abonnement Unibet Coolblue
pi_84128840
Het vorige deel: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 67

De dreumesen:

06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie

Laatste berichten:

quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef simmu het volgende:
pfffff. hier gezever omdat sangdrax vind dat selene teveel tv kijkt (een uurtje per dag om en nabij, en niet eens elke dag). die's pas tevreden als ze geen tv kijkt. ooit. want tv is slecht voor haar motoriek. ik word er soms zo moe van hpoe alles opvoedkundig verantwoord moet zijn he
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tja, we leven nu eenmaal in de 21ste eeuw, dus je moet al bij de Amish gaan wonen wil je de TV uitbannen. Ik denk dat af en toe een uurtje tv juist goed is, want dan leer ze dat TV kijken best kan, maar wel met mate.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hmm en lastig dat de ouders niet op 1 standpunt staan. Ik heb nog nooit begrepen dat tv kijken slecht is voor de motoriek trouwens. Je ziet toch ook vaak dat de kinderen meedansen/bewegen op wat ze zien/horen op tv.

Lastig hoor Simmu. Zowel Peace en ik hebben er niet zo'n moeite mee.. met Twan ook nooit gedaan, is ook goed gekomen.
mijn laatste bericht
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hmm en lastig dat de ouders niet op 1 standpunt staan. Ik heb nog nooit begrepen dat tv kijken slecht is voor de motoriek trouwens. Je ziet toch ook vaak dat de kinderen meedansen/bewegen op wat ze zien/horen op tv.

Lastig hoor Simmu. Zowel Peace M. en ik hebben er niet zo'n moeite mee.. met Twan Amber ook nooit gedaan, is ook goed gekomen.
hier staat de tv ook (te) vaak aan maar aangezien ik een kleuter heb die absoluut niet zelfstandig kan spelen is een dvdtje/tv een "uitkomst" :@

[ Bericht 49% gewijzigd door BE op 29-07-2010 19:47:42 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:56:04 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84129070
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

hier staat de tv ook (te) vaak aan maar aangezien ik een kleuter heb die absoluut niet zelfstandig kan spelen is een dvdtje/tv een "uitkomst"
Vind ik ook wel hoor. Als Lennon aan het drammen is en ik moet koken, zet ik hem met gemak even in de kinderstoel voor de tv. Kan ik even rustig doen wat ik moet doen. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar even zoals het kan. Twan is vaak vroeger wakker dan wij, hij gaat dan beneden tv kijken of op de WII spelen...
Als ze nou bijv. nooit beweging zouden krijgen of buiten komen, vind ik het weer een ander verhaal... maar dat is best in evenwicht.

Ik kijk zelf trouwens ook graag en veel tv.
pi_84129167
ik ook hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84130128
Gelukt met het douchen Vicks? Dan ben ik blij met onze bad/douche. Ko kan er niet inkruipen en staat dan aan het bad met het douchegordijn te wapperen.
Hij is ergens anders inderdaad ook al met kleren aan onder de douche gekropen.

Wij kijken eigenlijk geen tv. We hebben wel sinds kort een digitaal ding voor 1,2,3 maar dat was voor de voetbal voornamelijk.
Ik kijk weleens met Ko Teletubbies op de laptop of filmpjes van Senna. Dat vind hij allebei erg leuk.
Het is inderdaad wel fijn als je daar allebei hetzelfde over denkt, anders wordt het zo'n strijd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 13:25:24 #5
5428 crew  miss_sly
pi_84130298
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Vind ik ook wel hoor. Als Lennon aan het drammen is en ik moet koken, zet ik hem met gemak even in de kinderstoel voor de tv. Kan ik even rustig doen wat ik moet doen. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar even zoals het kan. Twan is vaak vroeger wakker dan wij, hij gaat dan beneden tv kijken of op de WII spelen...
Als ze nou bijv. nooit beweging zouden krijgen of buiten komen, vind ik het weer een ander verhaal... maar dat is best in evenwicht.

Ik kijk zelf trouwens ook graag en veel tv.
Ik zet Senna ook wel eens even voor de tv hoor, maar eigenlijk nooit vast in een stoeltje. Ik zet dan iets leuks op (babytv ofzo) en als het haar echt boeit, zoals gisteravond, kan ze daar ademloos naar gaan zitten kijken. Als het niet boeit, heeft ze iig de optie iets anders te gaan doen. Vind ik wel zo fijn.

oeke, wat lief van Ko
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84130308
Oeks, ja, ik heb de kids even samen in de woonkamer gelaten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84130654
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat lief van Ko
Echt hoor, we gingen het loopfilmpje kijken, en als Senna zo dichtbij komt met haar gezichtje op het eind, ging Ko's hoofd steeds een beetje scheef met een verlegen lachje.
En nog een keer, en nog een keer.
Teletubbies, doen we het liedje alleen van, en dan vaak wel 3 keer achter elkaar. Zit hij helemaal op mijn schoot te wippen.

Zo schattig trouwens, we kwamen thuis van de tuin en Ko moest heel hard huilen. Later had hij mijn sleutels te pakken en kroop hij naar de voordeur, hij wilde weer weg.

Fijn Vicks. Ko wil nog steeds niet slapen, maar zit gelukkig heel lief te spelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84130766
Tess gaat zo weer.. ze zat in haar ogen te wrijven en ze ging o pde grond leggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84130888
Ja, potver, dat deed die van mij ook. Maar die zit nu dus weer te spelen. Ach, ik heb de langste adem zullen we maar denken.

Hopelijk doet ze een lekkere lange dut.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 13:46:54 #10
5428 crew  miss_sly
pi_84131214
Ik vind het zo lief klinken, oeke we moeten maar snel weer meeten

Ik doe ook wel eens youtube met Senna kijken, en dan de oude intro's van dingen die ik vroeger keek. De Fabeltjeskrant vindt ze helemaal te gek, en de Berenboot vindt ze ook leuk.

Hoe Senna vanmiddag slaapt, weet ik neit, want schaap is haar wegbrengen naar mijn ouders voor een nachtje logeren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84131568
Tyler vond het filmpje met Senna ook leuk. En krentenbolletje en de kids van Simmu. die laatste leek hij te herkennen. Selene dan, Ravi heeft hij nog niet gezien irl.

Hier voor Tyler soms de tv aan, meer met muziek k3, plop enzo. En soms filmpjes op youtube.
Hij is gek op muziek, gaat echt dansen en rondjes draaien is nu heel leuk. Zet boven vaak zelf de radio aan.
pi_84131685
Tess ging slapen zonder problemen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84131705
Goedzo Tess!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:00:48 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84131738
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zet Senna ook wel eens even voor de tv hoor, maar eigenlijk nooit vast in een stoeltje. Ik zet dan iets leuks op (babytv ofzo) en als het haar echt boeit, zoals gisteravond, kan ze daar ademloos naar gaan zitten kijken. Als het niet boeit, heeft ze iig de optie iets anders te gaan doen. Vind ik wel zo fijn.

oeke, wat lief van Ko
Dat doe ik ook niet altijd hoor. Alleen als hij aan het dreinen is en niets goed is. Meestal is dat tegen etenstijd als hij ook wat moe begint te worden en ik in de keuken aan de slag moet. In de stoel zit hij dan wel lekker rustig te kijken. Het lijkt dan net of hij ook even dat rustmomentje nodig heeft.

Ik ga ook weleens youtube met hem kijken, maar dan moet ik hem wel in de stoel zetten. Bij mij op schoot wil hij steeds op alle toetsen van het toetsenbord druk, heel irritant maar ook lastig.
pi_84134229
selene kan meedoen met deze vuist op deze vuist en alle teletubbies benoemen maar het zandkasteel is helemaal favoriet. als ze aan het spelen is en ik zet de tv vast aan werpt ze zo eens een half oog op wat er op is. als dan zandkasteel begint gaat ze juichen

naja. ik ben 's ochtends flexibel en zie ik het liefst dat ze fijn zelf uitmaakt wat en hoeveel ze kijkt. en dat is het dan qua tv op een dag.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84134265
Jair was vanochtend heel vroeg wakker: 05:30

Maar wel superlief aan het spelen in de woonkamer daarna, met papa erbij. En veel kusjes/knuffeltjes/kopjes geven
pi_84134284
maar in sangdrax zijn woorden:
quote:
nja het probleem is bij deze leeftijd vooral het medium TV.. de beleving is anders dan een echte wereld, daardoor remt hun ontwikkeling en in ergere gevallen raken ze in de war
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84134307
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
Tess ging slapen zonder problemen
pi_84134381
en dat zie ik dus als behoorlijk overtrokken. het lijkt soms wel of ze niks leuks mag. wat hem betreft mag ze niet snoepen, geen tv, geen youtubefilmpjes met mama (want ook tv), altijd netjes bruine bammen met pindakaas (niks te tosti's met mama) en moet ze gezond eten (dus 300 x tijdens het eten zeuren bij het kind dat ze der groentes moet eten). tis dus niet zo gezellig dan thuis en het gaat veel beter met dingen zonder al dat ge moet dit moet dat
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84134408
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
Tess ging slapen zonder problemen
ik zou wel willen juichen, maar dan gaat die fok jinx af

heeeeeel klein juichje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 15:12:11 #21
5428 crew  miss_sly
pi_84134420
Nou, simmu, ik ben het gedeeltelijk wel met hem eens, eigenlijk, besef ik me, maar ik denk da thet niet geldt voor alle kindjes. Ik denk dat het kind er al erg vatbaar voor moet zijn om de wereld anders te bekijken, zeg maar. Ik weet dat mijn broertje een heel vreemd beeld van de werkelijkheid heeft, en dat had hij als kind al. Daar viel het vooral mij het meeste op, de rest deed dat af als iets dat bij een kind hoort. Wij keken echter echt niet heel erg veel tv vroeger, dus ook zonder tv zou hij dat gehad hebben, daarvan ben ik overtuigd. De tv heeft het hier en daa rmisschien wel wat gevoed, maar niets dat er niet al was, zeg maar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84134490
oh, tuurlijk heeft hij wel een punt. maar wat je zelf zegt: het ene kind is het andere niet. als ik bv merk dat selene gaat huilen en bang is van de drie kleine biggetjes, dan haal ik dat weg. punt. maar ik vind het wel overtrokken om vooraf maar te zeggen dat *alle* tv slecht is. en niet alles hoeft toch in het kader van haar ontwikkeling te zijn als ze het verder prima doet?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84134835
Geloof niet dat mijn kind echt in de war raakt van Bumba. Ik daarentegen Mijn man raakt in de war van mega Mindy maar dat komt denk ik door dat strakke pakje Seb kijkt soms tv maar meeste tijd is hij nu buiten aan het spelen. Dat lijkt me beter voor de ontwikkeling. Maar soms wat tv moet kunnen.

Ik kan me wel voorstellen Simmu dat je het op een gegeven moment een beetje gezeur gaat vinden. En dat is lastig want je moet als partners toch 1 lijn trekken. Moeilijk hoor.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84134940
ik merkt ook dat als we wel heel streng zijn met tv, selene dan elk moment aangrijpt en dan alles wat gekeken 'mag' worden dan ook als een zombie kijkt. terwijl als ik het wat loslaat, ze zelf kiest wat ze leuk vindt, en als dat afgelopen is zonder morren lekker zelf gaat spelen (waarna ik dan de tv weer ff uitzet). ze doet nu ook lekker mee met wat er dan op tv gebeurt ipv als een zombie op de bank te liggen met duim & doekje.

ze probeert nu ook niet meer om de afstandsbediening te pikken en zichzelf te bedienen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:26:39 #25
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84134949
In Frankrijk is baby-tv trouwens verboden omdat het slecht zou zijn en ook in de VS is het advies een kind onder de twee geen tv te laten kijken. Ik heb zelf de tv nooit aanstaan ter Annicka's vermaak want ik heb een gruwelijke hekel aan de Teletubbies en dat soort programma's.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84134954
Hier staan wat tips over baby's en tv.
Elke dag een uur tv vind ik persoonlijk ook best veel. Dus ik begrijp best zijn tegenzin.
Tja of het slecht is voor je kind, ik kan artikelen vinden die zeggen dat je per gekeken uur tv meer kans op concentratiestoornissen en ADHD hebt en artikelen die zeggen dat er niks aan de hand is als je kind veel tv kijkt. Je zult er samen met Sangdrax uit moeten komen welk standpunt jullie willen innemen. Of de gulden middenweg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84135039
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
want ik heb een gruwelijke hekel aan de Teletubbies en dat soort programma's.
Had ik ook. Maar nu kijken Ko en ik 1 keer in de week 3 clipjes achter elkaar en dan geniet hij er heel erg van. En dan worden die Teletubbies weer leuk.
Ik vergeet het sowieso gewoon vaak.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 15:34:58 #28
5428 crew  miss_sly
pi_84135192
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
In Frankrijk is baby-tv trouwens verboden omdat het slecht zou zijn en ook in de VS is het advies een kind onder de twee geen tv te laten kijken. Ik heb zelf de tv nooit aanstaan ter Annicka's vermaak want ik heb een gruwelijke hekel aan de Teletubbies en dat soort programma's.
Het babytv dat bijons op is, vind ik niets mis mee, eigenlijk. Vind het eerder vreemd dat ze zoiets zouden verbieden. Het zijn rustige, korte dingetjes, veel van kleifiguurtjes, wat muziek, en er gebeurt erg weinig. Senna vindt ook lang niet alles leuk, gelukkig. Gisteren heeft ze een minuut of 10 echt zitten kijken, maar dat is echt een uitzondering. ER zijn een paar dingetjes waar ze echt op reageert, en die zet ik dan wel eens op, Ik vind het redelijk overtrokken om die te verbieden.

Ik vind de Teletubbies ook vreselijk, maar de kleuren en figuren doen het gewoon goed bij kleine kinderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84135237
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zo lief klinken, oeke we moeten maar snel weer meeten
Trouwens: dat vind ik een heel goed idee!

En wat spannend dat Senna gaat logeren! Gaan jullie iets leuks doen? Met cocktails?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 15:40:03 #30
5428 crew  miss_sly
pi_84135364
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:36 schreef oeke het volgende:

[..]

Trouwens: dat vind ik een heel goed idee!

En wat spannend dat Senna gaat logeren! Gaan jullie iets leuks doen? Met cocktails?
Ja, we gaan uit eten, bij het Okura, Japans aan de tafel, weet je wel. Met een wijnarrangement of cocktails ofzo . We hebben nog een decadente dinerbon van schaaps werk liggen en die moet een keer op

En meeten gaan we ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84135381
Jullie zijn ook niet de doelgroep van de teletubbies natuurlijk

Ik vind Bumba nou ook niet iets om een gat in de lucht te springen maar ach het kind klapt enthousiast mee. Overigens verdenk ik de makers van Bumba ervan dat ze die kinderen die er in spelen uitgezocht worden op uiterlijk Om de ouders die kijken een goed gevoel te geven over hun eigen kind of zo. Jeuj wat zitten daar lelijke kinderen bij
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84135720
Ik vind een uur per dag niet veel hoor!

Bumba hen ik een hekel aan en gelukkig voor mij mijn kinderen ook! Tyler zegt bah en loopt weg en Kim zegt dat de clown stom is en drukt de tv uit.
Hier is lang niet elke dag de tv aan, maar meestal staat hij op ned 3 of nickelodeon. Juist! Dora etc is favo. Nu vinden ze allebei K3 heel leuk en proberen de dansjes mee te doen.
pi_84135745
Oeh, lekker Japans! Veel plezier. En meeten!

Estrys

Ik ben tot maandag alleen met Ko, best spannend als hij zo dreinerig is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84135846
ja echt hoor, moet je eens bekijken. Wij gaan dan altijd daarop letten. dat gaat dan: 'neeeee, die tweede van rechts!' en dan moeten we zo hard lachen dat Seb alleen nog maar naar ons kijkt.

