Van omhoog houden doet mn poot pijn en worden mn tenen blauwigquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het ook, been there, een jaar of 10 geleden. 14 weken getaped, probeer je been echt zo veel mogelijk omhoog te houden en niet te snel te belasten! Heel veel beterschap!
tape moet je bewegen maar de eerste tijd niet lopen zonder krukkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van omhoog houden doet mn poot pijn en worden mn tenen blauwigdus ik hem heb meestal rusten op de vloer. Donderdag in principe een beoordeling. Wil ff morgen bellen of het woensdag al kan. Komt me beter uit
Maar als je getaped bent he... mag/kun je er dan weer op lopen? of is her nog steeds rust houden?
Haaaaaaiquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van omhoog houden doet mn poot pijn en worden mn tenen blauwigdus ik hem heb meestal rusten op de vloer. Donderdag in principe een beoordeling. Wil ff morgen bellen of het woensdag al kan. Komt me beter uit
Maar als je getaped bent he... mag/kun je er dan weer op lopen? of is her nog steeds rust houden?
Liggen opgevouwen op het aanrecht in een tasje....ik ga straks die kant weer op, want de neuroloog is toch in consult geroepenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Hoest met je grote onderbroeken Ing?
Droog???
Dacht ik ook...gewoon haar medicijnen die ze nu heeft met daarbij plaspillen maar dat schijnt toch niet zo te zijn....we zien vanzelf wel als we daar naartoe moeten....eerst maar even observerenquote:
wat ontzettend jammerquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn zulke leuke dekentjes.![]()
En ow, mijn tijdelijke baantje duurt nog maar tot de eerste week van september wss. De persoon die het over zou nemen heeft haar zaakjes iets eerder rond dan verwacht.
Zucht... kan ik weer solliciteren.
Wat rot voor je. Je weet dat het tijdelijk is, maar hoopt natuurlijk stiekem op meer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn zulke leuke dekentjes.![]()
En ow, mijn tijdelijke baantje duurt nog maar tot de eerste week van september wss. De persoon die het over zou nemen heeft haar zaakjes iets eerder rond dan verwacht.
Zucht... kan ik weer solliciteren.
Dat heb ik hier ook, maar dr is over misschien langer gesproken, dan hoop je daar toch opquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef nokwanda het volgende:
ach ja... ik wist dat het tijdelijk ewas en waarom. Ik ken de constructie hier en ik had al mazzel dat ik het kreeg in de eerste plaats.
Met dank aan DeZwabber.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
en het lieve dekentje!
Chico lag net in de keuken in de zon, maar de zon was ineens weg, komt ie terug, liggen de blonde del en die zwarte in zijn mand.
Hij dr bij, grommen, die twee alletwee oogjes stijf dichtknijpen, nu liggen ze dr met zn drietjes in
Bezoek weer de deur uitgewerkt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar deze tas hang je schuin om, dus je voelt echt amper gewicht, ik kan er uuuuuuren mee lopen met Chico er in, en Chico en Frits pasten samen makkelijk, plus dat deze vakjes heeft voor je eigen spullen nog.
Maar ik zou gewoon een buggy nemen als ik jou was hoor, hoef je helemaal niet te dragen.
Die katten maakt het ook helemaal niet uit waarop dez liggenquote:
Nope, Poot moet constant omhoog eigenlijk. Maar ik krijg er blauwe tenen van. Maar als ik hem laag heb klopt mn enkel als een idioot.quote:
Hmmm oke. Dus als ik tape heb, kan ik nog steeds niet normaal naar de dierentuinquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
tape moet je bewegen maar de eerste tijd niet lopen zonder krukken
heb t 2 keer gehad, dus eerst krukken, maar rondhupsen mag, introductielopen ging ook
t ergste is t verwijderen van de tapeiets met haargroei enzo
Die blauwe tenen lijkt me toch niet helemaal lekker....is daar wat over gezegd? Toen mijn enkel was gebroken had ik nooit blauwe tenen...tenminste niet meer toen mijn voet weer netjes recht ten opzichte van mijn knie was getrokken (zonder verdovingquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Poot moet constant omhoog eigenlijk. Maar ik krijg er blauwe tenen van. Maar als ik hem laag heb klopt mn enkel als een idioot.
Ja, zit het niet te strak?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die blauwe tenen lijkt me toch niet helemaal lekker....is daar wat over gezegd? Toen mijn enkel was gebroken had ik nooit blauwe tenen...tenminste niet meer toen mijn voet weer netjes recht ten opzichte van mijn knie was getrokken (zonder verdoving). Zou dat toch even aankaarten of er op dat moment niet ergens een probleem is met afknelling van de bloedsomloop naar je tenen.
Ik heb nog wel nitrazepamquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben eindelijk overstag Qwea, ik heb Melatonine liggen.
Ik had vanmiddag al gebeld voor een afspraak. Is normaal zegt zequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die blauwe tenen lijkt me toch niet helemaal lekker....is daar wat over gezegd? Toen mijn enkel was gebroken had ik nooit blauwe tenen...tenminste niet meer toen mijn voet weer netjes recht ten opzichte van mijn knie was getrokken (zonder verdoving). Zou dat toch even aankaarten of er op dat moment niet ergens een probleem is met afknelling van de bloedsomloop naar je tenen.
Ze heeft met haar zatte kop met een walrus gevoetbald, is onderuit gegaan en met een kaduke enkel door blijven feesten. Tramadolletje erin en verder beesten.*quote:
Ga maar van dat boekje uit...straks vallen je tenen eraf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag al gebeld voor een afspraak. Is normaal zegt zeAl staat er in mijn boekje dat je bij blauwe tenen moet bellen.
Mijn kleine teentje zit wel vet in de verdrukking en doet pijn. Ik wilde mn gips slopen zodat ze er eventueel nieuwe om konden zetten / na konden kijken straks of het getaped kan worden ofzo.
Mocht niet van MM
Ja, ach... vorig jaar was het nog zo, dat je gewoon gesjochten zat als je bij een gemeente binnen kwam. Nu moeten ze allemaal bezuinigen en is er een personeelsstop. Voor mijn functie gold al dat ie eigenlijk boventallig is. Geen formatieplek. En die wordt gebruikt om mensen binnen de gemeente die elders overbodig zijn, of waar ze helemaal genoeg van hebben een tijdelijke functie te bieden tot ze weer iets anders hebben. Er was even niemand voor en dus moesten ze wel uitwijken naar een externe, maar dat is tegen de huidige regels.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat rot voor je. Je weet dat het tijdelijk is, maar hoopt natuurlijk stiekem op meer.
Alles klopt, behalve dat ik zat wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze heeft met haar zatte kop met een walrus gevoetbald, is onderuit gegaan en met een kaduke enkel door blijven feesten. Tramadolletje erin en verder beesten.*![]()
*Dit is een dichterlijke versie waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.
Magic deed ik gewoon in een sjaal. Toen het nog kon, dan... intussen weegt hij 22 kiloquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar deze tas hang je schuin om, dus je voelt echt amper gewicht, ik kan er uuuuuuren mee lopen met Chico er in, en Chico en Frits pasten samen makkelijk, plus dat deze vakjes heeft voor je eigen spullen nog.
Maar ik zou gewoon een buggy nemen als ik jou was hoor, hoef je helemaal niet te dragen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles klopt, behalve dat ik zat wasvoor de verandering
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles klopt, behalve dat ik zat wasvoor de verandering
Moet ik dat dan nog configureren, of is het Plug and Pray?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
livebox is gewoon een router, dus ik zie niet in waarom niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Pagan het volgende:
Ik heb nu Wii Tennis, budget edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....die van mij doet het trouwens niet meer dus ik doe aan een langzaam spelletje....vliegen plakken aan vliegenpapier
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Blokker, dacht ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
Gelukkig dat je de kras niet ziet oh-oh!
Ik heb goed gegluurd, maar zie echt niets!
Zouden ze die lieve dekentjes nog hebben van de foto van Strega?
Die waren toch bij de Action?
Bij de bandnaam Scrum krijg ik nou niet meteen beelden van een folkband voor me eerlijk gezegd...meer beelden van een heavy metalband of iets in dat genrequote:
Nokmanda 's mond viel open bij deze foto.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wij waren er ook echt niet!
[ afbeelding ]
No chance! Dat was lang, lang, lang geleden. Hier in no-time uitverkocht, en toen stond hier ineens een schoenendoos (maat47) op de stoep met de complimenten van Zwabber.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
En Blokker ja, die dekentjes?
Ik ga morgen eens kijken!
Whut, neequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Haar, zijn de boekjes er al?
Heb volgens mij geen spannende/enge gekozen op speciaal verzoek
Oh-oh, wat zat er in je saaie bento?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nokmanda 's mond viel open bij deze foto.
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje eng op mij, maar ik was niet daar
Zaterdag! Maar dan heb je ze morgen dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut, neeWanneer heb je die op de post gedaan dan?
Ook de voordeur 's nachts niet open laten staan hè
quote:Bijzonder geinige webcam op http://www.abbeyroad.com/visit/ De hele dag beelden van bijna ongelukken omdat mensen de Beatles na willen doen!
Ja daar klikte ik vanmiddag al op, maar toen duurde het laden 20 minuten en toen heb ik het opgegevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef Pagan het volgende:
Even in de herhaling voor wie hem gemist heeft. Via Twitter gekregen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |