Van omhoog houden doet mn poot pijn en worden mn tenen blauwigquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het ook, been there, een jaar of 10 geleden. 14 weken getaped, probeer je been echt zo veel mogelijk omhoog te houden en niet te snel te belasten! Heel veel beterschap!
tape moet je bewegen maar de eerste tijd niet lopen zonder krukkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van omhoog houden doet mn poot pijn en worden mn tenen blauwigdus ik hem heb meestal rusten op de vloer. Donderdag in principe een beoordeling. Wil ff morgen bellen of het woensdag al kan. Komt me beter uit
Maar als je getaped bent he... mag/kun je er dan weer op lopen? of is her nog steeds rust houden?
Haaaaaaiquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van omhoog houden doet mn poot pijn en worden mn tenen blauwigdus ik hem heb meestal rusten op de vloer. Donderdag in principe een beoordeling. Wil ff morgen bellen of het woensdag al kan. Komt me beter uit
Maar als je getaped bent he... mag/kun je er dan weer op lopen? of is her nog steeds rust houden?
Liggen opgevouwen op het aanrecht in een tasje....ik ga straks die kant weer op, want de neuroloog is toch in consult geroepenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Hoest met je grote onderbroeken Ing?
Droog???
Dacht ik ook...gewoon haar medicijnen die ze nu heeft met daarbij plaspillen maar dat schijnt toch niet zo te zijn....we zien vanzelf wel als we daar naartoe moeten....eerst maar even observerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |