abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85086637
Noah Abraham op 25 januari 2009

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef innepin het volgende:
Het vorige deel: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 69

De dreumessen:

22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
pi_85086677
Wanneer is er een Amsterdam meet?
:-)
Hebben jullie kids trouwens vaak nachtmerries?
pi_85088173
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:12 schreef sedano het volgende:
Wanneer is er een Amsterdam meet?
:-)
Hebben jullie kids trouwens vaak nachtmerries?
Ik wil ons bescheiden Appartement wel beschikbaar stellen. Dan word het wel Amstelveen. Hoe zitten jullie op zondag 5 september?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_85088660
Onze dochter Lena is dol op Bumba. Ik dacht in onze vakantie naar zo een Plopsapark heen te gaan met haar. Maar misschien is daar nog wat jong voor. Ze is in juni 1 geworden. Iemand al ooit geweest of enig idee of dit leuk is voor de kindjes uit deze leeftijdscategorie?

[ Bericht 21% gewijzigd door Lange_Lans op 10-08-2010 13:12:01 ]
pi_85089155
Nachtmerries? Volgens mij eigenlijk nooit... Hij is misschien 1 of 2 keer midden in de nacht ineens huilend wakker geworden. Wel eens dat ik binnenloop 's avonds om 23:00 om nog even onder te stoppen en dat hij één oogopen doet en iets wazigs zegt _O-

Gisteren: 'mama, weeuw! ' (leeuw) en dan gaapt hij en pit hij verder. Maargoed, hij is niet bang voor leeuwen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:10:12 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85090907
dreumes hier ligt (eindeljk) lekker te slapen .. t wandelingetje naar de buurtpreventie heeft m net dat zetje gegeven om slaperig genoeg te worden denk ik ...

buurtpreventie? Ja mijn kitten was de lui van de groenvoorziening achterna gelopen, en zat nu een kleine kilometer verder ofzo .. ik kon dat beest wéér gaan ophalen dus :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:41:14 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85092081
Welkom Jolene, Innepin en Willow en Bar en Roy! Gezellig *O*

Oeke, hoe gaat het met Kobus? Last van de prikken? Joep werd na 5 dagen ineens heel ziek van die bmr prik. Hij had toen wel 3 dagen echt 39 of meer koorts.... ;(

Aaa Tessie, arme Graeme!! Wij hadden hier dus exact hetzelfde hè, alleen dan met de zandbank. Sindsdien luister ik naar mijn moeder gevoel en niet meer naar de rationele wijsheid van mijn lief :+ (die dan meestal roept: niet zo panisch!!). Ik laat Joep ook echt wel veel oefenen, maar sta graag bij hem in de buurt om hem op te vangen als het mis gaat. Hebben jullie kindjes dat ook? Dat ze soms niet eens kijken? waar ze hun voeten naar zetten bedoel ik. Dan zit Joep ergens op en dan wil hij eraf en dan kijkt ie helemaal niet wat ie doet, dan zit ie naar mij te lachen en zeg dan telkens: "Kijk nu waar je je voet neer zet!!"

Tinuviel!! Een zin! :D Wat goed van Jair!!

Hier is trouwens de deur open en dicht doen ineens super leuk. Ik vind het alleen wat minder als ik aan de andere kant van de deur ben (bijv washok) en dan de kamer weer in wil :D Joep vindt het echter hilarisch als ik dan aan de andere kant sta te klagen dat ik naar binnen wil.

LangeLans, ik zou zelf nog een jaartje wachten. Denk dat ze het bos of park net zo leuk vindt.
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:44:03 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85092198
Jan let wel vaker niet op waar hij loopt Seilram, maar tot nu toe (ik waarschuw m wel hoor) is hij nog steeds niet gevallen, of iig niet op z'n snoet :+ hij vangt zichzelf dan op met zijn handjes, zijn val-reflex is dus wel in orde schat ik zo ^^
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85094803
Advies nodig!
Mila heeft nu maat 86 met shirtjes (maat 80 past ze ook nog maar vind ik wat karig zitten), ik heb een leuke winterjas voor haar gevonden maar weet niet welke maat ik moet kiezen.. Wat zouden jullie doen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:49:49 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85095180
86 / 92 halen Raissa

pi_85095559
Seilram, Willow is net zo geobsedeerd door deuren! Kastjes, de gangdeur, zelfs de buitendeur. En een lol dat ze d'r mee heeft...? Vooral als de buitendeur open staat, dan wordt ie tegengehouden door zo'n stokje dat aan de deur vast zit en dan op de grond staat (lekker snugger uitgelegd :') ) en dan krijgt ze het rustig voor elkaar om dat stokje omhoog te krijgen zodat ze de deur dicht krijgt. En dan is het idd het leukst als ik aan de andere kant van de deur sta, want dan kan ze lekker op het glas meppen enzo.

Jair, een zin! Wat knap! Ik kan me daar nog helemaal niets bij voorstellen, echte woordjes enzo. Maar het zal er waarschijnlijk toch dit jaar van komen! *emo*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85095828
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef seilram het volgende:

LangeLans, ik zou zelf nog een jaartje wachten. Denk dat ze het bos of park net zo leuk vindt.
Dan doe ik maar een keer een zelf een Bumba pak aan. :s)
pi_85098856
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Raissa het volgende:
Advies nodig!
Mila heeft nu maat 86 met shirtjes (maat 80 past ze ook nog maar vind ik wat karig zitten), ik heb een leuke winterjas voor haar gevonden maar weet niet welke maat ik moet kiezen.. Wat zouden jullie doen?
Raissa ik zit met hetzelfde dilemma. Heb nog geen leuke jassen gezien in de winkels maar zo ja welke maat moet ik hebben? Hij zit nu tussen 74 en 80 in. Als het echt voor de winter is, moet ik denk ik wel 86 hebben of toch liever nog groter? Vaak zitten de maten tot 80 of 86 ook bij de babys en als het groter moet zijn, moet ik dus de kindermaat hebben.

Deur open en dicht doen is hier ook een succes. Dit wordt ook gelijk begeleid door de woorden "open" en "dicht" te gebruiken. Helaas vind hij het juist niet leuk als ik aan de andere kant van de deur sta. Dan gaat hij met dingen ertegen aan slaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:32:07 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85102626
ik zie het wel tegen de tijd dat het winter begint te worden in de uitverkoop. Hij groeit er toch binnen een winter uit en ik ga geen bakken geld uitgeven voor iets wat hij net drie maanden draagt en dan nooit meer. aangezien de volgende een lentebaby is, kan ik het ook niet zomaar "overdoen" op de volgende ^^ .Als hij straks echt een kleuter is en niet zo onwijs hard meer groeit ga ik wel eens kijken of ik wat meer geld ga uitgeven aan kinderkleding ;)

pi_85107886
De winter is mij nog wat ver weg hoor ;)

Wat is tegenwoordig echt een hit qua nuttig "speelgoed"voor 1jarigen?

Roy is aan de klim en klauterfase begonnen, en dan ook echt overal op en overal uit...
Dus ook zijn schommelpaard, ook zijn loopwagen, gaat hij gewoon op het "zadel"staan. :X

En paar weken terug ook maar uit zijn bed geklommen/gevallen, alleen meneer zat er niet zo mee, even jammeren en daarna vrolijk weer verder 8)7 :)

Qua eten mogen wij verre van klagen, Roy eet alles zonder problemen, al lekker met de pot mee wat ideaal is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:38:46 #66
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85107963
Bar en Roy, welkom *O* en succes bij de KNO arts :*

Ik heb ook nog niet zo nagedacht over een winterjas. Ik ga ook tegen de tijd dat het winter wordt eens kijken en me dan ook bedenken welke maat. Sowieso maar even passen dus.
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:41:09 #67
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85108091
Zo Roy, wat ga je hard, nu al uit bed klauteren :D

Wat hier een hit is, alleen niet heel nuttig, is al vanaf dat Maarten nog geen één was, is een muziektafel. Het is een plastic tafel met pootjes en daarop allerlei instrumentjes en knopjes waar muziek uit komt. Maarten vindt het nu dus nog steeds leuk.
pi_85111322
quote:
Ik heb ook nog niet zo nagedacht over een winterjas. Ik ga ook tegen de tijd dat het winter wordt eens kijken en me dan ook bedenken welke maat. Sowieso maar even passen dus.
Normaal gesproken zou ik dat ook doen maar ik kwam nu eindelijk een leuke tegen :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:16:37 #69
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85115448
Er is er hier één om 19.00 uur volledig ingestort, zo gek :P
Zondag om 22.00 uur pas slapen (daarvoor een uur in de auto en niet gaan slapen)
Maandag 9.15 uur wakker, middagslaapje van 13.45 t/m 17.45 uur (een uur langer dan normaal) en gisteren pas om 20.45 uur gaan slapen.
Vandaag weer gewoon op tijd wakker (7.00 uur) en op het kdv ook gewoon 'normaal' geslapen... Dus ja, zo gek is het dus ook weer niet :P
pi_85127598
Ondertussen mogen wij ons hier ook al een maand melden maar steeds kwam het er niet van }:|

Leander is ondertussen 1 geworden dus even een kleine update.
Zijn eerste verjaardag heeft ie in het ziekenhuis doorgebracht. Hij was weer teveel afgevallen en daarvoor was sondevoeding echt nodig. En dat was helaas precies met zijn verjaardag. Gelukkig mocht ie na een week weer lekker thuis komen. Hij was iets aangekomen en thuis krijg ie nu speciaal drinken enzo. Daarna ging het even lekker. Hij was ondeugend en lief en zo leuk. Totdat ie na een paar dagen thuis ineens met zijn linkerbeen ging slepen als ie liep. Dus weer na ziekenhuis (voor diegene die het niet weten, Leander heeft aan zijn kleine hersens een lichte beschading), daar blijkt na weer een mri dat zijn gedeelte voor de mototiek waarschijnlijk toch ook een tik heeft gekregen :'( Dat wat ie nu kan kan ie maar wat er nog bij komt weten we niet. Hij loopt nu wel maar sleept nog steeds met zijn linkerbeen.Erg confronterend steeds. Maar ja hij loopt gelukkig.
Nu heeft ie dus 3 keer in de week fysio en over 2 weken ook 3 keer in de week gebarentaal leren. Dus we zijn lekker druk. Ondertussen was ik ook begonnen met een nieuwe baan dus begon allemaal al goed. Gelukkig heb ik of R wel steeds vrij kunnen krijgen.
Verder is ie heel erg leuk. Hij klimt echt overal op en wil de hele dag door knuffelen. Hij heeft heel erg last van verlatingsangst maar ja das ook niet zo gek na de laatste tijd. Daar komen we ook wel weer doorheen. Hij heeft geen speentje meer en dat gaat eigenlijk vanaf het begin al goed. Alleen de eerste nacht beetje gezeurt erom. Hij leert steeds meer gebaren en zo begrijpen we elkaar steeds meer O+ Praten doet ie dus nog steeds niet :P maar we verwachten dat voorlopog ook nog niet.

Straks moeten we weer na cb voor extra gewicht en hoofdcontrole. Gelukkig moet dat niet steeds in het zh want dan moeten R ook steeds vrij nemen. Nu doen we dat bij het cb en die geven het door aan de ka.
Nou dat was het wel zo'n beetje.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_85128243
MeNicole, wat jammer dat Leander zn eerste verjaardag in het ziekenhuis heeft doorgebracht, gelukkig kon hij snel weer naar huis! Confronterend dat slepen met zn beente en die MRI.
En natuurlijk welkom hier bij de dreumessen *O*
Fake it till you make it...
pi_85128379
MeNicole welkom hier en gefeliciteerd met de verjaardag van Leander. Kan me voorstellen dat daardoor zijn verjaardag erg dubbel voelt. Eerst de angst om je kindje. Dan krijg je ook nog slecht nieuws en de onwetendheid over hoe hij zich zal ontwikkelen.

Heel veel sterkte en goede genezing voor Leander. Hopelijk slaat de fysio en de gebarentaal goed aan en kan hij zich gewoon verder blijven ontwikkelen. :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_85128415
Menicole, welkom hier. Wat een zorgen om dat kleine mannetje :*

Ik heb toevallig maandag ook een winterjas voor Seb gekocht. Kwam een hele leuke tegen voor de helft van de prijs. Die kon ik niet laten liggen :s)

en de winter is NIET ver weg :6 :|W het is al bijna februari toch?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85128420
Volgens mij had ik nog een foto van mn dreumes met haar feestjurkje gemaakt door oma beloofd, crosspost uit het fototopic:
Fake it till you make it...
pi_85128486
Welkom bij de dreumessen MeNicole *O*
Geen alleen maar fijne update, wat jammer dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen en dan ook nog wel met zijn verjaardag. Niet fijn dat de motoriek dus ook beschadigd is. Ik hoop dat Leander zich toch nog fijn gaat ontwikkelen, iig binnen zijn mogelijkheden.

Wat betreft praten: dat doet Senna ook nog niet hoor. Is niet zo heel vreemd voor kindjes van net een jaar :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85128898
Welkom Nicole *O* En wat balen van die verjaardag....

Toffe foto Nijna! O+
pi_85129991
ooooooh, Elin stond net zomaar, deze vuist op deze vuist mee te doen.. en daarna zong ze mee met de teletubbies

(tinnewin issie LALAAAAAAA oooooooooo OOOOOOOH

O+ O+ O+
vaker die tv aanzetten dus :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 10:08:28 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85130130
MeNicole :* welkom en sterkte met je kleine vent ..
Lieve foto Nijna!
Elin :D
Estrys: ja volgende maand :P

woensdag 11 augustus 2010 @ 10:09:03 #79
108648 cattie
lieve moeder
pi_85130147
kd, wat knap van Elin! Maar kijk uit met de tv, voordat je het weet lacht je dreumes naar Bumba. Schattig en verontrustend tegelijkertijd. Ik vind het een kloteclown.

MeNicole, welkom hier. Wat naar allemaal, sterkte.

Kleine Fee update:
Het is een geweldig meisje. Ze slaapt langzaamaan steeds iets beter (maar nog steeds niet door). Ze loopt als de beste, brabbelt veel en gaat steeds meer praten. Kleuren vindt ze helemaal geweldig. Samen met Ive heeft ze veel lol. En ze eet bijna alles, klein smikkelkontje. O+
pi_85130249
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:09 schreef cattie het volgende:
kd, wat knap van Elin! Maar kijk uit met de tv, voordat je het weet lacht je dreumes naar Bumba. Schattig en verontrustend tegelijkertijd. Ik vind het een kloteclown.

te laat...

BUPAAAAAA Buluuuuuu, balaaaaaaaaaaaaaaaaa, buuupaaaaa buuuuupaaaaaaa

blauwe radijs? eeeeeeeeeej
groene radijs? eeeeeeeeej
rode radijs? aaaaaaaaaaa
klapklapklap

en weet je HOE lang de weg naar Italie duurt met die klote clown op de DVD speler }:|
pi_85130297
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:09 schreef cattie het volgende:

MeNicole, welkom hier. Wat naar allemaal, sterkte.

Kleine Fee update:
Het is een geweldig meisje. Ze slaapt langzaamaan steeds iets beter (maar nog steeds niet door). Ze loopt als de beste, brabbelt veel en gaat steeds meer praten. Kleuren vindt ze helemaal geweldig. Samen met Ive heeft ze veel lol. En ze eet bijna alles, klein smikkelkontje. O+
Hier ook te laat, dat schijnt ze t leukst te vinden ;(
daarna de tubbies.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 10:34:20 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85130816
Jan taalt totaal niet naar TV .. na zijn geboorte stond dat ding continu aan (voor mezelf, ik wilde geluid horen en beelden zien, t interesseerde me niet wat), maar tegenwoordig staat ie steeds vaker uit omdat ik er gek van word. (dan krijg ik teveel impulsen, ik merk dat het zonder tv gewoon beter gaat) en Jan kijkt er gewoon nog steeds niet naar om ..

pi_85130981
hier eigenlijk net zo. op bumba en de tubbies na, kan het haar niet zoveel boeien allemaal

ze vraagt nog wel steeds de hele dag om 'handjies ???!' en dan moet K3 weer op met handjes draaien..

nu ook, al voor de 5e keer :( en de andere liedjes wil ze niet, (ik probeerde lollipopland enzo en dan schreeuwt ze NEEEEEEEEEEEEEEEE HANDJIES'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 10:45:37 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85131189
Handjes ? die ken ik niet *gaat zoeken op youtube*

Overigens echte driftbuien heb ik hier nog zelden nooit gezien. Of hij nou zo makkelijk is, of dat ik hem zo goed ken dat ik het gewoon voor ben, ik weet het niet. De laatste tijd doet Jan af en toe wel weer met zijn hoofd tegen het raam of de vloer aan slaan als hij boos wordt, maar hey, dat doet toch pijn en dat is dan ook snel afgelopen voor dat moment :P

Toch kan hij af en toe flink het bloed onder mijn nageles vandaan halen als hij voor de 100e keer in de kattenbak drollen aan het zoeken is ( :') ) of mijn laatjes probeert leeg te klauwen. Ook schoppen tijdens het luier verschonen is niets nieuws hier. Hoe gaan jullie daar mee om, behalve alleen maar verbieden en nee zeggen ?

pi_85131460
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:
hier eigenlijk net zo. op bumba en de tubbies na, kan het haar niet zoveel boeien allemaal

ze vraagt nog wel steeds de hele dag om 'handjies ???!' en dan moet K3 weer op met handjes draaien..

nu ook, al voor de 5e keer :( en de andere liedjes wil ze niet, (ik probeerde lollipopland enzo en dan schreeuwt ze NEEEEEEEEEEEEEEEE HANDJIES'
ja die is hier ook favoriet. Handjes draaien en dan meedoen met zijn handjes O+
pi_85132435
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:45 schreef DJMO het volgende:
Handjes ? die ken ik niet *gaat zoeken op youtube*

Overigens echte driftbuien heb ik hier nog zelden nooit gezien. Of hij nou zo makkelijk is, of dat ik hem zo goed ken dat ik het gewoon voor ben, ik weet het niet. De laatste tijd doet Jan af en toe wel weer met zijn hoofd tegen het raam of de vloer aan slaan als hij boos wordt, maar hey, dat doet toch pijn en dat is dan ook snel afgelopen voor dat moment :P

Toch kan hij af en toe flink het bloed onder mijn nageles vandaan halen als hij voor de 100e keer in de kattenbak drollen aan het zoeken is ( :') ) of mijn laatjes probeert leeg te klauwen. Ook schoppen tijdens het luier verschonen is niets nieuws hier. Hoe gaan jullie daar mee om, behalve alleen maar verbieden en nee zeggen ?
ik negeer t meeste (zoals dat trappen tijdens t verschonen.. ze lijkt het alleen maar grappig te vinden als ik au roep of er iets van zeg, dus dan negeer ik het trappen en probeer haar een liedje te laten zingen oid, afleiden :)

of idd weer wegplukken bij iets.
Als ik het gehad heb..en voor de triljoenste keer 'nee ' moet zeggen, dan pak ik haar op, zet haar op de bank, ga voor haar zitten en zeg dan duidelijk weer NEE en dat ik het niet leuk vind dat ze het doet.. en dat lijkt ze enigzins te begrijpen.
Bank is dus de toespreekplek.. geen strafplek :)
pi_85132810
Hier is het helaas ook voor de zoveel honderd keren steeds weer wegplukken en nee zeggen. Dat mag je niet doen en uitleggen waarom. Na honderd keer ongeveer gaat het er wel in hoor. Inmiddels laat hij bijvoorbeeld meestal de plant en de aarde met rust. Die gaat helaas nu naar een nieuwe plek toe, dus maar hopen dat het daar net zo goed gaat. Nou heeft hij een nieuw speeltje gevonden. De knopjes op de televisise. Als ik eens wat aan het kijken ben waar hij bij is. Dat komt toch niet vaak voor. Nu gaan wij die denk ik maar afdekken met een plastic schermpje en andere dingen zoals afstandsbediening, mobiele telefoon etc. moeten wij gewoon niet laten liggen. Als hij het ziet en niet mag krijgt hij weleens driftbuien.

Nijna wat een leuke foto van je meiden O+

Elin ben je lekker aan het zingen *O* Dat meezingen is lief. Dat doet Jair nog niet. Hij vind liedjes wel geweldig en met klap eens in je handjes, doet hij de handjes op zijn hoofd.

Estrys wil je alsjeblieft even afkloppen. Gisteren was even voorlopig genoeg herfst en winter :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_85133200
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef Tinuviel het volgende:
Hier is het helaas ook voor de zoveel honderd keren steeds weer wegplukken en nee zeggen. Dat mag je niet doen en uitleggen waarom. Na honderd keer ongeveer gaat het er wel in hoor. Inmiddels laat hij bijvoorbeeld meestal de plant en de aarde met rust. Die gaat helaas nu naar een nieuwe plek toe, dus maar hopen dat het daar net zo goed gaat. Nou heeft hij een nieuw speeltje gevonden. De knopjes op de televisise. Als ik eens wat aan het kijken ben waar hij bij is. Dat komt toch niet vaak voor. Nu gaan wij die denk ik maar afdekken met een plastic schermpje en andere dingen zoals afstandsbediening, mobiele telefoon etc. moeten wij gewoon niet laten liggen. Als hij het ziet en niet mag krijgt hij weleens driftbuien.

Nijna wat een leuke foto van je meiden O+

Elin ben je lekker aan het zingen *O* Dat meezingen is lief. Dat doet Jair nog niet. Hij vind liedjes wel geweldig en met klap eens in je handjes, doet hij de handjes op zijn hoofd.

Estrys wil je alsjeblieft even afkloppen. Gisteren was even voorlopig genoeg herfst en winter :P
hahah Elin kan al zappen met de AB! En ze zet zelf de T.V aan als ik het aan haar vraag (ze zet hem ook vaak uit als ik het niet vraag overigens :P
pi_85139793
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hahah Elin kan al zappen met de AB! En ze zet zelf de T.V aan als ik het aan haar vraag (ze zet hem ook vaak uit als ik het niet vraag overigens :P
Zappen met de afstandsbediening is ook Jairs grootste hobby. Tevens als mama iets wil gaan kijken. Hij kan hem ook aanzetten, weet niet of hij het op bevel kan of dat hij gewoon per toeval het goede knopje heeft gevonden. Hij zapt ook ongevraagd :o
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 14:25:32 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85139846
daarom liggen onze ab's boven op een kast waar Jan er niet bij kan

pi_85140175
O, ze vermaakt zich er prima mee en ze molt ze niet, prima bezigheidstherapie :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 14:40:02 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85140516
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
O, ze vermaakt zich er prima mee en ze molt ze niet, prima bezigheidstherapie :+
jan haalt dus het klepje los, en probeert de batterijen op te vreten (en ja, hij krijgt toch heus genoeg te eten }:| ) dus vandaar dat wij dat soort dingen veilig weg leggen. Hij heeft overigens wel een eigen mobiele telefoon, maar ook daar is de batterij uit gehaald vanwege t verhaal hierboven ^^

woensdag 11 augustus 2010 @ 14:46:22 #93
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85140811
Goedemiddag :W :W

Wij zijn ook weer terug van vakantie... ik ga later even terug lezen.... jullie hebben veel gepost!! :o
Make love, not war ☮
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:27:18 #94
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85154969
Laatjes leeghalen, tsjek, en dan vervolgens ook alles naar een ander laatje verhuizen, tsjek. Of een broekje vinden en dat dan maar aantrekken en dan huilen omdat je niet snapt hoe zo'n broekje nu over je knieen over je broek aan kan.

Vervelende is dat ze bij mijn veels te kleine aanrecht kan, dus er alles vanaf probeert te trekken. Ook houdt het van tekenen/kleuren vooral op de ramen.

Maar het is verder een schat, en zeer religieus. Kind loopt de hele tijd met een deken op haar hoofd te bidden. Moet ik wel klappen en zeggen hoe goed dat is, anders gaat het schreeuwen. Leuk truukje ook als er mensen op bezoek komen... Komt het weer aan met haar blauwe vliegtuigdekentje haar kunstje vertonen... En gegarandeerd succes, zelfs mijn moeder is er van gecharmeerd....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 21:27:39 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85157706
is er rond 20 maanden nog een sprong? één waarbij ze ineens doorhebben hoe ze wakker kunnen blijven? }:| t is nu al twee dagen raak achter elkaar .. meneer is niet moe te krijgen, en blijft maar wakker lijkt het wel .. overdag slapen is ook al een drama ...

Het klinkt schattig idd Basboussa <3

pi_85158000
Ja Ik denk het wel DJMO! Erg herkenbaar iig!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 21:42:21 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85158393
poging nummer 10 om m naar bed te krijgen -_-

woensdag 11 augustus 2010 @ 21:50:07 #98
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85158733
MeNicole en Leander wekom *O* En sterkte met de kleine man, klinkt allemaal erg heftig :*

Tv kijken *check* Als Maarten de AB in het vizier krijgt dan poogt hij ook de tv aan te zetten, we hebben een of andere alles in één supersonische AB dus meestal ontregelt Maarten iets en staat of de blue-ray of de mediacentre aan....
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:51:17 #99
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85158796
Sterkte DJMO met Jan naar bed te krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 22:08:33 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85159697
t slaapt nog steeds niet :')

-edit-- hij zit nu blokken te stapelen en weer om te gooien .. de grootste lol heft hij O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')