Whehehe! Ik heb overigens wel vertrouwen in een zege.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:22 schreef appelsientje het volgende:
We moeten wel tegen de koploperaltijd lastig
Ik niet. Ik verwacht dat de koploper over ons heen zal lopen, terugloopt, voor zich neerlegt, en weer over ons heen zal lopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Whehehe! Ik heb overigens wel vertrouwen in een zege.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik verwacht dat de koploper over ons heen zal lopen, terugloopt, voor zich neerlegt, en weer over ons heen zal lopen.
Ik denk ook dat De Graafschap doelpunt na doelpunt zal maken, dus het zal waarschijnlijk wel 0-1 worden ofzo.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik verwacht dat de koploper over ons heen zal lopen, terugloopt, voor zich neerlegt, en weer over ons heen zal lopen.
Ik denk ook dat De Graafschap doelpunt na doelpunt zal maken, dus het zal waarschijnlijk wel 0-1 worden ofzo.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Gelukkig doet Hersi bij de Graafschap nog niet mee, dat scheelt natuurlijk een hoop.
Nou, dat is ook wel kat-in-'t-bakkie danquote:
Komt ook door de rooie kaartquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat is PSV goed en de Graafschap zwak zeg!
Met na 2 wedstrijden en een doelsaldo van 9-1 is er nog niks aan de handquote:
Eindhovenquote:
Die moet eerst z'n speknek kwijtraken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wanneer gaat Reis zijn debuut maken?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:40 schreef Helly het volgende:
Wat een baas is Tiny Sanders, die heeft gewoon gedurende de zomer even de stadionuitbreiding geregeld, Eindhoven is helemaal klaar voor dat WK![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:40 schreef Helly het volgende:
Wat een baas is Tiny Sanders, die heeft gewoon gedurende de zomer even de stadionuitbreiding geregeld, Eindhoven is helemaal klaar voor dat WK![]()
[ afbeelding ]
Na 3 dagen ben je nog niet echt verzwakt natuurlijk hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eindhoven
Edit:
Afellay en Amrabat hadden toch ramadan?![]()
en toch scoren![]()
Die rode kaart en de zwakte van de Graafschap hadden er natuurlijk ook wel mee te maken. De Graafschap was gewoon te zwak om iets te doen buiten hun eigen helft.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi dat we door gingen tot 6-0 en niet bij 2 of 3-0 al stopte. Toivonen speelt echt geweldig, hopelijk kan hij deze vorm het hele seizoen vasthouden. En Hutchinson speelde ook goed, zat overal tussen en zag telkens goed de ruimte. Wordt wel dringen op het middenveld zo, Toivonen, Afellay, Engelaar, Hutchinson, Bakkal..
Ik denk dat het,zoals hij zelf ook aangeeft, grootste verschil met vorig jaar is, dat hij rust heeft gehad deze zomer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou Toivonen eindelijk los zijn? In potentie een zeer goede spits die vrijwel alles heeft incluis symphatieke uitstraling.
Voor mij is PSV absoluut favoriet nummer 1, aanvallend enorm veel kwaliteit en positioneel sterk. De bankbezetting, sfeer in het team en wil om te presteren oogt allemaal zeer positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |