Haha.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:09 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb nog een werkende FOK!klasse hier liggen (pre-developertijd) maar kreeg op m'n vingers getikt van Glow.
Die 223 waren slechts warmdraaiertjes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:10 schreef DeLuna het volgende:
5352 als hij 24 uur lang 223 posts maakt.
Pff, 2500 lijkt mij al een hele prestatie. Ik zie wel hoe ver ik om 4-5 uur ben en dan lekker slapenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:11 schreef Hyundai het volgende:
Japsnars
Maak 200 posts per uur
Neem 6 uur slaap
En je komt op een totaal van 3400 uit.
Ja inderdaad, nu gaat het pas echt branden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die 223 waren slechts warmdraaiertjes.
6 uur slaap en 150 in het uur maakt 2700. Is ook genoeg dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:11 schreef Hyundai het volgende:
Japsnars
Maak 200 posts per uur
Neem 6 uur slaap
En je komt op een totaal van 3400 uit.
001 001 (___) 01 2187 2010-08-08 Nectar (1)quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Arcee, kan die top 500 ook zonder de dubbele users?
Ja.quote:
Goeie vraag, kan iemand het even voor mij nakijkenquote:
Oh, doe maar. Het lukt nu nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb slecht nieuws: mijn concentratievermogen is op dit moment een zeef. Ik denk dat ik zometeen wegzak naar de TV.
Haha, ik ga wel even naar de WC zo, denk ik.quote:
Emmer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel even naar de WC zo, denk ik.
Ik heb morgen ook allerlei afspraken staan. Niet echt praktisch ditquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel even naar de WC zo, denk ik.
Dat kreeg hij dus nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Wel mooi dat zo'n vent gewoon een ban krijgt na zo'n dag.
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:29 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook allerlei afspraken staan. Niet echt praktisch dit.
Jongens, ik neem afscheid. Veel succes Japsnars!
Dat was nep.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:30 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Nee, je post kort en krachtig ontopic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:32 schreef Casualty het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk ?
Ik bedoel klieder je gewoon een of meerdere topics vol met korte zinnen ?
En hoe denk je zo 's nachts aan genoeg topics te komen om te posten zonder in gebagger te vervallen ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je post kort en krachtig ontopic.
MAar nu even schijten
's Nachts kun je gerust gaan slapen. In MEN kun je overdag je lol op, zonder offtopic te hoeven of te baggeren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:32 schreef Casualty het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk ?
Ik bedoel klieder je gewoon een of meerdere topics vol met korte zinnen ?
En hoe denk je zo 's nachts aan genoeg topics te komen om te posten zonder in gebagger te vervallen ?
Flink wat tijd verspeeld, had ik mijn macbook maar hierquote:
Jij kunt schijten in 2 minuten? Wanneer ga je vegen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Flink wat tijd verspeeld, had ik mijn macbook maar hier
Ik heb anderhalve minuut lopen vegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij kunt schijten in 2 minuten? Wanneer ga je vegen dan?
Nope, lekker vakantie en vrienden die toch amper willen afspreken wegens werk en weet ik veel watquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:41 schreef Casualty het volgende:
Ik hoop dat het je lukt Japsnars .
Alleen dan moet je wel 24 uur doorgaan voor een episch recordOf moet je werken morgen ?
Groot gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, lekker vakantie en vrienden die toch amper willen afspreken wegens werk en weet ik veel wat
Maar zometeen wel lekker slapen
Neuh, dat denk ik niet. Hij is erg laat begonnen en heeft zo nu en dan een korte pauze genomen. Ik vind het wel vreemd dat 'ie om 23.57 is verdwenen en niet meer terug is gekomen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Casualty het volgende:
[..]
Groot gelijk
Overigens denk ik dat die gast die nu recordhouder is gewoon een account samen met een vriend aangemaakt heeft en ze allebei 6 uurtjes hebben lopen posten
Nee, is er volgens mij maar eentje en hij heeft ook een keer een uur pauze genomen maar het blijft ziekelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Casualty het volgende:
[..]
Groot gelijk
Overigens denk ik dat die gast die nu recordhouder is gewoon een account samen met een vriend aangemaakt heeft en ze allebei 6 uurtjes hebben lopen posten
Hij zal wel in slaap zijn gevallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet. Hij is erg laat begonnen en heeft zo nu en dan een korte pauze genomen. Ik vind het wel vreemd dat 'ie om 23.57 is verdwenen en niet meer terug is gekomen.
Of flauwgevallen. Of bewusteloos. Of coma.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zal wel in slaap zijn gevallen
We zullen het nooit, of hopelijk morgen, weten .quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of flauwgevallen. Of bewusteloos. Of coma.
Dat ging net ook even door m'n hoofd; wat nou als Nectar vanaf nu niets meer van zich laat horen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We zullen het nooit, of hopelijk morgen, weten .
Dat zou aan de ene kant wel tof zijn maar ook wel weer heel erg lamequote:Op maandag 9 augustus 2010 01:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat ging net ook even door m'n hoofd; wat nou als Nectar vanaf nu niets meer van zich laat horen?
Meh, misschien zat hij wel 12 uur lang met zijn laptop op t toiletquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien is hij wel overleden aan een geknapte blaas
Hij heeft zich geregistreerd nog geen week geleden dus dit zal wel zn record-accountje zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat ging net ook even door m'n hoofd; wat nou als Nectar vanaf nu niets meer van zich laat horen?
En toch, we hadden recht op die speech.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou aan de ene kant wel tof zijn maar ook wel weer heel erg lame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |