abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:57:42 #201
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_85317234
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:03 schreef bohgek het volgende:
Dat hij naar Ajax is gegaan heb ik geen moeite mee eerlijk gezegd.
Het einde van zijn carriëre is in zicht en wil nog een seizoen doorgaan, PSV biedt hem niks aan dus gaat hij verder kijken.
Ajax komt langs en biedt hem een contract aan voor een seizoen. Amsterdam ligt om de hoek, je hoeft je niet aan te passen (taal/cultuur) en je bent dichtbij familie. Als je bij Ajax speelt doe je altijd mee om te prjzen en je speelt Europees. Eventueel jonge verdedigers van Ajax nog wat kneepjes van het vak bijbrengen. Als je hem als PSV supporter gaat uitfluiten als hij tegen PSV speelt ben je gewoon triest.
Hij heeft zo'n 8 seizoenen bij PSV gespeelt, alles gegeven voor de club en was een verdienstelijke speler. Geef hem gewoon dat afscheid, klaar.
Zijn opstelling toen Blackburn langskwam is niet oké natuurlijk, alhoewel het verhaal wel twee kanten heeft. Hopelijk heeft ie een goed jaar bij Ajax en laat hij 'per ongeluk' een steekje vallen als hij tegen PSV moet spelen
Amen, goed verwoord ^O^
pi_85335415
Verdient PSV eigenlijk wel geld aan de Superleague Formula? :?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 02:10:24 ]
pi_85336020
Ja maar niet veel.
Niet meer dan 1 mil.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:30:49 #204
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_85338676
quote:
De Daily Mail meldde gisteren dat de nieuwe Liverpool manager Roy Hodgson belangstelling zou hebben voor Ola Toivonen. Genoemd werd daarbij een bedrag van ruim 6 miljoen euro. Het Zweedse Expressen meldt vandaag dat scouts van Liverpool afgelopen week aanwezig waren bij het Zweeds nationale elftal en dat de hoofdscout van Liverpool zaterdag Toivonen aan het werk zag in het Philips Stadion. Volgens de krant zou PSV een bedrag van 12,5 miljoen euro in het hoofd hebben voor Toivonen, mocht er serieuze interesse komen.
quote:
Fred Rutten laat in het Eindhovens Dagblad weten het afgelopen seizoen heel veel met Ola Toivonen aan het werk geweest te zijn. "Hij heeft in zichzelf geïnvesteerd. Ola geeft signalen af, dat hij sterk aan het worden is. Hij wint duels, zijn positiespel wordt beter en hij voet­balt slimmer. Vorig seizoen maakte hij als schaduwspits vaak laterale loopacties. Die zijn relatief gemak­kelijk te verdedigen. Nu loopt hij de diagonaal, waardoor hij veel va­ker op onverwachte momenten tus­sen de linies opduikt."
PSV Netwerk
"En ik heb hem geadviseerd zijn haar eraf te ha­len," aldus Rutten in het ED. "Het is niet zomaar een doll­etje, soms hebben bepaalde zaken een psychologisch effect, al kan ik daar inhoudelijk verder niet op in­gaan. Hoe oud is Toivonen nu? 24? Sommige jongens hebben tijd no­dig."
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_85338725
PSV moet behalve Stef Nijland (op huurbasis), Jan Kromkamp en Carlos Salcido niemand meer laten gaan.

Dat ze geen afscheid nemen van Ooijer vind ik wel vreemd hoor. PSV heeft zijn contract niet verlengd en daarna tekende hij bij Ajax. Hij verkoos Ajax niet boven PSV ofzo. Ik neem hem wat dat betreft niks kwalijk. Dit komt sneu en Calimero-achtig over...
pi_85339415
Ga nou aub niet Toivonen verkopen !!! Die hebben we nog nodig
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:17:51 #207
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_85339542
Ik word eerlijk gezegd moe van dat calimero dit calimero dat. Niemand is groter dan PSV zeg ik je, *schreeuwt* NIEMAND!
O-)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:34:28 #208
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85339930
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef jpg97 het volgende:

[..]

[..]

zo irritant is dat... ben je een nieuw seizoen begonnen, blijkt opeens een speler het goed te doen (beter dan vorig jaar) gaat hij op het laatst weg....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_85340250
Verkoop Afellay maar, Toivonen gewoon behouden. Ja, ook als er een bod van 12,5 mil komt. Verkoop je Toivonen nu, is de kans op het kampioenschap meteen stukken kleiner. Laat ze Salcido maar kopen.
pi_85340274
Beter blijft Toivonen gewoon!
pi_85341046
Z'n maatje Berg is er net, je draait lekker, waarom zou je dan al weg gaan..
Maarja geld zal ook wel een rol spelen :P
pi_85342600
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef jpg97 het volgende:

[..]

[..]

Niet zijn haar :'(

en Liverpool afblijven!! Jullie hebben Gerrard al, anders ruilen :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 12:02:31 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:11:44 #213
11102 knep
Mountainfreak
pi_85342936
Dit wordt de komende jaren alleen maar erger door het geld in het voetbal.
Leuk is anders :N. [/zeurmodus]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 augustus 2010 @ 16:37:08 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85354033
Och heb niet het idee dat Toivonen weg wil, ik zie hem sowieso dit seizoen niet gaan. Ik mag ook gewoon hopen dat er een betere transfersom in zijn contract staat, en anders moet het contract maar eens herzien worden.

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef knep het volgende:
Dit wordt de komende jaren alleen maar erger door het geld in het voetbal.
Leuk is anders :N. [/zeurmodus]
och dat is ook weer overdreven, jaren terug gingen er veel grotere bedragen rond. Nu betalen topclubs elkaar voor topspelers 25 a 30 miljoen. Dat is vele malen meer geweest. Maar het valt ook meer op omdat de competitie nu gewoon eerder begint en je dus al druk bezig bent als de transfers volop op gang komen.

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:33 schreef Rucebo het volgende:

Dat ze geen afscheid nemen van Ooijer vind ik wel vreemd hoor. PSV heeft zijn contract niet verlengd en daarna tekende hij bij Ajax. Hij verkoos Ajax niet boven PSV ofzo. Ik neem hem wat dat betreft niks kwalijk. Dit komt sneu en Calimero-achtig over...
zoals ik al eerder zei, dat gaat op niks uitlopen. Bij de afscheidswedstrijd van Cocu kon er niet eens normaal gedaan worden tegen een speler als Davids. Gênant gewoon. Dus dit zou ook wel weer een vertoning worden :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:08:50 #215
11102 knep
Mountainfreak
pi_85355376
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef rubbereend het volgende:
och dat is ook weer overdreven, jaren terug gingen er veel grotere bedragen rond. Nu betalen topclubs elkaar voor topspelers 25 a 30 miljoen. Dat is vele malen meer geweest. Maar het valt ook meer op omdat de competitie nu gewoon eerder begint en je dus al druk bezig bent als de transfers volop op gang komen.
Ben ik niet helemaal met je eens.
Ik vind dat ook de subtoppers nu genoeg geld hebben om fikse bedragen voor spelers neer te tellen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 augustus 2010 @ 17:10:59 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85355481
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:08 schreef knep het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens.
Ik vind dat ook de subtoppers nu genoeg geld hebben om fikse bedragen voor spelers neer te tellen.
Welke dan? In Engeland? Daar kopen promovendi al goede spelers uit Europa, dat is al jaren zo. Maar ook niet gek als ze ineens enorme TV gelden binnen krijgen. Verder doet de subtop uit Spanje en Italië zelden een aankoop voor 15 miljoen of meer.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:17:09 #217
11102 knep
Mountainfreak
pi_85355764
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Welke dan? In Engeland? Daar kopen promovendi al goede spelers uit Europa, dat is al jaren zo. Maar ook niet gek als ze ineens enorme TV gelden binnen krijgen. Verder doet de subtop uit Spanje en Italië zelden een aankoop voor 15 miljoen of meer.
Ik heb het inderdaad over Engeland maar ook over clubs als CSKA e.d. Het is ook niet zo zeer dat het nu plaatsvindt maar in de toekomst steeds meer, althans dat denk ik. Vooral als Georgische geldmagnaten clubs als Vitesse gaan kopen :').
pi_85357059
Ik blijf het echt goed vinden van Toivonen dat hij na 1,5 jaar al echt goed Nederlands spreekt!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 augustus 2010 @ 17:47:42 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85357102
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef knep het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad over Engeland maar ook over clubs als CSKA e.d. Het is ook niet zo zeer dat het nu plaatsvindt maar in de toekomst steeds meer, althans dat denk ik. Vooral als Georgische geldmagnaten clubs als Vitesse gaan kopen :').
CSKA is geen subtop hè, da's gewoon een Russische topclub.

En ach die gek die Vitesse koopt :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_85365432
Hopelijk blijft Toivoinen, al heb ik het idee dat ie echt nog niet weg gaat. Hij is zeer blij dat Berg er is, en denk dat die 2 samen nog wel een tijdje willen voetballen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85365537
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:10:24 #222
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_85365616
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En hopelijk gaat dit nog door :

http://www.voetbalprimeur(...)r_het_uitzoeken.html
Als Ibi gaat is het inderdaad een prima vervanger :)
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_85365693
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Als Ibi gaat is het inderdaad een prima vervanger :)
Ibi hoeft van mij niet weg, maar hij staat ook niet op de team foto. Nu kun je zeggen vanwege het WK, maar voor een foto maken kun je makkelijk even naar het stadion toe
pi_85368547
quote:
Rutten neemt fitte Afellay niet mee naar uitwedstrijd in Siberië
Fred Rutten neemt Ibrahim Afellay niet mee voor de Europese uitwedstrijd bij Sibir Novosibirsk. De middenvelder is inmiddels weer fit en viel zaterdagavond nog in tegen De Graafschap, maar Rutten wil geen risico’s nemen met zijn sterspeler. “Voor de fysieke gesteldheid van Ibrahim is het beter dat hij Eindhoven blijft trainen”, aldus Rutten.

Ook de geschorste Balázs Dzsudzsák gaat niet mee naar Siberië, terwijl Rutten verder ook Carlos Salcido in Eindhoven laat. Voor de Mexicaan wil PSV alle opties openhouden voor een mogelijke transfer. “Er speelt op dit moment niets, maar op deze manier wil PSV met hem meedenken”, aldus Rutten op de website van zijn club.
PSV vertrekt dinsdagochtend al in alle vroegte (06.30 uur) met twintig selectiespelers naar Rusland, waar donderdag het eerste duel met Sibir Novosibirsk wordt gespeeld. Volgende week wacht in Eindhoven de return in de play-off voor kwalificatie voor de Europa League. Sibir Novosibirsk is de hekkensluiter van de Russische competitie.
Ibi gaat dus weg ;(
pi_85369527
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ibi gaat dus weg ;(
of het heeft gewoon met de ramadan te maken en wat vermoeidheid enz enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')