En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kwam helemaal uit Enkhuizen man
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:27 schreef Soempie het volgende:
Nu ik die award heb gewonnen durf ik niet meer te klagen over m'n werk.![]()
Daar was het jullie vast om te doen.
Jaaaaaaa lekker werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:31 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik ga lekker de hele dag werken.
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:27 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:40 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Helaas geen prijs () maar gefeliciteerd winnaars
![]()
![]()
Lekker aan de slag met deze week, ik wil nog wat tijd in m'n studie steken naast alle gewone werkzaamheden, en er liggen bijna 20 overhemden van mijzelf + 5 van tinuviel + 5 van Jair en een groot tafellaken, wat allemaal gestreken moet worden![]()
![]()
Die heb jij helemaal niet gewonnen:quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:27 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson Mandela Award voor grootste feel good poster is gewonnen door iemand die met haar blunders en bloopers zelfs bij Johan Derksen een lach op zijn smoel kan toveren! Dames en heren een applaus voor:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:36 schreef Soempie het volgende:
Jongens, die stemmen van Bart worden toch niet meegeteld he?
10-3-2-1=4quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
Nelson Mandela Award
1 Soempie
2 Soempie
3 Soempie
5 Overhemden van Jair?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:40 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Helaas geen prijs () maar gefeliciteerd winnaars
![]()
![]()
Lekker aan de slag met deze week, ik wil nog wat tijd in m'n studie steken naast alle gewone werkzaamheden, en er liggen bijna 20 overhemden van mijzelf + 5 van tinuviel + 5 van Jair en een groot tafellaken, wat allemaal gestreken moet worden![]()
![]()
Leren strijken. Hoef je het zelf niet meer te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5 Overhemden van Jair?
Dat zijn er meer dan ik heb. Wat moet dat kind überhaupt met overhemden?
Het staat zo leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
5 Overhemden van Jair?
pics xDquote:
==> OUDquote:
niet naar een film, naar enkhuizen tochquote:
ik vond het helemaal geweldig. vooral toen we een salsafeest tegenkwamen en ik vergat dat ik weg moest en mijn trein miste.quote:
opeten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
PS, hoe ga je dat doen met je gewonnen award?
Gefeliciteerd overigens nog daarmee...
Die heeft echt geen leven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Goedemorgen mensen! En jezus wat heeft Nectar gisteren huisgehouden zeg.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
quote:geregistreerd op: zondag 1 augustus 2010 @ 01:26
laatste bezoek: 10 uur, 8 minuten geleden.
aantal posts: 2941 (gemiddeld 352 per dag)
Hopen dat het geen nieuwe Tong wordt en dit post gedrag volhoudt.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
opeten.
Nee wat bedoel he precies?
er nog steeds mee opscheppen? Tanjaa is er toch nooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je hebt 'm gedeeld gewonnen met Tanjaa, dus hoe ga je dat doen?
Gaaf hoor! Maarre... de psychologiestudies in Nederland zijn toch ook prima van kwaliteit? Of blijf je de komende jaren gewoon daar zitten? Zo ja... waar betaal je dat van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja veel is wel lekker goedkoop daarIk heb daar drie maanden vakantie en die zijn nu bijna voorbij. Die drie maandne heb ik vrijwel helemaal in Nederland doorgebracht. Waarom in de USA studeren... Ja vond ik wel een spannende ervaring en ik wilde graag weg uit Nederland. Ik hoef pas eind volgend jaar een definitieve keuze te maken, maar ik werk nu al richting psychologie.
Hij had ook wel een ban te pakken kunnen hebben inmiddelsquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik las een quote dat yvonne in het Banmeldtopic had neergezet dat hij een 48 uur ban had voor bagger.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij had ook wel een ban te pakken kunnen hebben inmiddels
Onderkotsenquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5 Overhemden van Jair?
Oh ja weet ik veelquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet naar een film, naar enkhuizen toch
Dat valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net te denken: die olieramp in de Golf zou een stuk minder erg zijn geweest als ze de beste boorder ter wereld hadden gevraagd. Helaas is Bruce Willis overleden bij het opblazen van die komeet
quote:
WTFquote:
Prioriteiten stellen héquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat net te denken: die olieramp in de Golf zou een stuk minder erg zijn geweest als ze de beste boorder ter wereld hadden gevraagd. Helaas is Bruce Willis overleden bij het opblazen van die komeet
Fabels, daarna heeft ie nog de wereld gered van een internetnerd!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu kan je wel smileys gaan posten, maar dankzij Bruce Willis is wel die goudroof op Wall Street uit 1995 verijdeld!quote:
Ach, dat had Chuck Norris ook gekund.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu kan je wel smileys gaan posten, maar dankzij Bruce Willis is wel die goudroof op Wall Street uit 1995 verijdeld!
Ja, dat heb ik afgelopen vrijdag nog gezienquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu kan je wel smileys gaan posten, maar dankzij Bruce Willis is wel die goudroof op Wall Street uit 1995 verijdeld!
Ik heb Chuck Norris nog niet tegelijkertijd een dictator zien doden en een landingsbaan verlichten voor vliegtuigen in nood. Ik hou het dus toch bij Bruce WIllisquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, dat had Chuck Norris ook gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |