abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85044532
Het vorige deel: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 69

De dreumessen:

22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85044547
Sloot ik 'm zomaar :')

Ik zei dus:

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat doet ze dan in de kinderstoel? Wat lastig zeg! Gaat het met gewoon eten wel goed?
Handjes in elkaar (of vasthouden aan de rand van de tafel/het tafelblad van de stoel), helemaal naar voren leunen en dan beentjes schoppen en hoofd naar voor en naar achter. Heel neurotisch ziet het er uit.

Ik zou idd denken dat een stoel met voetensteun beter is... we zeggen al tijden dat we er naar moeten kijken, maar nog steeds niet gedaan :@
pi_85044589
Ah, ok :)
Klinkt alsof ze heeft besloten dat een stoel een wipkip is ;)
pi_85044862
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Pasta en rijst en ander ' exotisch' eten kun je heel erg gezond maken door wat je erbij eet, natuurlijk. Pasta en rijst vervangen dan alleen de aardappelen, er kan nog zo veel bij aan vis of vlees en allerlei groenten of fruit.
Dat is zeker zo! Zo eten we het ook vaak. Bami en macaroni altijd met groentepakket. En altijd rauwkost of sla erbij. Kim eet dan meestal tomaatjes of komkommer. Maar goed, die eet erg slecht.
Tyler wordt echt kieskeurig nu met vers eten. Best lastig, maar ik kies dan soms wel voor een potje.
Ik geloof dat er een topic over is, eten voor de kleintjes, die zoek ik nog wel op, want ik ga anders erg offtopic.
Eerst Tyler verschonen en op bed (die ligt nu met zn koppie op mijn been te gapen) en dan zelf eten, wat ik bijna vergeet te doen. :)
pi_85045046
Ik was het ook al vergeten :') Ik kwam er om 12 uur achter dat mijn laatste eten gisteren 17:15 was :P

Maar potjes hebben we hier eigenlijk sowieso al nooit echt gegeven. Heel af en toe eens en vanaf dat hij een jaar was helemaal niet meer :)
pi_85045188
Eerst wilde het eten helemaal niet, heeft ook veel problemen met stukjes gehad. Toen met gladde potjes begonnen. Op aanraden van de logopediste toen een heel klein beetje aardappel oid erbij gedaan en heel langzaam opvoeren en toen ging het beter. Hij en wij zijn er aan gewend geraakt. Het is wel makkelijk natuurlijk. Maar het liefst wil ik alles vers. Dus ik wissel af, helemaal omdat hij nu ineens slecht eet, zeer kieskeurig is. Heel veel is nu BAH!
Ohja, ik ging eten he . ;)
pi_85045263
Zelf eten vergeet ik nooit, omdat ik tegelijk met Senna eet. Zelfs soms wat fruit :o :P

Potjes hier ook nooit en tegenwoordig eet ze gewoon met de pot mee en dat gaat prima. Nou ja, soms niet, want dan vindt ze het niets of heeft ze geen trek, ook goed. Maar apart eten maken doe ik niet meer, dus potjes zijn ook niet meer nodig. Hooguit eens als we ergens heen gaan en ik niet weet wat daar gegeten zal worden, dan koop ik wel eens een potje voor de gelegenheid :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 13:36:12 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85046149
hoe doen de kleintjes van plusminus 1,5 jaar het hier met slapen ? Jan slaapt overdag gemiddeld 1,5 uur en gaat rond zes uur :X al weer naar bed omdat hij te moe is om langer wakker te blijven. Overdag twee keer te slapen heeft geen nut, dan slaapt hij niet voor half tien 's avonds (en ik wil graag mijn avondrust behouden ...)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85046321
Seb slaapt 's middags van 12:30 tot minimaal 14:30 maar vaak tot 15:00/15:30 en dan gaat hij om half acht weer naar bed en slaapt dan tot 7 uur/half acht. Twee keer slapen doet hij al sinds begin dit jaar niet meer, gelukkig want dat vond ik zo'n gedoe. Nu hij vaste tijden heeft kunnen we daar makkelijk omheen plannen.
Op vakantie bleef hij in zijn gewone ritme, ook wel lekker. :)

Donderdag intake bij het nieuwe kinderdagverblijf. Hoop dat hij er niet zo'n drama van het afscheid gaat maken komende tijd. Hoewel hij weinig problemen lijkt te hebben wanneer ik wegga, zijn vader daarentegen kan nog geen twee meter weglopen en meneer zet het op een brullen :{w
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85046981
Willow slaapt al een paar maanden (!) eigenlijk altijd maar één keer per dag, van 12 tot 14 u (soms langer, soms korter) en dan is het meestal nog een gevecht om haar rond 8 uur 's avonds in slaap te krijgen. :{

Extreem Wakker Kind :{w

Succes bij het kdv Estrys!
pi_85047326
Seb krijgt nog wel een papfles voor het slapen gaan. Lekker loom is hij daarna. Ik durf die er ook echt niet af te halen, vrees dat we dan ook een drama krijgen bij het naar bed gaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 14:05:09 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85047515
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef Estrys het volgende:
Seb krijgt nog wel een papfles voor het slapen gaan. Lekker loom is hij daarna. Ik durf die er ook echt niet af te halen, vrees dat we dan ook een drama krijgen bij het naar bed gaan.
Jan ook hoor :Y zonder is het drama en vertikt hij het helemaal om te slapen. Ik kan 's avonds ook geen verhaaltje meer voorlezen voor het slapengaan ;( ik moet gelijk weglopen anders is meneer weer klaarwakker en gaat liggen klieren net zolang tot we hem eruit halen :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85047962
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan ook hoor :Y zonder is het drama en vertikt hij het helemaal om te slapen. Ik kan 's avonds ook geen verhaaltje meer voorlezen voor het slapengaan ;( ik moet gelijk weglopen anders is meneer weer klaarwakker en gaat liggen klieren net zolang tot we hem eruit halen :')
Hij gaat rond zes uur slapen met een papfles? Hoe laat krijgt hij zijn avondeten dan?
Wij eten pas tegen zessen, nu is dat wat makkelijker allemaal omdat ik niet zelf hoef te koken maar als ik moet werken ben ik blij dat we voor half zeven kunnen eten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 14:17:11 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85048084
Half vijf .. anders is het te laat en eet hij gewoon helemaal niks meer .. is dan strontvervelend ^^ (eten gooien, bord wegslaan etc). En dat is dus zo gegroeid toen hij overging naar één slaapje, daarvoor was het kwart over vijf, half zes.

pi_85052908
Zo, Ko is weer helemaal goedgekeurd. 10115 grammen en 77,2 cm.
Dus best een kleine ivm Morris. :D

Het gekke was dat ze vroeg of hij borstvoeding had gekregen in het begin, en dat ik zei dat hij dat nog steeds kreeg en daar was ze verbaasd over omdat bv kindjes vaak wat spekkiger zijn dan fv kindjes.
Dus dat klopt niet altijd...

En die prikken, wat zielig is dat toch weer. Zo op schoot, in zijn armpjes. Ik vond het zo zielig. En de wvk ook geloof ik, ze trilde bij het prikken. En ze zaten daarvoor samen stevig te sjansen. O+

Wij zijn aan het overgaan op 1 slaapje per dag en dat gaat de ene dag goed en de andere niet. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85053019
Hoppa Ko :D

Niet altijd idd Oeke, Leander heeft 15 maanden BV gehad en is zo spriet als wat en Florian is een bolleke :P

Wat sneu hè? Die prikjes ;( Moest hij erg hard huilen?
pi_85053389
Ja, heel hard, hij werd helemaal rood. En ik moest zijn polsjes vasthouden. ;( Ik vind het stom, die prikken.

Tess is ook al zo'n lekker bolleke, en die krijgt ook de fles. Ze was sowieso verrast dat hij nog bv kreeg. Of ik daar bewust voor gekozen had?
Nouja, ik ben er gewoon ingegleden eigenlijk. Een half jaar wilde ik geven. :P
pi_85053425
Grappig trouwens Free, je dikke en je dunne. :D O+
pi_85053617
Arm ventje..... En wat voel je je dan gemeen hè? Je kan zo'n kleintje nog niet uitleggen dat het moet...

En ik geloof dat Florian officieel ook nog ietsjes onder het gemiddelde van de curve zit _O- Hij heeft gewoon een bolle toet :P Alleen hij zit nu ongeveer in maat 74 en Leander zat daar in toen hij een jaar was :')
pi_85053722
Haha, ja dat is waar. :D
En wat is Florian lang zeg! Ko is 77,2 cm. En die is 14 maanden! :D
pi_85053792
Neh, volgens mij is hij niet zo lang? Maat 68 broeken zit prima, truitjes gaat ook nog wel, maar 74 truitjes zitten ook goed :P Beetje overgangsperiode zeg maar.

Maar volgende week zullen we het weten, moet ik met beiden naar het CB ;)
pi_85053806
Arme Ko, die prikjes zijn zo zielig! Maar nu hoeft ie een hele tijd niet meer toch? Graeme moet eind van de maand weer -O-

Graeme is net met zijn hoofd eerst van de bank gevallen ;( Het ging ook zo stom, we hebben zo'n hoekbank, dus aan het eind geen leuning. En hij zat bij mij te spelen op de bank, maar hij wou weg maar ik hield hem tegen omdat ik niet wou dat hij snel door zou kruipen en eraf zou valllen. Maar m'n Lief zei: laat hem maar gaan hoor, hij weet tegenwoordig hoe hij van de bank af moet. Dus ik zei: nou dat weet hij heus niet altijd hoor, maar hij zou wel met hem meelopen. Dus ik laat Graeme gaan, en mijn Lief staat op, en ik zeg nog, loop dan snel achter hem aan! Maar hij zei: nee, hij weet echt hoe hij eraf moet kruipen hoor. En Graeme kruipt zo in een sneltreinvaart zo met z'n hoofd eerst van de bank af. Ik vond het echt zoooo zielig. Huilen natuurlijk, en ik boos op mn Lief -O- Dus toen Graeme getroost was heb ik mijn Lief maar even naar buiten gestuurd met hem, zodat ik even lekker in mn eentje boos kon zijn -O-
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85054021
Oh, arme Graeme. -O-
Maar zoals ik net las in een boekje van het cb: je moet ze het vallen ook gunnen. :') }:|
Stom eigenlijk, P doet ook vaak wat relaxter met Ko en dan bezeerd hij zich en dan ben ik ook boos, maar aan de andere kant, daar leert hij wel weer van.
Alleen doe dat dan als ik er niet bij ben. :{w

Goed dat je ze even hebt weggestuurd. Beter voor jezelf. :Y

Prikjes hoeven nu pas weer bij 18 maanden, dus over 4 maanden.
pi_85054034
Ai Tessie :X Das sneu!
En wrs weet hij het nog niet, maar van dit soort dingen wordt hij natuurlijk wel voorzichtiger de volgende keer!
Niet helemaal de manier om het te leren, maar het werkt wel vrij goed!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:26:35 #25
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85054036
Slaapjes, hier 1 slaapje overdag van 1-2 uur zo tussen 12 en 15 uur, en dan om 8 - 9 uur naar bed, om s morgens weer rond een uur of 7 - 8 zich te melden. Das een stuk meer dan toen ze net 1 was, dus innepin, wie weet! :D

(en welkom nog!)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')