abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:24:23 #1
5428 crew  miss_sly
pi_84591082
Het vorige deel: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 68

De dreumessen:

22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 07-08-2010 20:14:58 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:24:51 #2
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84591099
ik vind babytjes zo lief
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84591108
Sly :D _O-

t laat je niet los hè, die babytijd :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:25:30 #4
5428 crew  miss_sly
pi_84591121
Mag ik even? Ik borrel echt zo vreselijk over, dat ik het gewoon eventjes moet posten, ik moet het kwijt.

Ik ben zooo gelukkig O+ O+ O+ zo blij met ons meisje, ze is zoo leuk, nog veel en veel leuker dan ik ooit had gedacht. Ze is lief en mooi en ik vind het zo geweldig fijn dat ik haar mama mag zijn O+ Ik loop al een paar dagen gewoon helemaal naast mezelf van blijdschap en geluk O+ Gewoon, dat ik het voorrecht heb dit mee te maken en dit geweldige meisje in m'n leven te hebben.

Pfff, zo, dat moest ik echt even ergens uitjubelen :@ O+ *O*

Daarmee sloot ik het vorige topic :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:26:29 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84591152
Baby'tjes zijn lief, O+ Ik heb helaas alleen nog maar een dreumes over... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:26:52 #6
5428 crew  miss_sly
pi_84591168
Oeps, ik zie het _O-
ik ga even een verzoekje in het FB topic deponeren :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:27:49 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84591202
Zo in de wolken dat ze van een dreumes een baby maakt... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:32:06 #8
5428 crew  miss_sly
pi_84591324
haha ja, en dat terwijl ik al eventjes juist zo blij ben met mijn dreumes en de baby niet mis :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:32:48 #9
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84591353
*totaal in verwarring is*

Vraagje: ik heb nog een vrijekeuzebon van de ECI liggen van 25 euro, iemand tips voor een leuk boek voor Thomas?
Hoeft niet per se ECI assortiment te zijn, ik moet ook nog een verlanglijstje maken voor zijn verjaardag dus daar kan het ook op.

En als ik er dan toch ben, hebben jullie ook nog speelgoedtips voor een bijna-1-jarige, naast een loopfietsje en duplo?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 15:34:55 #10
5428 crew  miss_sly
pi_84591416
ow Ca.ra, wat ik nog graag zou willen voor Senna is de vierluik van Bruna met 4 sprookjes. Zal zo even zoeken voor je welke ik bedoel. Volgens mij is die 25 euro.

Deze bedoel ik: http://www.bol.com/nl/p/n(...)666834660/index.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:46:27 #11
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84591811
Cara: Ik heb vorige week een leuk boek gekocht: 'Mijn eerste 100 woordjes' van 'Van Goor'. Annicka vind het geweldig en zit de hele tijd de plaatjes aan te wijzen waarna ik natuurlijk moet zeggen wat het is. :)

Annicka kan bijna springen. :D Zo leuk om haar te zien oefenen. O+
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:05:48 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84592494
Leuke tips! Nou moet ik nog kiezen ook!
Van de auteur van 100 woordjes hebben wij een boekje 'woorden' met allerlei voelelementen. Dat is een van Thomas' favorieten. Nou even zoeken of ECI die ook heeft.

En dan vraag ik die sprookjes voor zijn verjaardag, de moeder van mijn man is helemaal Dick Bruna fan dus echt iets voor haar.

(meer tips altijd welkom hoor!)

Post je tzt een springfilmpje GWS?

Jaaa, ECI heeft het groot woordenboek, dat is het 100 woordenboek in combo met een paar andere succesnummers. En nu met 40% korting. Hoppa!
(nog voor 14 euro boeken zoeken...)

[ Bericht 18% gewijzigd door Ca.ra op 28-07-2010 16:11:28 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84594542
huh, die TT :D

miss, ik zit toevallig al een paar dagen in dezelfde geluksflow als jij O+

en nu ben ik weer weg hier
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 17:00:24 #14
5428 crew  miss_sly
pi_84594593
lily, heerlijk he O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84594907
Ja, ik kan haar wel opvreten O+
de jongens ook hoor maar hun aaibaarheidsfactor is wat kleiner dan die van haar nu op deze leeftijd ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:21:00 #16
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84597104
Ohhhh, miss, wat heerlijk! :D En dan ook beseffen dat ze gewoon echt helemaal jullie kindje is, en dat je haar niet hoeft terug te brengen 's avonds..... :)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84599580
Miss_sly, lekker in de wolken, heerlijk toch O+
Die 4 sprookjes van Bruna, leuk zeg, die ga ik op het lijstje van Mirte zetten! Dank voor de tip!

Ca.ra, Nijntje doet het hier erg goed moet ik zeggen. En van die kartonnen boekjes om zelf te lezen :), Gonnie en Gijsje (of andere boekjes uit die serie, die zijn O+ )
Andere cadeautjes... bij Iris op haar verlanglijstje staat een watermolen voor in bad, een garage van fisher price.

GWS, wat knap zeg dat ze bijna kan springen *O* zet 'em op Annicka!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84600027
Het boek van Het luie lieverheerstbeestje is ook leuk, misschien als ze iets ouder zijn nog leuker. Overigens ook in kartonnen uitvoering!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84600694
:W Met Tyler gaat het heel goed!
pi_84600884
Wij hebben een kinder fauteil gedaan waar hij in kan zitten. Hij staat er nu liever op dan dat hij erin zit maar dat komt later nog wel denk ik.

In plaats van een loopfiets kun je ook een driewieler doen die je nu nog moet gaan duwen en later je kind zelf op kan rijden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84600990
Tyler heeft een houten activity speelding gekregen. Met boompjes erop en een kralending etc. Heel leuk.
En een bus van Little people en een koekjestrommel vormending. Bevalt goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 28-07-2010 20:17:08 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:31:07 #22
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84601795
Jullie gaan weer hard!! :D

Miss O+ O+ heerlijk zoals jij het omschrijft. Weet je, een kennis van mij zit in een depressie en pas geleden zei ze: ik kan me best voorstellen dat sommige moeders een kussen op het hoofd van hun baby drukken. Ik had meteen tranen in mijn ogen, gelukkig heeft ze al hulp gezocht, maar ik kan me dat dus nooit nooit van mijn leven voorstellen!! Ik schrok zo toen ze het zei. Toen ik s'avonds Joep naar bed bracht, moest ik weer huilen. Ik hou zo zo zo veel van hem, moet er echt niet aan denken dat er ooit iets aan dat kleine lieve mensje komt. Zo stom, ineens is alles wat hij leuk vindt ook veel leuker dan dingen die ik eerst deed. Weet niet hoe of ik dat goed kan uitleggen, maar als we iets gaan doen wat hij leuk vindt en hij straalt helemaal, dan is mijn dag gewoon zo goed. Dan ben ik zelf ook helemaal gelukkig dat hij gelukkig is.

Cara, bij de zeeman hebben ze ook hele leuke boekjes voor hele leuke prijsjes (die heb ik al een paar gekocht voor sinterklaas). Een boekje over "mijn eerste woordjes over school" en "mijn eerste woordjes op de boerderij". Verder is hier hugo de hond een hit en die is 1 euro bij bart smit. Voor zijn 1e verjaardag kreeg Joep de garage van little people. Echt een mega hit hier, toen hij nog niet zelf kon lopen gebruikte hij het ook als optrek-loop-tegenaanhang ding hahaha en nu begint het een beetje te komen dat hij met de lift aan de slag gaat en de auto's die erbij zitten zijn altijd favoriet geweest.

Vandaag voor Joep zijn eerste schoenen gekocht O+ wat een mijlpaal. Ik was helemaal emo. Echte schoenen O+ en hij stapte er zo vrolijk mee rond in de winkel. Hele fijne winkel ook, alles opgemeten, lengte en breedte en toen zei ik al: die vind ik wel leuk! Die mevrouw: nou eigenlijk werkt dat hier zo niet, want alle schoenen zijn anders qua breedte, dus ik ga nu wat schoenen in het magazijn zoeken die precies goed zijn voor hem. Ik: oow :D :@ . Ze houden ook een hele kaart bij met zijn gegevens, dus als we volgende keer weer komen, dan kijken ze hoe het vorige keer was. Dus hij zijn voeten groeien enzo. Ik vond die mevrouw echt fijn. Vorige keer bij een andere winkel geweest toen hij net kon staan en die verkoopster begon al te zuchten toen ik vroeg of ze zijn voetjes op wilde meten.
Niet mieten! Door gieten!
pi_84601970
wat ontzettend fijn Seliram!!

ik kan me helaas wel voorstellen.. Ik zou het nooit en te nimmer doen, maar ik weet jammer genoeg wel een beetje hoe ze zich moet voelen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:37:57 #24
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84602114
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
Vandaag voor Joep zijn eerste schoenen gekocht O+ wat een mijlpaal. Ik was helemaal emo. Echte schoenen O+ en hij stapte er zo vrolijk mee rond in de winkel. Hele fijne winkel ook, alles opgemeten, lengte en breedte en toen zei ik al: die vind ik wel leuk! Die mevrouw: nou eigenlijk werkt dat hier zo niet, want alle schoenen zijn anders qua breedte, dus ik ga nu wat schoenen in het magazijn zoeken die precies goed zijn voor hem. Ik: oow :D :@ . Ze houden ook een hele kaart bij met zijn gegevens, dus als we volgende keer weer komen, dan kijken ze hoe het vorige keer was. Dus hij zijn voeten groeien enzo. Ik vond die mevrouw echt fijn. Vorige keer bij een andere winkel geweest toen hij net kon staan en die verkoopster begon al te zuchten toen ik vroeg of ze zijn voetjes op wilde meten.
Wat een fijn schoenverhaal, maar je hebt dus uiteindelijk niet degenen die je wilde/mooi vond?

Overigens, mijn moeder is jarenlang met ons naar een speciale schoenenzaak gegaan, omdat het met name voor mij noodzakelijk zou zijn. Was achteraf wel erg overtrokken, en heb ik jarenlang op net geen hippe schoenen gelopen, en mijn moeder miljarden (ja, ja) uitgegeven aan schoenen die eigenlijk niet nodig zijn....
Moeders voelde zich wel een beetje erg opgelicht, en ik loop nog steeds en mijn kleine teen (2x) zit er nog steeds aan (die zou eraf vallen volgens de schoenmaker/oplichter)....
Niet dat dat bij jou het geval is, natuurlijk, maar goed, een gewaarschuwd mens enzo....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:38:56 #25
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84602159
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Vicky het volgende:
wat ontzettend fijn Seliram!!

ik kan me helaas wel voorstellen.. Ik zou het nooit en te nimmer doen, maar ik weet jammer genoeg wel een beetje hoe ze zich moet voelen...
haar kindje huilt ook heel veel, heeft een koemelk allergie, dus in dat opzicht kan ik er ook niet over mee praten, maar vind het zo sneu voor haar.....

Ow en Vicky, ik had vorige week zo raar gedroomd. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet, maar in mijn droom, droomde ik over jou en Tess :D :D . Ik ging op Tess passen. Jij had een feestje en jullie hadden echt een mega groot huis :D het was zo groot, het leek wel een schoolgebouw. Raar toch!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')