Oeke waar hebben jullie dat tuinhuisje vroeg ik me af?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84135891
Haha, wat erg zeg! Stelletje snobs met je mooie kind!

Ik doe wel even PM Estrys.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:58:37 #36
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84135947
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Estrys het volgende:
Jullie zijn ook niet de doelgroep van de teletubbies natuurlijk

Ik vind Bumba nou ook niet iets om een gat in de lucht te springen maar ach het kind klapt enthousiast mee. Overigens verdenk ik de makers van Bumba ervan dat ze die kinderen die er in spelen uitgezocht worden op uiterlijk Om de ouders die kijken een goed gevoel te geven over hun eigen kind of zo. Jeuj wat zitten daar lelijke kinderen bij
Goh je hebt het goed bekeken Dat was mij nog nooit opgevallen, ik kijk ook vaak niet mee...

Ondanks dat ik er niet erg moeilijk over doe, vind ik het soms wel een overkill aan wat er aan kinderprogramma's op tv is. Vroeger had je alleen de woensdagmiddag stuif es in, topcat enz. En ik denk dat kinderen, als ze ouder worden, vanzelf wel gaan ontdekken dat bepaalde dingen niet kunnen die op tv zijn.
pi_84136150
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef oeke het volgende:
Haha, wat erg zeg! Stelletje snobs met je mooie kind!

Ik doe wel even PM Estrys.
Ik kan er toch ook niks aan doen dat het kind op mij lijkt
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:04:28 #38
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84136151
Ik ben echt niet kindgericht qua voorkeuren, want ik heb dus ook een gruwelijke hekel aan k3.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84136286
Mijn man heeft geen bezwaren tegen K3 zegt hij. Maar ik weet niet of het hem echt om de muziek te doen is. Denk meer Josje

Seb riep eerst steeds bij K3 iets wat klonk als: TIETUH waarop zijn vader steevast antwoordde JA klopt! tja wat moet je met zo'n man
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:08:34 #40
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84136304
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben echt niet kindgericht qua voorkeuren, want ik heb dus ook een gruwelijke hekel aan k3.
Als ze ouder zijn, worden de programma's soms ook leuker. Huis Anubis, Spangas .. wij kijken af en toe met Twan mee Twan was ook altijd weg van Ernst, Bobbie en de rest en zijn we naar een paar liveshows geweest, ik vond het geweldig.
pi_84136421
Ik zag vanmorgen Samson vind het nog steeds grappig en leuk. Ik hou gewoon van die hond
En zandkasteel is ook best geinig en Barbapapa

Maar mijn kind kijkt zelden TV
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84136530
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef Estrys het volgende:
Mijn man heeft geen bezwaren tegen K3 zegt hij. Maar ik weet niet of het hem echt om de muziek te doen is. Denk meer Josje

Seb riep eerst steeds bij K3 iets wat klonk als: TIETUH waarop zijn vader steevast antwoordde JA klopt! tja wat moet je met zo'n man
Wat is er mis met mannen die positief reageren op tieten?
pi_84136770
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wat is er mis met mannen die positief reageren op tieten?
Nou als die mannen nog geen jaar oud zijn
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84136827
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Estrys het volgende:
Nou als die mannen nog geen jaar oud zijn
Dan heet het borstvoeding en dat is toch een goede zaak?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:26:03 #45
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84137054
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Dan heet het borstvoeding en dat is toch een goede zaak?
Je maakt er weer wat moois van...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84137128
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Je maakt er weer wat moois van...
Ik ben een man
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:44:06 #47
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84137731
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:27 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ik ben een man
Dat is mij geheel duidelijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84137860
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat is mij geheel duidelijk...
Zullen we dit onderwerp dan laten rusten?
pi_84137947
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Dan heet het borstvoeding en dat is toch een goede zaak?
je post mn grapje dood
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84138057
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

je post mn grapje dood
Sorry kusje op je borst bolletje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')