Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Whiteguy was toch dit jaar niet in de prijzen gevallen?
Dat weet je nooit! Ik heb er immers (weer) 2 gewonnen. Dus alles kan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
Volgend jaar moet ik dus meer slijmen bij de stemmers...
Dan denk ik dat er volgend jaar ook weinig awards in zitten
Ben de tent uitgerend en heb het opgehaaldquote:23:22] <Dreadnaught293> GRATIS krat hertog jan af te halen op veld A 2e legertent naast illuzion de eerste die er is mag hem hebben
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik zapte even heen en weer tussen m'n spel en m'n bureaublad, zie ik dit staan op DC++
[..]
Ben de tent uitgerend en heb het opgehaaldLust niet eens bier
De Ku Klux Klan award voor de blankste user misschien....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
Volgend jaar moet ik dus meer slijmen bij de stemmers...
Dan denk ik dat er volgend jaar ook weinig awards in zitten
Over 5 minuten mag hij er dus uit......quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Het staat in de koelkast en gaat morgen op denk ik
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Het staat in de koelkast en gaat morgen op denk ik
Die gaat naar Lotusss met haar witte kapjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Ku Klux Klan award voor de blankste user misschien....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gaat naar Lotusss met haar witte kapjes.
Voor diegene die niet weten waar het over gaat. Check DEF maar eens.quote:
Ze is verpleegster toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor diegene die niet weten waar het over gaat. Check DEF maar eens.
Ze zorgt idd goed voor de aanwezigen tijdens een DEF meet.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze zorgt idd goed voor de aanwezigen tijdens een DEF meet.
quote:
Alleen dat brandende kruis in de voortuin he...quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Lotusss. Ze is een lieverd.
Ach, we maken allemaal fouten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen dat brandende kruis in de voortuin he...
Lotusss ken ik uit een andere SC en ze is zeker heel lief dus ik zou niet durven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Lotusss. Ze is een lieverd.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lotusss ken ik uit een andere SC en ze is zeker heel lief dus ik zou niet durven.
En die rare schommel aan die boom.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen dat brandende kruis in de voortuin he...
Die witte kapjes zijn door ErwinRommel gedaanquote:
Toch geen slecht gebit? Dat is ook zo'n Engelse kwaal....quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die witte kapjes zijn door ErwinRommel gedaan![]()
Ik had de foto's veel professioneler weggeblurd!
En qua blankste user zou ik trouwens wel in aanmerking komen.... Engels huidje
Hoi Lotusss.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die witte kapjes zijn door ErwinRommel gedaan![]()
Ik had de foto's veel professioneler weggeblurd!
En qua blankste user zou ik trouwens wel in aanmerking komen.... Engels huidje
Tot op heden een perfect gebit!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen slecht gebit? Dat is ook zo'n Engelse kwaal....
Overbodige bagage, morgen gaan ze wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wat was de reden dat ze de krat weg wilden hebben? Over datum?
En de caravans en tenten? Gaan die in de fik of worden ze vergeven?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Overbodige bagage, morgen gaan ze wegEr is al veel meer weggegeven vandaag, ook bier, maar ook eieren bijvoorbeeld
De Caravans à la Brainiac.... opblazen met verschillende chemische stoffen en raden welke kleur vlam ze krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de caravans en tenten? Gaan die in de fik of worden ze vergeven?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De Caravans à la Brainiac.... opblazen met verschillende chemische stoffen en raden welke kleur vlam ze krijgen
Gelukkig maar dan!quote:
Gelukkig kun je alles nog terug kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.
Daar snap ik helemaal niks vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.
Mayo/curry/ui of mayo/pinda, maar geen ketchupquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef iamredleader het volgende:goeienavond.
Ah, de patat-friet discussie houdt ook de AKQSC bezig? Het zal me verdommen hoe ze die dingen noemen, als het maar goed gefrituurd is en het liefst met mayonaise en/of ketchup danwel mayonaise en satesaus/pindasaus (zonder uitjes) geserveerd is![]()
Tevens een vroege avond voor iarl, het was een volle drukke dag en ik ben op![]()
Met andere woorden: nog even douchen, pyjama aan en dan lekker tukken![]()
Tot morgen!
Goed bezigquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daten is geslaagd
Mag geloof ik wel zeggen dat ik een vriendin heb
Hmmm, ben je nog goed in beeld geweest vanavond? Ben wel benieuwd wie je bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
Voor diegenen die een TV hebben: vanavond op TV -> 1 Tegen 100. Wie weet zie je mij nog
Hoe dubbelzinnig ben jij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze zorgt idd goed voor de aanwezigen tijdens een DEF meet.
Correct.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Hoe dubbelzinnig ben jij?Ze komt ook bij de 11-jaars meet EHBO'en geloof ik... Die Lotusss is ook overal te vinden hè
Ja, ik heb aangeboden daar Hospik te spelenquote:
Ik dacht dat jij in het buitenland zat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kennelijk sluit de pathe fietsenstalling om 12:15 en niet 01:00 zoals ik dachtstond ik daar.... Maar een taxi genomen
Kwam helemaal uit Enkhuizen man
ja normaal lgesproken wel, ben alleen op vakantie in NLquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het buitenland zat?
Mag wat kosten denk ik, zo'n taxi...?
Ja in Nederland is alles iets duurder hèquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja normaal lgesproken wel, ben alleen op vakantie in NLover exact drie weken zit ik weer op Amerikaanse bodem
En gelukkig woon ik maar elf euro bij de Munt vandaanIk mis de $6 Galesburg taxi's
Ja veel is wel lekker goedkoop daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja in Nederland is alles iets duurder hè. Heb je nu in de USA dan ook vakantie? En je zit daar om te studeren ofzo neem ik aan... wat doe je precies en waarom de USA?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
OV rijdt natuurlijk ook niet meer op die tijdstippen toch?
Lag ik nog maar op bed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is wel weer duidelijk. De afterparty is weer lang doorgegaan. Iedereen heeft weer teveel gedronken en lig nu met een kater op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |