Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef FredvZ het volgende:
huh, waar komen die 115 andere delen SC bij V&A gebleven?
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'enquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:10 schreef Pheno het volgende:
tvp. Oh wacht dat mocht niet meer. Maar ik zie geen volgknop op mijn android.
Ah, fijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'en
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
En terugrekenen naar guldens ook hoor, als je die behoefte hebt
Ik heb het net aan staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Pisces, gister nog De Beste Zangers gezien?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat 30+ers altijd mogen tvp'en
quote:En terugrekenen naar guldens ook hoor, als je die behoefte hebt
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lagquote:
Ff kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
Pisces, gister nog De Beste Zangers gezien?
Ik heb het vorige week ook al gemist, maar die heb ik in stukjes teruggekeken en die ene Jee van de Drie Jees komt echt met alles weg qua zang. Hoor dit dan!
Ik vind hem nu weer aan de bolle kant, tijdje terug was hij echt door de mangel gehaald met styling en nu is het weer een tikkie pafferigquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
En ik verbaas me er ook steeds weer over hoe goed die Jamai is opgedroogd!![]()
Ik kijk ze altijd allemaal ff, maar meestal luister ik ze niet helemaal afquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb alleen het stukje van die Dulles gekeken van gister, want ik verbaas me er echt over hoe goed hij alles kan zingen. Dat nummer van gister was echt weer enorm goed, hoewel dat ook wel erg in zijn straatje lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |