Als ik jou was zou ik andere mensen niet dom noemen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Kinderen van 14 zeilen tegenwoordig om de gehele aardbol heen in sommige gevallen, en zijn vaak slimmer dan jij...
Times change...
just saying
Dat laatste dacht ik eerst ook nog. Aan z'n postgeschiedenis te zien hangt hij echter voornamelijk in BNW.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef dr_Pieters het volgende:
Wat een heerlijk topic! Bedankt voor je onnozelheid mediacurator! Met elke post sla je de plank nog verder mis!
Of je loopt uitstekend te trollen.
Ja, laten we de kindersterfte meenemen in het onderzoek naar voorouders..... hoeveel voorouders heb je die kinderloos gestorven zijn??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef mediacurator het volgende:
Heb ik het nog niet eens over zaken als kindersterfte gehad die destijds abominabel hoog was.
Één te weinig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laten we de kindersterfte meenemen in het onderzoek naar voorouders..... hoeveel voorouders heb je die kinderloos gestorven zijn??
Ik heb het recentelijk nog nagezocht, ik heb er zelf 1500.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laten we de kindersterfte meenemen in het onderzoek naar voorouders..... hoeveel voorouders heb je die kinderloos gestorven zijn??
En als ik jou was zou ik vooral eerst leren lezen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik andere mensen niet dom noemen..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het recentelijk nog nagezocht, ik heb er zelf 1500.
Impossible!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het recentelijk nog nagezocht, ik heb er zelf 1500.
Lekker specifiek dr_Pietersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef dr_Pieters het volgende:
Wat een heerlijk topic! Bedankt voor je onnozelheid mediacurator! Met elke post sla je de plank nog verder mis!
Of je loopt uitstekend te trollen.
Inderdaad. Ik verwacht na mijn dood op zijn minst net zo'n persoonlijkheidscultus als die van de heer J.C te Nazareth.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je bent ook een bijzonder kind hè
Da's hypocriet zeg, want als er iemand hier het predicaat "cum laude" in de Trollogie verdient dan is het wel Monolithquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik eerst ook nog. Aan z'n postgeschiedenis te zien hangt hij echter voornamelijk in BNW.
Thanks, goede vondst!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Arcee het volgende:
'Most Recent Common Ancestor' Of All Living Humans Surprisingly Recent
Nee, nee.. hoewel hij dan de enige vroegste is, zijn er veel meer gemeenschappelijke voorouders als je verder terug zou kunnen kijken. Hoewel we allemaal wat van hem (of haar) meegekregen kunnen hebben, is zijn bijdrage maar een drupje in de oceaan van bijdragen van allerlei anderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef Arcee het volgende:
"He also introduced the "identical ancestors point," the most recent time -- less than 2,000 years ago in the simplified model -- when each person was an ancestor to all or ancestor to none of the people alive today."
Dit is wel interessant. Zou je dan kunnen zeggen dat als 1 van de voorouders van toen geen kinderen had gehad dat we dan nu een compleet andere wereldbevolking hadden gehad? 100% andere mensen dan die nu leven dus. Lijkt mij van wel, maar het klinkt zo onwerkelijk.
Toch kunnen kleine dingen verschil maken en een sneeuwbaleffect veroorzaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, nee.. hoewel hij dan de enige vroegste is, zijn er veel meer gemeenschappelijke voorouders als je verder terug zou kunnen kijken. Hoewel we allemaal wat van hem meegekregen kunnen hebben, is zijn bijdrage maar een drupje in de oceaan van bijdragen van allerlei anderen.
Klopt, maar dat drupje zit wel in iedereen, dus heeft het op iedereen invloed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef Perrin het volgende:
Nee, nee.. hoewel hij dan de enige vroegste is, zijn er veel meer gemeenschappelijke voorouders als je verder terug zou kunnen kijken. Hoewel we allemaal wat van hem (of haar) meegekregen kunnen hebben, is zijn bijdrage maar een drupje in de oceaan van bijdragen van allerlei anderen.
Die gast is geflipped!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef Arcee het volgende:
"He also introduced the "identical ancestors point," the most recent time -- less than 2,000 years ago in the simplified model -- when each person was an ancestor to all or ancestor to none of the people alive today."
Dit is wel interessant. Zou je dan kunnen zeggen dat als 1 van de voorouders van toen geen kinderen had gehad dat we dan nu een compleet andere wereldbevolking hadden gehad? 100% andere mensen dan die nu leven dus. Lijkt mij van wel, maar het klinkt zo onwerkelijk.
Sliding Doors.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef Wombcat het volgende:
Voorbeelden:
A sound of thunder
Sliding doors
Ja, fictie, maar toch.
Evolutie.. net zoals je wanneer je wat verder terug kijkt een gemeenschappelijke voorouders met andere zoogdieren hebt. En als je nog verder terugkijkt met alle levende wezens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Die gast is geflipped!![]()
Hoe komt het dan bijvoorbeeld dat er extreme rassen verschillen zijn dan als we 2000 jaar geleden al een en dezelfde gezamenlijke voorvader hadden?
Of val ik nu onwijs door de mand met een waanzinnig idiote veronderstelling?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |