd, maar veel meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nog een manier om mijn vraag te verduidelijken.
Stel er leefden in de wereld van de 12de eeuw 8.000.000 vruchtbare mannen
Dan is de kans in principe toch 1 op de 8.000.000 als je van een van die 8.000.000 vruchtbare mannen afstamt die destijds op aarde leefde
En niet 1 op de 10 b.v.?
Allicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke dus dat verklaard het kunnen traceren van je afstammelingen tot 12de eeuw
Maar vergroot dat ook je kans om onderweg die de Engelse Koning tegen te komen waar iedereen vanaf stamt?
Nee, want de afstammelingen van die 8 miljoen zijn ook nog eens met elkaar aan de gang gegaan, en hun afstammelingen enz enz enz.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dan is de kans in principe toch 1 op de 8.000.000 als je van een van die 8.000.000 vruchtbare mannen afstamt die destijds op aarde leefde
En niet 1 op de 10 b.v.?
quote:
Oke dus dat verklaard het kunnen traceren van je afstammelingen tot 12de eeuwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het vergroot je kans aanzienlijk.
Nee, want je stamt natuurlijk niet van slechts 1 af, maar van honderdduizenden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
En niet 1 op de 10 b.v.?
maar als je zowel via de vrouwelijke als mannelijke lijn kijktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En niet 1 op de 10 b.v.?
Je moet niet zo'n nadruk op die koning leggen en dat iedereen daarvan afstamt. Die koning was slechts 1 voorouder van miljoenen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef mediacurator het volgende:
Oeps post was nonnie af!![]()
Maar vergroot dat dan ook je kans om onderweg die Engelse Koning tegen te komen waar iedereen vanaf stamt?
"we"? Amerikaanse presidenten bedoel je. Op Martin Van Buren na allemaal van Britse afkomst. Een link tussen Dzjenghis Khan en Amerikaanse presidenten zal lastiger zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef mediacurator het volgende:
Waarom gaan we dus richting Engeland allemaal met onze genen?
Ben je aan het trollen of ben je nu echt zo'n dom kalf? Het is je al door minstens 10 mensen op 20 verschillende manieren uitgelegd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En niet 1 op de 10 b.v.?
Dat geldt voor de Engelse bevolking. En de Amerikaanse, die immers een zeer grote Engelse invloed kennen. Voor de Nederlandse of Hongaarse bevolking zal dit niet gelden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke dus dat verklaard het kunnen traceren van je afstammelingen tot 12de eeuw
Maar vergroot dat dan ook je kans om onderweg die Engelse Koning tegen te komen waar iedereen vanaf stamt?
Het antwoord is ja, want je zult toch eerst tot die tijd een stamboom moeten hebben om iemand uit die tijd te kunnen traceren
MAAR, hoe groot is de kans dat die koning er tussen zit?
Er leefden toch ook een koning of stamhoofd ergens in Hongarije destijds?
omdat als toevallig de gemeenschappelijke koning in Engeland hebben gevonden en niet in Frankrijk of Duitsland of een ander west Europees landquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef mediacurator het volgende:
Er leefden toch ook een koning of stamhoofd ergens in Hongarije destijds?
Oke, laten we ervan uit gaan dat we allemaal familie zijn....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, want de afstammelingen van die 8 miljoen zijn ook nog eens met elkaar aan de gang gegaan, en hun afstammelingen enz enz enz.
Ik vind het wel heel knap dat een meisje van 12 dit kan, welke gemeentelijke en kerkarchieven heeft zij allemaal bezocht? Kan ze de oude handschriften allemaal lezen? En het oude engels? Hoeveel doopboeken heeft ze ontcijferd? Over verschillende continenten heen en een periode van 800 jaar?
Dit is een stuk handschrift uit die tijd (de Magna Charta):
[ afbeelding ]
Dat meisje heeft dat soort dingen kunnen lezen?
Y-chromosomale Adam en mitochondrische Eva inderdaad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke, laten we ervan uit gaan dat we allemaal familie zijn....
Adam en Eva concept oke..
doe je nog een V-olledigsomaal antwoord op die post?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Y-chromosomale Adam en mitochondrische Eva inderdaad.
Dat wás de vraag, maar er is al twintig keer antwoord opgegeven.:')quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef mediacurator het volgende:
De kans dat alle Amerikaanse Presidenten van de Engelse koning afstamden is dus wel wat kleiner dan de kans dat we allemaal van Adam en Eva afstammen
De vraag is echter; hoe groot of klein is die kans?
En jij op deze:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef mediacurator het volgende:
doe je nog een V-olledigsomaal antwoord op die post?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:15 schreef Arcee het volgende:
Jij hebt 2 ouders, 4 grootouders, 8 overgrootouders, 16 betovergrootouders, etc. Reken dat maar eens terug tot de 12de eeuw en kijk hoeveel voorouders van jou er toen rondliepen.
fuck it! de kans dat ik hier ook maar iets wijzer wordt over wat voor onderwerp dan ook is even groot als mijn voorvader John "Lackland" Plantagenet wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wás de vraag, maar er is al twintig keer antwoord opgegeven.:')
Uitgaande van generaties van 20 jaar kom je in 1300 al op 68.719.476.736.quote:
Ik heb inmiddels inderdaad ook geconcludeerd dat de kans dat jij ooit wijzer gaat effectief 0 is. Je bent nog dommer en minder in staat tot leren en begrjipen dan de gemiddelde jonge aarde creationist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
fuck it! de kans dat ik hier ook maar iets wijzer wordt over wat voor onderwerp dan ook is even groot als mijn voorvader John "Lackland" Plantagenet was
Jammer dat ik geen interesse heb in het onderwerp "total fucking nitwits" want anders zou ik dit Fok!forum als ideaal onderwerp voor mijn scriptie kunnen nemen.
Dan kom je uit op een groter getal dan de geleerden zeggen dat er op de gehele aardbol leefden in 1166quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
En jij op deze:
[..]
Jij hebt 2 ouders, 4 grootouders, 8 overgrootouders, 16 betovergrootouders, etc. Reken dat maar eens terug tot de 12de eeuw en kijk hoeveel voorouders van jou er toen rondliepen.
Iedereen is gek, behalve jijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
fuck it! de kans dat ik hier ook maar iets wijzer wordt over wat voor onderwerp dan ook is even groot als mijn voorvader John "Lackland" Plantagenet was
Jammer dat ik geen interesse heb in het onderwerp "total fucking nitwits" want anders zou ik dit Fok!forum als ideaal onderwerp voor mijn scriptie kunnen nemen.
ach ventje ik steek jou 10 keer in mijn broekzak op elk terrein denkbaar, niet dat dat zo moeilijk is maar goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels inderdaad ook geconcludeerd dat de kans dat jij ooit wijzer gaat effectief 0 is. Je bent nog dommer en minder in staat tot leren en begrjipen dan de gemiddelde jonge aarde creationist.
En wat zegt dat getal je dan? Dat iedereen heel veel voorouders in die periode heeft en het daarom waarschijnlijk is dat iedereen heel veel dezelfde voorouders in die periode heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dan kom je uit op een groter getal dan de geleerden zeggen dat er op de gehele aardbol leefden in 1166
Dus schiet ik daar geen hol mee op
had ik al beantwoord trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |