zo blij met ons meisje, ze is zoo leuk, nog veel en veel leuker dan ik ooit had gedacht. Ze is lief en mooi en ik vind het zo geweldig fijn dat ik haar mama mag zijn
 zo blij met ons meisje, ze is zoo leuk, nog veel en veel leuker dan ik ooit had gedacht. Ze is lief en mooi en ik vind het zo geweldig fijn dat ik haar mama mag zijn  Ik loop al een paar dagen gewoon helemaal naast mezelf van blijdschap en geluk
 Ik loop al een paar dagen gewoon helemaal naast mezelf van blijdschap en geluk  Gewoon, dat ik het voorrecht heb dit mee te maken en dit geweldige meisje in m'n leven te hebben.
 Gewoon, dat ik het voorrecht heb dit mee te maken en dit geweldige meisje in m'n leven te hebben. 

Ik heb helaas alleen nog maar een dreumes over...
 Ik heb helaas alleen nog maar een dreumes over...  

Zo leuk om haar te zien oefenen.
  Zo leuk om haar te zien oefenen.   

En dan ook beseffen dat ze gewoon echt helemaal jullie kindje is, en dat je haar niet hoeft terug te brengen 's avonds.....
 En dan ook beseffen dat ze gewoon echt helemaal jullie kindje is, en dat je haar niet hoeft terug te brengen 's avonds.....  

, Gonnie en Gijsje (of andere boekjes uit die serie, die zijn
, Gonnie en Gijsje (of andere boekjes uit die serie, die zijn  )
 ) zet 'em op Annicka!
 zet 'em op Annicka!

heerlijk zoals jij het omschrijft. Weet je, een kennis van mij zit in een depressie en pas geleden zei ze: ik kan me best voorstellen dat sommige moeders een kussen op het hoofd van hun baby drukken. Ik had meteen tranen in mijn ogen, gelukkig heeft ze al hulp gezocht, maar ik kan me dat dus nooit nooit van mijn leven voorstellen!! Ik schrok zo toen ze het zei. Toen ik s'avonds Joep naar bed bracht, moest ik weer huilen. Ik hou zo zo zo veel van hem, moet er echt niet aan denken dat er ooit iets aan dat kleine lieve mensje komt. Zo stom, ineens is alles wat hij leuk vindt ook veel leuker dan dingen die ik eerst deed. Weet niet hoe of ik dat goed kan uitleggen, maar als we iets gaan doen wat hij leuk vindt en hij straalt helemaal, dan is mijn dag gewoon zo goed. Dan ben ik zelf ook helemaal gelukkig dat hij gelukkig is.
  heerlijk zoals jij het omschrijft. Weet je, een kennis van mij zit in een depressie en pas geleden zei ze: ik kan me best voorstellen dat sommige moeders een kussen op het hoofd van hun baby drukken. Ik had meteen tranen in mijn ogen, gelukkig heeft ze al hulp gezocht, maar ik kan me dat dus nooit nooit van mijn leven voorstellen!! Ik schrok zo toen ze het zei. Toen ik s'avonds Joep naar bed bracht, moest ik weer huilen. Ik hou zo zo zo veel van hem, moet er echt niet aan denken dat er ooit iets aan dat kleine lieve mensje komt. Zo stom, ineens is alles wat hij leuk vindt ook veel leuker dan dingen die ik eerst deed. Weet niet hoe of ik dat goed kan uitleggen, maar als we iets gaan doen wat hij leuk vindt en hij straalt helemaal, dan is mijn dag gewoon zo goed. Dan ben ik zelf ook helemaal gelukkig dat hij gelukkig is. wat een mijlpaal. Ik was helemaal emo. Echte schoenen
  wat een mijlpaal. Ik was helemaal emo. Echte schoenen   en hij stapte er zo vrolijk mee rond in de winkel. Hele fijne winkel ook, alles opgemeten, lengte en breedte en toen zei ik al: die vind ik wel leuk! Die mevrouw: nou eigenlijk werkt dat hier zo niet, want alle schoenen zijn anders qua breedte, dus ik ga nu wat schoenen in het magazijn zoeken die precies goed zijn voor hem. Ik: oow
  en hij stapte er zo vrolijk mee rond in de winkel. Hele fijne winkel ook, alles opgemeten, lengte en breedte en toen zei ik al: die vind ik wel leuk! Die mevrouw: nou eigenlijk werkt dat hier zo niet, want alle schoenen zijn anders qua breedte, dus ik ga nu wat schoenen in het magazijn zoeken die precies goed zijn voor hem. Ik: oow   
   . Ze houden ook een hele kaart bij met zijn gegevens, dus als we volgende keer weer komen, dan kijken ze hoe het vorige keer was. Dus hij zijn voeten groeien enzo. Ik vond die mevrouw echt fijn. Vorige keer bij een andere winkel geweest toen hij net kon staan en die verkoopster begon al te zuchten toen ik vroeg of ze zijn voetjes op wilde meten.
 . Ze houden ook een hele kaart bij met zijn gegevens, dus als we volgende keer weer komen, dan kijken ze hoe het vorige keer was. Dus hij zijn voeten groeien enzo. Ik vond die mevrouw echt fijn. Vorige keer bij een andere winkel geweest toen hij net kon staan en die verkoopster begon al te zuchten toen ik vroeg of ze zijn voetjes op wilde meten.

Wat een fijn schoenverhaal, maar je hebt dus uiteindelijk niet degenen die je wilde/mooi vond?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
Vandaag voor Joep zijn eerste schoenen gekochtwat een mijlpaal. Ik was helemaal emo. Echte schoenen
en hij stapte er zo vrolijk mee rond in de winkel. Hele fijne winkel ook, alles opgemeten, lengte en breedte en toen zei ik al: die vind ik wel leuk! Die mevrouw: nou eigenlijk werkt dat hier zo niet, want alle schoenen zijn anders qua breedte, dus ik ga nu wat schoenen in het magazijn zoeken die precies goed zijn voor hem. Ik: oow

haar kindje huilt ook heel veel, heeft een koemelk allergie, dus in dat opzicht kan ik er ook niet over mee praten, maar vind het zo sneu voor haar.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Vicky het volgende:
wat ontzettend fijn Seliram!!
ik kan me helaas wel voorstellen.. Ik zou het nooit en te nimmer doen, maar ik weet jammer genoeg wel een beetje hoe ze zich moet voelen...

. Ik ging op Tess passen. Jij had een feestje en jullie hadden echt een mega groot huis
 . Ik ging op Tess passen. Jij had een feestje en jullie hadden echt een mega groot huis   het was zo groot, het leek wel een schoolgebouw. Raar toch!
  het was zo groot, het leek wel een schoolgebouw. Raar toch!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |